0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نوآوری، نوآوران و تجارت

معرفی، خرید و دانلود کتاب نوآوری، نوآوران و تجارت

نسخه جهان عرب
درباره نوآوری، نوآوران و تجارت

نوآوری یک جنبه جدایی ناپذیر از کارآفرینی، کارآفرینی درون سازمانی و کارآفرینی شرکتی است. شرکت‌ها با نوآوری و ایجاد راه حل‌هایی که تجارب مشتریان را افزایش می‌دهد و زندگی آنها را بهبود می‌بخشد، مزیت رقابتی در محیط کسب و کار به دست می‌آورند. شرکت‌های تجاری جدید زمانی موفق خواهند بود که محصولات و خدماتی را ارائه دهند که به طور مؤثر نیازها و انتظارات مصرف کننده را برآورده کند. در بلندمدت، کسب و کارها باید هدفشان جلب رضایت یا فراتر از انتظارات مشتریانشان باشد. بنابراین یکی از مهم‌ترین گام‌ها در جهت ایجاد یک کسب و کار موفق، شناسایی نیازها و انتظارات مصرف کننده است، به این معنی که شناسایی مشکل انسان محور منجر به ایجاد بنگاه‌های موفق در بازار می‌شود. کارآفرینان و نوآوران حل کننده مشکلات هستند، که نشانه‌ای از این است که افرادی که می‌توانند فرصت‌هایی را در مورد مشکلات تجربه شده توسط مصرف کنندگان شناسایی کنند، می‌توانند مزیت رقابتی در محیط کسب و کار به دست آورند.

موفقیت کارآفرینی نیز تحت تأثیر اتخاذ روش‌های نوآوری مناسب است. روش نوآوری به کار گرفته شده توسط یک شرکت بستگی به نوع محصول یا خدماتی دارد که به بازار معرفی می‌شود. به عنوان مثال، نوآوری‌های پیچیده فناوری مانند توسعه سفینه‌های فضایی نمی‌توانند از همان روش نوآوری استفاده کنند که برای نوآوری خدمات استفاده می‌شود. پیامدهای تصادف یک سفینه فضایی با سرنشینان در مقایسه با شکست نوآوری خدمات نامطلوب‌تر است. بنابراین درک ریسک‌های موجود در نوع خاصی از نوآوری بر روش نوآوری مورد استفاده تأثیر می‌گذارد. جدای از انتخاب روش نوآوری مناسب، نیاز است که شرکت‌های تجاری همواره از منظر نیازها و انتظارات مشتری نوآوری کنند. تمرکز بر نیازهای مصرف کننده نه تنها تضمین می‌کند که محصول توسعه یافته تجربیات به یاد ماندنی را برای کاربران ایجاد می‌کند، بلکه سازمان را قادر می‌سازد به دلیل ایجاد ارزش برای کاربران، از رقبا پیشی بگیرد. ذکر این نکته ضروری است که هدف هر کسب و کار باید لذت و سود مشتریان باشد و/یا درآمد بالاتر اثر مستقیم این سطح از موفقیت خواهد بود.

موفقیت در کسب و کار و نوآوری نیز به شدت به داشتن نوع رهبری مناسب بستگی دارد. نوآوری معمولاً توسط کارکنان انجام می‌شود، که نشانه‌ای از احتمال تضاد منافع است. کارآمدی رهبری نقش مهمی در کاهش این تعارضات و ایجاد محیطی دارد که از همکاری و خلاقیت حمایت می‌کند. رهبران کاریزماتیک برای رهبری تیم‌های نوآوری بسیار مناسب هستند، زیرا آنها الهام بخش اعضای تیم هستند و محیط‌هایی را ایجاد می‌کنند که از خلاقیت و نوآوری پشتیبانی می‌کند. چنین رهبرانی تمایل دارند که به نیازها و انتظارات اعضای تیم توجه داشته باشند و این آنها را قادر می‌سازد تا الهام بخش تیم‌ها و افزایش تعامل کاری باشند. برای رونق نوآوری در امارات، شرکت‌ها باید بر داشتن رهبرانی تمرکز کنند که بتوانند تیم‌های نوآوری را با موفقیت رهبری کنند. علاوه بر رهبری خوب، سازمان‌ها همچنین باید اطمینان حاصل کنند که تیم و فرهنگ مناسبی برای حمایت از نوآوری دارند (فرایند اجرایی که اگر توسط افراد با استعداد و توانا حمایت نشود ممکن است منجر به شکست شود). استعدادها و قابلیت‌های تک تک اعضای تیم، توانایی آنها را برای تفکر خلاق و توسعه محصولات جدید تعیین می‌کند. بنابراین داشتن تیم و فرهنگ مناسب برای موفقیت کارآفرینی مهم است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
215 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۱۰:۰۰
نویسندهآلکساندرینا ماریا پائوچانو
مترجممهدی رضائی
مترجم دومرضا محمدی‌نویسی
ناشرنمای علم
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Innovation, innovator and business:Arob world edition
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۱۲
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۴ کیلوبایت
۲۱۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
100,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نوآوری، نوآوران و تجارت
نوآوری، نوآوران و تجارت
نسخه جهان عرب
نمای علم
0
(بدون نظر)
100,000
تومان