0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عوامل مؤثر بر ارتقای برند

معرفی، خرید و دانلود کتاب عوامل مؤثر بر ارتقای برند

ناشر:
هورین
درباره عوامل مؤثر بر ارتقای برند

در فضای رقابتی عصر جدید‌‌،‌‌ نام تجاری که نشان دهنده‌ی هویت و اعتبار و یادآور همه‌ی کارکردهای تعامل شرکت با مشتریان خود است‌‌،‌‌ اهمیت ویژه‌ای دارد‌ چالش جدید بانک‌های امروزی رقابت با یکدیگر است که هر روز بیش از پیش درصدد کسب سهم بیشتری از بازار هستند‌. در این میان کسب جایگاه متمایز از دید مشتریان بازار هدف‌‌،‌‌ نقش حیاتی داشته و می‌تواند تعیین‌کننده‌ی موفقیت یا شکست شرکت‌ها باشد‌. این امر شرکت‌ها را بر آن داشته تا با در نظر گرفتن عوامل مختلف تأثیرگذار بر رفتار مصرف‌‌کننده‌، بخش قابل توجهی از بازار را مورد هدف قرار دهند‌. نام تجاری‌‌،‌‌ آگاهی از برند‌‌،‌‌ تصویر برند و وفاداری به برند از جمله عوامل مهم و تأثیرگذار در فرایند تصمیم‌گیری مشتری است.

نقش برند یا عنوان تجاری در نفوذ و ماندگاری در بین مشتریان‌،‌ برای بانکداران کاملاً واضح و مبرهن است. کارشناسان اقتصادی و اجتماعی معتقدند که وقتی یک بانک با برند ویژه خود در بازارهای مصرف موجب جلب اعتماد مشتریان‌ می‌شود‌،‌ درواقع باعث وفاداری مصرف‌کنندگان به تداوم خرید آن کالا شده است. بنابراین‌،‌ اعتماد به یک برند به‌معنای وفاداری به کالای تولید شده و ابزاری مناسب برای تداوم تقاضای مشتری و افزایش آن است. از سوی دیگر‌،‌ وقتی مشتریان یک کالای خاص به کیفیت و نوع عرضه آن اعتماد‌ می‌کنند و به برند آن کالا وفادار‌می‌مانند.

بانک‌ها شهرستان خلخال با ارتقای برند علاوه بر تسلط بر سهم بازار گزینه‌هایی را برای رشد‌ کسب‌و‌کار خلق کرده و ضمن جذب و حفظ کارکنان ماهر و مستعد ارزش خود را نزد سهام‌داران بهبود‌ می‌بخشد. ارتقای برند نماد پیچیده‌‌‌ای است که دامنه متنوعی از ایده و ویژگی‌ها را در بر‌ می‌گیرد. برند نه‌تنها با استفاده از مفهوم لغوی خود‌،‌بلکه با استفاده از هر عاملی که در طول زمان به‌نحوی با آن در آمیخته و در جامعه‌ به‌صورت هویتی اجتماعی و شناخته شده نمود یافته است‌،‌ با مشتری سخن‌ می‌گوید. استیفن کینگ معتقد است که «محصول چیزی است که در کارخانه ساخته‌ می‌شود و برند چیزی است که مشتری آن را خریداری‌ می‌کند.»

بدین ترتیب پژوهش حاضر جزء اولین پژوهش‌هایی است که به‌طور خاص به بررسی عوامل‌ مؤثر بر ارتقای برند‌در صنعت بانکداری در شهرستان‌ می‌پردازد. از این رو این مطالعه هم در بهبود ارزش ویژه‌ بانک‌ها می‌تواند مفید باشد و هم تصویر کاملتری از مفهوم ارزش ویژه نام و نشان تجاری و بررسی عوامل‌ مؤثر بر ارتقای برند را ارائه‌می‌کند. نتایج این پژوهش‌ می‌تواند به مدیران و فعالان حاضر در صنعت بانکداری شهرستان‌،‌ اطلاعات مناسبی را در زمینه وضعیت فعلی این صنعت و نیز عوامل مؤثر بر ارتقای برند ارائه کند. بنابراین نتایج حاصله‌ می‌تواند در خط‌مشی‌های آتی‌ بانک‌ها حاضر در صنعت بانک‌داری مورد توجه قرار گیرد.

دسته‌ها:
کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
83 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۴۶:۰۰
نویسنده توفیق شفائی هرآباد
ناشرهورین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۱۰
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۱ کیلوبایت
۸۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عوامل مؤثر بر ارتقای برند
عوامل مؤثر بر ارتقای برند
توفیق شفائی هرآباد
هورین
5
(1)
30,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر