0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
‌پول و بانکداری

معرفی، خرید و دانلود کتاب ‌پول و بانکداری

ناشر:
پرکاس
درباره ‌پول و بانکداری

در ارتباط با مباحث پول و بانکداری کتب زیادی نوشته و تألیف و تصنیف گردیده است که هر یک جایگاه خود را داشته و دارند. مطالبی که در کتاب‌های مرتبط نوشته شده‌اند عمدتاً بر اساس سرفصل‌هایی بوده است که در رشته‌های اقتصاد، مدیریت و حسابداری و رشته‌های مشابه دیگر تدوین شده‌اند.

دراین‌ارتباط کتاب‌هایی نیز وجود دارند که تلاش نموده‌اند موضوعات جدید را نیز در میان مطالب سرفصل‌های مصوب بگنجانند تا خواننده را با مطالب جدید نیز آشنا سازند. این شیوه می‌تواند هم مطالب کلاسیک مطرح در بحث این‌گونه کتب را بیان سازد و هم نقص و کاستی عدم به‌روزرسانی سرفصل‌ها را برطرف سازد.

نکته‌ای که در این شیوه دوم باید موردتوجه قرار گیرد نحوۀ ارائۀ مجموع این مباحث در حدودی است که هم قابل تدریس در یک نیمسال تحصیلی باشد و هم درخور حوصلۀ خوانندگان برای مطالعه، به‌خصوص دانشجویان برای همراهی با کتاب تا پایان یک نیمسال تحصیلی باشد.

این کتاب تلاش نموده با تکیه ‌بر تمام تلاش‌ها و تجربیات سایر نویسندگان در این زمینه، مجموع هر سه ویژگی را به همراه داشته باشد تا درمجموع بتواند به هدف‌های آموزشی و یادگیری و درخور حوصلۀ مطالعه بودن پاسخ دهد و از توضیحات اضافی غیرضروری پرهیز نماید. البته برخی قوانین مرتبط نیز در پیوست آمده است تا هر جا خواننده نیاز داشت تا با جزییات بیشتری موضوعات مطرح‌شده در ارتباط با مسائل پولی و بانکی کشور بیابد به‌آسانی قابل ردیابی باشد.

دسته‌ها:
کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
420 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۰۰:۰۰
نویسندهفتح‌اله تاری
ناشرپرکاس
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۱۰
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۲ کیلوبایت
۴۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
50,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
‌پول و بانکداری
‌پول و بانکداری
فتح‌اله تاری
پرکاس
0
(بدون نظر)
50,000
تومان