0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خیانت همسران

معرفی، خرید و دانلود کتاب خیانت همسران

راهکارهای ترمیم رابطه ی زناشویی
درباره خیانت همسران

خیانت باورهای ذهنی شما را تغییر می دهد. در یک لحظه همه آنچه که فکر می کردید قابل اطمینان است و روی آن حساب می کردید، تغییر می کند. کسی که از همه به شما نزدیک تر بود و منبع آرامش و عشق محسوب می شد، به ناگاه منشأ تمام دردها، نگرانی ها، مشکلات عاطفی و روحی شما می شود.


خیانت، تجربه بسیار دردناک و آسیب زننده ای است. برای فردی که خیانت دیده، ناگهان همه دنیا وارونه و ویران می شود و نسبت به همه چیز و همه کس احساس عدم اطمینان پیدا می کند.


یکی از اولین اقداماتی که در کمک به خود می توانید انجام دهید، مواجهه با این مشکل و تشخیص احساسات خود به شکل صحیح است. این مساله باعث می شود زودتر این ماجرا را بپذیرید و بتوانید به زندگی عادی خود بازگردید.


هدف این کتاب، کمک به شناسایی و بیان آن چیزی است (علل، مفاهیم) که در بحران خیانت برای شما اتفاق افتاده است. امیدوارم که شما هم بتوانید تجارب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید تا برای درک و پیمودن این مسیر دشوار، یاری دهنده‌شان باشید.


وقتی ما تجارب خود را با دیگران در میان می گذاریم، موجب دلگرمی آنها شده و متوجه می شوند که فقط آنها با این مشکل مواجه نیستند. از طرفی شما در این شرایط بدون هیجان زدگی و با منطق می توانید به دیگران راهکار نشان دهید.


من نیز، سال ها پیش با خیانت همسرم مواجه شده ام. من با یک مرد مبتلا به اعتیاد جنسی، ازدواج کرده بودم و همه تجارب، احساسات و عواطف خودم که در این رابطه آسیب دیده بود را در این کتاب بیان کرده ام. من مسیر پر پیچ و خمی برای شناسایی خیانت و سپس بهبود از آن پیمودم تا بتوانم به آرامش و امنیت برسم. این یک کتاب صرفاً تئوری نیست. در این کتاب تجارب زندگی بسیاری از افراد خیانت دیده بیان شده است. من این مطالب و تجارب را با تمام وجودم برایتان نوشتم تا در این مسیر به شما کمک کند.


پس شروع می کنیم: این کتاب سیزده فصل دارد که در هر کدام از آنها به بررسی جنبه خاصی از آسیب های ناشی از خیانت پرداخته می شود. این موارد کلی است و ممکن است برای هر فرد، مختصری تفاوت داشته باشد.


در پایان هر فصل، بخشی برای بیان نظرات شما وجود دارد که پیشنهادها و تمرین هایی برای بهبودی از این تجربه آسیب زا ارائه می دهد. شما می توانید آنها را انجام دهید، از حس خود کمک بگیرید و هر تمرینی که به نظرتان بیشتر به شما کمک می کند را اول انجام دهید. این یک مسیر است، پس به احساس درونی خود در مورد بهترین کاری که باید انجام دهید اعتماد کنید.


لطفأ توجه داشته باشید که وقتی در مورد تجارب خیانت صحبت می کنید، شاید احساس بدبختی شدید، خشم، ترس و شرم داشته باشید، اما ممکن است بعضی‌ها نیز احساس بی تفاوتی کنند. اینجا تنها خودتان می توانید به خود کمک کنید. در هر صورت این یک تجربه ناخوشایند است اما شما باید به فکر آرامش و سلامتی خود نیز باشید. با گذشت زمان، شما با احساسات خود کنار می آیید و مساله را حل و فصل می کنید، در این زمان است که شما بهبود می یابید.


مطالب این کتاب برای آموزش، راهنمایی و حمایت از افرادی که مورد خیانت واقع شده اند، جمع آوری شده است. داستان خیانت برای هر فردی متفاوت و منحصر به فرد است. این کتاب به کلیات این مساله می پردازد. به علاوه این کتاب نمی تواند جایگزینی برای مشاوره زناشویی باشد که بسیار می تواند به شما کمک کند، پس لطفأ در این شرایط حتمأ از متخصصین برای کمک به درمان و بهبود حال خود کمک بگیرید.


با توجه به همه احساسات ناگواری که ممکن است موقع مطالعه برایتان ایجاد شود، از شما می خواهم آرامش خود را حفظ کنید و به مطالعه ادامه دهید. نفس عمیق بکشید، استراحت کنید، قدم بزنید، با خود مهربان باشید و بیشتر به خودتان توجه کنید. شما در آغاز راه بهبود هستید و اکنون مهمترین مساله، دوست داشتن و توجه به خود است.

کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
366.۰۰ بایت
تعداد صفحات
68 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۱۶:۰۰
نویسندهمیشله دی مایز
مترجمحسین رستمی
ناشربرگ و باد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The aftermath of betrayal
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۰۴
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
70,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳۶۶.۰۰ بایت
۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
25,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خیانت همسران
خیانت همسران
راهکارهای ترمیم رابطه ی زناشویی
برگ و باد
5
(1)
25,000
تومان