0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
گرایش مصرف کننده به محصولی خاص، مزیت رقابتی سازمان های عصر جدید

معرفی، خرید و دانلود کتاب گرایش مصرف کننده به محصولی خاص، مزیت رقابتی سازمان های عصر جدید

نویسنده:
سعید مدیحی
درباره گرایش مصرف کننده به محصولی خاص، مزیت رقابتی سازمان های عصر جدید

اعتبار نام تجاری از طریق افزایش کیفیت ادراک شده، کاهش میزان ریسک و کاهش هزینه اطلاعات بر خرید مصرف‌کننده تأثیر گذار می‌باشد، مشکلات مواجه شده در سنجه‌های رفتاری وفاداری به نام تجاری نشان می‌دهند که چرا تمایز بین وفاداری به نام تجاری و رفتار خرید تکراری اهمیت دارد. با توجه به انبوه تولیدکنندگانی که مبادرت به تولید یک رده محصول یا خدمات مشابه می‌نمایند، آنچه کانون توجه مشتری قرار می‌گیرد، نام و نشان تجاری می‌باشد. نام تجاری شرکتها از دوجنبه دارای اهمیت است:


اول اینکه با آگاهی و قوه تشخیص، مشتریان جدید را جذب می‌کند. ولی پس از آن نسبت به مشتریان جدید در درجه دوم اهمیت قرار می‌گیرند. و دوم در مورد مشتریان جدید تداوم رابطه با نام تجاری، دارای معنی بیشتری می‌شود.


نقش برندها در شناسایی محصول شرکت در بازارهای روبه گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است. نام تجاری نوعی ابزار دفاعی در بازاریابی برای حفظ مشتریان فعلی بوده و نوعی از ابزار تهاجمی برای بدست آوردن مشتریان جدید می‌باشد. در دنیای امروز برندها به عنوان یکی از انواع مالکیت‌های فکری، نقش موثری در توسعه و کسب درآمد بیشتر برای واحدهای تجاری دارند. موضوعات مرتبط با برند، در برگیرنده مفاهیم مهمی چون تعهد، اعتماد و یا وفاداری به برند است و می‌تواند نتایج مثبت زیادی برای شرکت‌ها و مدیران به همراه داشته باشد، در تحقیقات بازاریابی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برند برای هر شرکت از اهمیت زیادی برخوردار است و ایجاد و حفظ جایگاه مناسب آن در ذهن مشتریان یکی از اهداف مهم بازاریابان است.


در واقع، مشتریان برند را می‌خرند و نه یک کالا را. امروزه، سرمایه اصلی بسیاری از کسب‌وکارها، برند آنهاست. برای دهه‌ها، ارزش یک شرکت برحسب املاک، سپس دارایی‌های ملموس، کارخانه‌ها و تجهیزاتش اندازه‌گیری می‌شد. با این حال، برخی از مدیران به‌ سادگی این واقعیت کلیدی را در مورد برند شرکت خود نادیده می‌گیرند. به همین منظور در این فصل به اهمیت برند و نام تجاری در شرکت‌ها پرداخته شده و مفاهیمی از تصویر محصول و تصمیم به خرید آن بر اساس ارزش برند از دیدگاه مشتری بیان شده است.

-از متن کتاب-

دسته‌ها:
کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
991.۰۰ بایت
تعداد صفحات
126 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۱۲:۰۰
نویسندهسعید مدیحی
ناشرنمای علم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۶/۲۹
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۹۱.۰۰ بایت
۱۲۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
80,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
گرایش مصرف کننده به محصولی خاص، مزیت رقابتی سازمان های عصر جدید
گرایش مصرف کننده به محصولی خاص، مزیت رقابتی سازمان های عصر جدید
سعید مدیحی
نمای علم
0
(بدون نظر)
80,000
تومان