0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
طرح های جنون آمیز
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب طرح های جنون آمیز

‫چگونه طرح های دیوانه واری را بپروریم که موجب پیروزی در نبردها، درمان بیماری ها و دگرگونی صنعت ها شوند؟
درباره طرح های جنون آمیز

کتاب طرح‌های جنون آمیز

در دنیای صنعت و تجارت، برخی طرح‌ها باعث شکسته شدن مرزها و بروز خلاقیت بیشتر شده‌اند. کافی است به مشهورترین برندها در صنایع مختلف نگاه کنید و به یاد بیاورید که هر کدام از آن‌ها در طول دهه‌های گذشته چند طرح بلندپروازانه را ارائه کرده‌اند. کتاب طرح‌های جنون آمیز روی این مساله تاکید دارد که کسب‌وکارهایی که در دهه‌های اخیر شکست خورده‌اند و دیگر نامی از آن‌ها نمی‌شنویم، به این خاطر از تجارت و صنعت محو شده‌اند که در بیزنس آن‌ها خبری از طرح‌های بلندپروازانه‌ای که مرزهای بازار را تغییر دهند، نبوده است. در مقابل، برندهای مشهور و موفق دست روی طرح‌های جنون آمیز گذاشته‌اند و با همین طرح‌ها به موفقیت رسیده‌اند. نویسنده این کتاب که در دسته کتاب‌های کارآفرینی و کسب و کار جای می‌گیرد، سافی باکال است و نشر ترجمان علوم انسانی آن را به چاپ رسانده است.



درباره نویسنده

سافی باکال، نویسنده، فیزیکدان و مدیر بازرگانی است که در سال 1968 در آمریکا به دنیا آمده است. او لیسانس خود را در رشته فیزیک نظری در دانشگاه هاروارد اخذ کرد و فیزیک را نهایتا تا مقطع دکترا نیز ادامه داد. اما او در کنار پژوهش‌های علمی خود در این رشته، کارها و فعالیت‌های گوناگونی را در زمینه تجارت و نویسندگی هم انجام داد. فعالیت‌های تجاری او تا جایی پیش رفت که با کمپانی‌های بزرگی نظیر گوگل نیز همکاری کرد. او به عنوان مدیر بازرگانی در شرکت‌های متعددی کار کرده و حاصل تجارب خودش را در کتاب‌هایی که نوشته، ارائه کرده است. کتاب طرح‌های جنون آمیز حاصل سالیان سال همراهی و همکاری او با برندهای بزرگ جهان بوده است.



چرا باید کتاب طرح‌های جنون آمیز را مطالعه کنیم؟

اغلب ما انسان‌ها به پیشرفت و طی کردن مراتب رشد و ترقی علاقه‌مند هستیم و شاید بتوان گفت که درصد کمی از انسان‌ها هستند که علاقه‌ای به پیشرفت‌های بزرگ در کار و زندگی خود ندارند. اگر شما هم در مسیر خودتان به دنبال ایده‌هایی هستید تا مسیر کسب موفقیت را برای شما تسهیل و تسریع کنند، مطالعه کتاب طرح‌های جنون آمیز راهنمای خوبی برای شما خواهد بود. شما با خواندن کتاب طرح‌های جنون آمیز با تصمیماتی آشنا می‌شوید که باعث موفقیت یا شکست برندهای بزرگ جهانی شدند. این اتفاق در سطح زندگی شما نیز می‌توانند رخ دهند و شما هم می‌توانید با یک تصمیم درست یا اشتباه درباره طرح‌های بزرگی که در ذهن دارید، تاثیرات بزرگی بر زندگی و کار خودتان بگذارید.



بخشی از کتاب طرح‌های جنون آمیز

حدود 12 سال پیش، دوستی مرا به دیدن نمایشی به نام «تمام آثار ویلیام شکسپیر» برد. سه بازیگر 37 نمایشنامه شکسپیر را در 97 دقیقه (از جمله هملت را در 43 ثانیه) اجرا کردند. آن‌ها از بخش‌های کسالت بار چشم پوشی کردند. چیزی نگذشت که برای سخنرانی در یک گردهمایی تجاری دعوت شدم. انتخاب موضوع با خودم بود اما نباید به شغلم مربوط می‌شد. عنوان سخنرانی‌ام این بود: «3000 سال فیزیک در 45 دقیقه؛ هشت ایده برتر تاریخ فیزیک». من هم از بخش‌های کسالت بار چشم پوشی کردم.

این نمایش بزرگ‌ترین دستاوردها هرازگاهی اجرا می‌شد، تا سال 2011 که وظیفه‌ای شغلی مانع این سرگرمی شخصی شد. از من خواسته شد به گروهی بپیوندم که قرار بود به رئیس جمهور پیشنهادهایی درباره آینده پژوهش‌های ملی ایالات متحده بدهند.



پیشنهادهایی برای علاقه مندان کتاب طرح‌های جنون آمیز

اگر از خواندن کتاب طرح‌های جنون آمیز لذت بردید، این سه کتاب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم:

کتاب راه اندازی کسب و کار شخصی

بسیاری از افراد سال‌های سال در ذهن خود طرح‌های گوناگونی برای راه اندازی کسب و کار را می‌پرورانند اما هیچوقت این طرح‌ها عملی نمی‌شوند. اگر شما ایده‌ای دارید و واقعا می‌خواهید آن را عملی کنید، این کتاب می‌تواند منبع خوبی برای شما باشد.

کتاب ایده عالی مستدام

چگونه می‌توان ایده‌ها را پرورش داد و به مرحله عملی شدن رساند؟ کتاب ایده عالی مستدام پاسخ این سوال را به شما می‌دهد.

کتاب تبدیل رویا به ثروت

در دنیای تجارت و صنعت، رویاهای بسیار به ثروت‌های آن‌چنانی تبدیل شده‌اند. کتاب تبدیل رویا به ثروت راه تبدیل رویا به پول و ثروت را آموزش می‌دهد.



شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
6.۰۴ مگابایت
تعداد صفحات
360 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۰۰:۰۰
نویسندهسافی باکال‮‬
مترجم مینا مزرعه فراهانی
ناشرترجمان علوم انسانی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Loonshots
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۵/۲۹
قیمت ارزی
8.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶.۰۴ مگابایت
۳۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
خوش‌خوان 🪶 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

شاید فکر کنی مسیر پیشرفت سختی داری ولی با خواندن این کتاب متوجه این نکته خواهی شد که ایده های بزرگ چگونه به نتیجه رسیدن.

5
(1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
87,000
٪50
43,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
طرح های جنون آمیز
٪50
طرح های جنون آمیز
‫چگونه طرح های دیوانه واری را بپروریم که موجب پیروزی در نبردها، درمان بیماری ها و دگرگونی صنعت ها شوند؟
ترجمان علوم انسانی
5
(1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
87,000
٪50
43,500
تومان