0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هر دو در نهایت می میرند

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هر دو در نهایت می میرند

نویسنده:
آدام سیلورا
ناشر:
نشر نون
درباره هر دو در نهایت می میرند

ادبیات ماجراجویی ادبیات پرطرفداری در دنیاست و کتاب‌های زیادی در این ژانر نوشته شده‌اند. یکی از این کتاب‌ها they both die at the end است آدام سیلورا آن را در سال 2017 نوشته است. این رمان برای نوجوانان نوشته شده است؛ اما بزرگسالان هم علاقه‌ی زیادی به آن نشان داده‌اند. جالب است بدانید این کتاب یکبار دیگر در سال 2020 به‌خاطر یک هشتگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک به شهرت رسید و در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت

داستان کتاب داستان دو نوجوان به نام‌های متئو و روفئوس است که متوجه می‌شوند تنها یک روز برای زندگی‌کردن وقت دارند. این دو پسر که همدیگر را نمی‌شناسند در یک‌زمان از قاصد مرگ این پیغام را می‌گیرند که تنها برای یک روز زنده هستند. هر دوی آن‌ها باید تصمیم بگیرند این روز آخر را می‌خواهند چگونه بگذرانند و البته برنامه‌ی جالبی هم در آن وجود دارد به نام آخرین دوست.

کتاب صوتی هر دو در نهایت می‌میرند در ایران هم موردتوجه قرار گرفته است. میلاد بابانژاد و الهه مرادی مترجمان این کتاب هستند و نشر نون آن را چاپ کرده است. این ناشر نسخه الکترونیک این کتاب را هم که شنیدنش 8 ساعت طول می‌کشد منتشر کرده است. حامد فعال و مریم محبوب راویان این کتاب هستند. اگر اهل شنیدن کتاب صوتی هستید کتاب آدام سیلورا در همین صفحه از فیدیبو در دسته‌بندی داستان و رمان در دسترس است و می‌توانید آن را خریداری و دانلود کنید.


آدام سیلورا کیست؟

Adam Silvera نویسنده‌ی آمریکایی رمان‌های تخیلی بزرگسالان در سال 1990 منتشر شد. او در ایالت نیویورک به دنیا آمده و بزرگ شده است. آدام از حدود ده‌سالگی نوشتن در ژانر تخیلی را شروع کرد و استعدادش را در کودکی نشان داد. او پیش از آنکه به‌عنوان نویسنده شناخته شود شغل‌های مختلفی داشت، برای مثال در کتابفروشی کار می‌کرد و باریستای یک کافه بود. جالب است بدانید او به اختلال شخصیت مرزی مبتلاست. اولین رمان این نویسنده با عنوان بیشتر از اینکه شاد باشد در سال 2015 منتشر شد و به فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز راه پیدا کرد؛ اما او در نهایت شهرتش را مدیون همین کتاب هر دو در نهایت می‌میرند است.


چرا باید کتاب صوتی هر دو در نهایت می‌میرند را شنید؟

کتاب هر دو در نهایت می‌میرند یک کتاب عمیق است که انسان را به فکرکردن وامی‌دارد. این کتاب در این باره است که اگر ناگهان متوجه شوید در آخرین روز زندگی خود به سر می‌برید و دیگر زمان زیادی برایتان باقی نمانده است چه‌کار می‌کنید. قهرمانان داستان سیلورا هم باید برای همین موضوع تصمیم بگیرند. نسخه‌ی صوتی کتاب هر دو در نهایت می‌میرند با لحنی بسیار گیرا و جذاب خوانده شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند کتاب را تأثیرگذارتر و جذاب‌تر کند.


در بخشی از کتاب صوتی هر دو در نهایت می‌میرند می‌شنویم

ساعتم را چک کردم ـ یکی از ساعت‌های قدیمی بابا دستم بود که وقتی به‌خاطر مشکل چشمش، ساعت دیجیتال با نور پس‌زمینه گرفت، آن را به من داد. دیگر داشت یک می‌شد. در یک روز معمولی، تا دیروقت بازی ویدئویی می‌کردم، حتی اگر باعث می‌شد صبح‌ها خسته به مدرسه بروم. بیشتر وقت‌های استراحت و زمان‌هایی را که کلاس نداشتم می‌خوابیدم. باید از وقت‌هایی که کلاس نداشتم بهتر استفاده می‌کردم. باید یک کلاس دیگر برمی‌داشتم، کلاسی مثل نقاشی. گرچه با نقاشی نمی‌توانم زندگی‌ام را نجات دهم (یا حتی کاری کنم که زندگی‌ام نجات پیدا کند، این واضح است، نه اینجا و نه هیچ جای دیگر. اما زندگی همین است دیگر، نه؟). شاید بهتر بود عضو گروه موسیقی می‌شدم و پیانو می‌زدم. قبل از اینکه به گروه کُر وارد شوم، کمی شناخته می‌شدم و بعد، شاید با فردی خوش‌صدا اجرای دوصدائه می‌کردم و بعد، شاید، شاید جرئت تک‌خوانی را هم پیدا می‌کردم. حتی تئاتر هم می‌توانست خیلی باحال باشد. شاید می‌توانستم نقشی در نمایشی بگیرم که من را از پوستۀ خودم بیرون بکشد. اما نه هیچ‌کدام از این‌ها اتفاق نیفتاد. یکی از کلاس‌هایم را خالی کرده بودم تا بتوانم استراحت کنم و چرتی بزنم.


پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی هر دو در نهایت می‌میرند

هر دو در نهایت می‌میرند یک درام جذاب است که ذهن را به خود درگیر می‌کند. اگر از این کتاب لذت برده‌اید می‌توانیم کتاب‌های دیگری را هم برای مطالعه به‌صورت کتاب صوتی به شما معرفی کنیم:

·      پیرمرد و دریا اثر ارنست همینگوی انتشارات پر

·      خزان خودکامه اثر گابریل گارسیا مارکز انتشارات ماه آوا

·      عقاید یک دلقک اثر هانریش بل انتشارات آوانامه 


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
333.۲۲ مگابایت
مدت زمان
۱۱:۵۳:۱۴
نویسندهآدام سیلورا
مترجممیلاد بابانژاد
مترجم دومالهه مرادی
راویحامد فعال
راوی دوممریم محبوب
ناشرنشر نون
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۳/۲۰
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۳۳.۲۲ مگابایت
۱۱:۵۳:۱۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 31 مخاطب
تلخ ☕️ (6)
اجرای روان 🎙️ (6)
5
ستاره
35 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
22 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
16 ٪
15 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

راوی خانم محبوب واقعا حرفه ای و هنرمندانه اجرا کردن. فقط قسمتهایی که کتابی خونده میشد حال و هوای خوب خوندنشون رو عوض میکرد و کمی گوش آزار بود. متوجه هستم که باید با بقیه قسمتها متفاوت باشه ولی ابتکار دیگه ای انجام بدین. کتاب هم جالب و بنحوی آموزنده بود و ایده جدید داشت. دوستانی که نقد به سانسور دارن آیا شما موافق به ترویج همجنسگرایی هستین؟ مسلما نه. فکر نسل آینده و بچه های خودتون باشین. بنظر من سانسور فساد کاملا منطقیه.

2

این نسخه سانسور شده اس و در داستان واقعی متیو و روفوس همجنسگرا هستن ولی جوری سانسور کردن که حس میکنی دوستای معمولی ان

5

جا دارد تشکر کنم از گوینده گان این اثر که واقعا فوق‌العاده و با احساس روایت کردن خیلی لذت بردم انگار واقعا خودشون حرف میزدن...کتاب مثل اهنگ و...سلیقه ای هست و چون سلیقه من اینجور کتاب ها هست من از گوش دادن کلی لذت بردم و اگر سلیقه شما رمان درام هست پیشنهاد میکنم.

5
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

راوی خیلی خوبی داشت کتاب و داستان جذاب و وشنیدنی پاشت (اگر به کتاب دقت میکردن کمی نگرش فلسفه در باره مرگ داشت) البته اخر کتاب رو خیلی دوست هداشتم ولی نویسنده پایان جالی برقم زد با اینکه از پایان اش خوشم نیومد (میشد تا حدی اخر داستان رو حدس زد )

3

ممنون از زحماتتون ولی اینکه بخواین ی کتابو سانسور کنین جدا از توهین به صاحب اثر، توهین به شعور مخاطب هست...

2

من نسخه چاپیش رو خوندم و در حین مطالعه حس کردم که سانسور شده در کل شاید ایده ی اولیه ش جالب باشه ولی حوصله سربر میشه وسطاش برای نوجوونا بد نیس! کتابی نیس که بشه چیزی ازش یاد گرفت به نظرم

5
حال‌خوب‌کن ✨
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

واقعا دوستش داشتم من کلا رمان خیلی دوست دارم ولی این رمان خیلی منو باخودش همراه کردم قشنگ باهاش زندگی کردم این از اثرات بیان دقیق و کامل جزییات در این کتاب هست

4
تلخ ☕️

باید از اجرای خوب گوینده تشکر کرد...به نظرم از هر حهت این فایل صوتی به خوبی چیده شده بود اما ترجمه ضعیف بود و حدود ده مورد اشکال درش وجود داشت

5
اجرای روان 🎙️
تلخ ☕️
پربار 🌳
گیرا 🧲

دوستش داشتم با اینکه میدونستم پایانِ تلخی داره.

3

فقط به خاطر اینکه سانسور شده هست

نمایش 5 نقد دیگر
3.5
(33)
اجرای روان 🎙️ (6)
59,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
هر دو در نهایت می میرند
هر دو در نهایت می میرند
آدام سیلورا

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هر دو در نهایت می میرند
هر دو در نهایت می میرند
آدام سیلورا
نشر نون
3.5
(33)
اجرای روان 🎙️ (6)
59,000
تومان