0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم
٪20

معرفی، خرید و دانلود کتاب چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم

درباره چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم

هیچ‌کس را نمی‌توانید پیدا کنید که نخواهد یک میلیونر باشد. کتاب چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم مسیری را رو به رسیدن به این آرزو می‌گشاید. این کتاب را مارک فیشر و مارک آلن نوشته‌اند و در آن جنبه‌های روانشناسی موفقیت مالی را بررسی کرده‌اند.

کتاب how to think like a millionare در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. این کتاب در زمان خودش یکی از کتاب‌های پرفروش‌ترین کتاب‌های خودیاری نام گرفت و در اولین چاپ بیش از ۲۵ هزار نسخه از آن فروخته شد. این کتاب درباره‌ی این است که چگونه تفکر میلیونرها می‌تواند روی روش زندگی ما تأثیر بگذارد و ما را در این مسیر قرار دهد. مارک فیشر در کنار مارک آلن تجربیات زندگی خود را کنار هم گذاشته‌اند و این کتاب را نوشته‌اند. کتاب این دو نویسنده در بسیاری از نقاط دنیا موردتوجه قرار گرفته است و در بازار کتاب ایران هنوز هم طرفداران خودش را دارد. این کتاب را مهدی قراچه داغی به فارسی برگردانده است و نشر پیکان آن منتشر کرده است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با کتاب الکترونیکی احساس راحتی بیشتری می‌کنید، این کتاب را در دسته‌بندی روانشناسی از فیدیبو دانلود کنید و بخوانید. نسخه صوتی این کتاب هم در فیدیبو موجود است.

موضوع کتاب چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم چیست؟

کتاب چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم همان‌طور که از نامش پیداست یک کتاب راهنماست. از آن دست راهنماهایی که به افراد می‌گوید باید خودشان را باور کنند و این قدرت و جسارت را داشته باشند که رؤیاهای بزرگ در ذهن بپرورانند. این کتاب از این می‌گوید که موفق شدن از شکست‌خوردن سخت‌تر نیست و این فرصت برای هرکسی وجود دارد. آن‌ها در ادامه می‌گویند اگر می‌خواهید ثروتمند شوید ابتدا باید ذهن خود را ثروتمند کنید. باید خودتان را موفق در نظر بگیرید و موانع ذهنی را کنار بزنید. قدرت تصمیم‌گیری موضوع دیگری است که این کتاب به آن اشاره دارد. آن‌ها معتقدند باید از اشتباهات گذشته درس بگیرید به تصمیم خود بچسبید و به‌سادگی تسلیم نشوید.

مارک فیشر نویسنده‌ی رازگشا

Mark fisher نویسنده‌ی مشهور بریتانیایی متولد سال ۱۹۶۸ است. او بیشتر از هر کتاب دیگری برای کتاب ارزشمند حکایت دولت و فرزانگی شناخته می‌شود اما سایر کتاب‌هایش هم در حوزه‌های روانشناسی شناخته شده است. او از دوران نوجوانی به بازار علاقه داشت و فعالیت مالی انجام می‌داد. او در دانشکده بازرگانی وارتون در رشته حسابداری درس‌خوانده است و از سوی دیگر مدرک لیسانس فلسفه هم دارد. او دکترای خود را هم دریافت کرده است. او سال‌ها استاد فلسفه در دانشگاه بود؛ اما همیشه دوست داشت نظریه‌پردازی کند و به‌این‌ترتیب شروع به وبلاگ‌نویسی کرد. او را با عنوان کی پانک که عنوان وبلاگش است هم می‌شناسند. فیشر شرکت خودش را هم تاسیس کرد و یک معامله‌گر توانمند بود. او در سال ۲۰۱۷ درحالی‌که هنوز پنجاه سالش نشده بود در گذشت. از این نویسنده چندین کتاب باقی‌مانده است که بیشترشان درباره‌ی کسب ثروت هستند. در ادامه تعدادی از کتاب‌های او را معرفی می‌کنیم:

چرا باید کتاب چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم را خواند؟

دلایل مختلفی وجود دارد که باید به خواندن این کتاب فکر کنیم. این کتاب یک اثر انرژي بخش است که افراد را به این باور می‌رساند که اگر خودشان را باورکنند و درست پیش بروند هرچیزی برایشان ممکن است. این کتاب پر از راه‌حل‌هایی است که به شما یاد می‌دهند چگونه به نسخه‌ای بااراده‌تر از خودتان تبدیل شوید و در مسیر رویاهایتان گام بردارید

در بخشی از کتاب چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم می‌خوانیم

ما با کاری که انجام می‌دهیم می‌توانیم نقطه نظرهای گوناگون، محصولات ابتکاری، شغل، آثار هنری زیبا، ابزار آموزشی و بسیاری چیزهای دیگر ایجاد کنیم. کسانی که به واقع موفقیت حقیقی را درک می‌کنند، دستاورهای خود را تقدیم جامعه می‌کنند و به شیوه‌های مختلف در مقام خدمت به جامعه برمی‌آیند. در جوامع ما میلیون‌ها انسان ثروتمند زندگی می‌کنند که با حرص و آز و بسیاری از رفتارهای ناشایست مخالفند. به همین دلیل است که ثروتمندترین ممالک جهان از زمینه‌های فرهنگی و علوم نیز سرآمد سایر جوامع هستند. پول به ما فرصت و منابعی می‌دهد که به هدف‌هایی سواب نیازهای اولیه انسانی فکر کنیم، به موضوعاتی که به اندازه خود بقا برای ما مهم هستند. اغلب کسانی که به ثروت می‌رسند، خدمات عدیده‌ای در اختیار سایرین قرار می‌دهند و متقابلاً پاداش عمل نیکوی خود را می‌گیرند. والت دیسنی به زندگی میلیون‌ها کودک و نیز بزرگ و بالغ شادی و نشاط بخشید. فهرست اهمتمام‌هایی که ثروتمندان کرده‌اند بسیار مطول است. پول مساوی قدرت است، قدرت برای انجام دادن بسیاری از اقدامات خوب و برجسته در دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم. از هنری فورد می‌پرسیدند اگر دار وندارش را از دست بدهد چه می‌کند و او بلافاصله جواب داد که نیازهای مردم را درنظر می‌گیرد و در مقام رفع آن می‌کوشد.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم

چگونه مانند میلیون‌ها فکر کنیم کتابی است که افکار جدید زیادی را در اختیارتان می‌گذارد. اگر از این کتاب خودسازی لذت برده‌اید کتاب‌های دیگری هم هستند که می‌توانید به سراغشان بروید.

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
14.۲۵ مگابایت
تعداد صفحات
117 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۵۴:۰۰
نویسندهمارک آلن
نویسنده دوممارک فیشر
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرنشر پیکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
How to think like a millionaire.
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
70,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱۴.۲۵ مگابایت
۱۱۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
100 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3
(1)
30,000
٪20
24,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم؟
چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم؟
مارک آلن

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم
٪20
چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم
مارک آلن
نشر پیکان
3
(1)
30,000
٪20
24,000
تومان