0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راه حل سوم

معرفی، خرید و دانلود کتاب راه حل سوم

حل دشوارترین مشکلات زندگی
نویسنده:
استفان کاوی
درباره راه حل سوم

کتاب راه‌حل سوم (The 3rd Alternative) نوشته‌ی استفن ریچاردز کاوی، کتابی است که راه حلی نوین و جدید برای مشکلات روزمره ما انسان‌ها ارائه می‌دهد. همه ما در زندگی چالش‌ها و مشکلات زیادی در خانواده محل کار و ... داریم و همواره به دنبال روشی برای حل آن‌ها هستیم. نویسنده در این کتاب به این موضوع می‌پردازد که برای حل یک مشکل یا چالش دو راه‌حل وجود دارد. راه‌حل اول که «روش من» است و راه‌حل دوم که «روش تو» است. اما در بیشتر مواقع بر سر انتخاب روش از بین این دو راه‌حل کشمکش و بحث صورت می‌گیرد و انتخاب راه‌حل درست، کاری دشوار است. اینجاست که راه‌حل سوم به میدان می‌آید! راه حلی که فراتر از روش من یا روش توست. در این روش، همه برنده‌اند و هیچ‌کس مجبور نیست در مقابل روش دیگری تسلیم شود. سومین راه‌حل که در این کتاب شرح داده می‌شود، یک روش فکری خلاقانه و کاربردی و البته جدید است که با همکاری و همکوشی به دست می‌آید.

معرفی استفن ریچاردز کاوی

استیون ریچاردز کاوی (Stephen Richards Covey) ‏ در سال ۱۹۳۲ در آمریکا متولد شد. او تعلیم‌دهنده، نویسنده، تاجر و سخنران انگیزشی بود. استیون در سن شانزده‌سالگی وارد دانشگاه Utah شد و در رشته‌ی مدیریت کسب‌وکار تحصیلات خود را به پایان رساند. سپس در رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه هاروارد ثبت‌نام کرد و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته MBA گرفت. او مدتی در دانشگاه یوتا دستیار رئیس دانشگاه و استاد مدیریت بازرگانی بود و هم‌زمان روی دکترای آموزش مذهبی خود کار می‌کرد. بیشتر موقعیت‌های شغلی او پژوهشی بودند؛ به همین دلیل چندین دکترای افتخاری دریافت کرد و جوایز و افتخارات متعددی مانند جایزه مرد بین‌المللی سیک صلح و جایزه بین‌المللی کارآفرین سال و جایزه پدری از ابتکار ملی پدری به او اهدا شد.

کتاب هفت عادت مردمان مؤثر معروف‌ترین کتاب این نویسنده است که به‌عنوان یکی از یکی از تأثیرگذارترین کتاب‌های حوزه تجاری و کسب‌وکار قرن بیستم شناخته می‌شود.

پنج دلیل برای خواندن کتاب راه‌حل سوم

اگر به مطالعه کتاب‌های خودیاری و رشد فردی علاقه‌مند هستید خواندن کتاب راه‌حل سوم را به شما توصیه می‌کنیم. در ادامه دلایلی که به شما می‌گوید چرا باید این کتاب را بخوانید بیان می‌کنیم.

  • مطالعه این کتاب باعث می‌شود با رویکردی متفاوت به مشکلات خود نگاه کنید.
  • در کتاب راه‌حل سوم با بهترین روشی که می‌توانید با آن به حل مشکلات بپردازید آشنا می‌شوید.
  • راه حلی که این کتاب ارائه می‌دهد برای تمامی مشکلات در زمینه‌های مختلف کاری خانوادگی یا شخصی کارآمد است.
  • کتاب راه‌حل سوم حتی در خصوص چالش‌های بزرگ موجود در سازمان‌ها هم مورداستفاده است.
  • روشی که در این کتاب توضیح داده می‌شود، می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند.

کتاب راه‌حل سوم توسط استفن ریچاردز کاوی نوشته شده و مجید شهرابی آن را به فارسی ترجمه کرده است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را منتشر کرده است. همچنین نسخه الکترونیکی این کتاب در دسته بندی روان‌شناسی در فیدیبو برای علاقه مندان قابل دانلود است.

در بخشی از کتاب راه حل سوم می‌خوانیم

راه رسیدن به انتخاب و راه‌حل سوم فرایندی به نام همکوشی است۔ همکوشی وقتی رخ می‌دهد که یک به‌علاوه‌ی یک، مساوی با ده یا صد یا حتی هزار می‌شود! وقتی دو یا بیش از دو انسان محترم با هم تصمیمی بگیرند که چالشی بزرگ را از سر راه بردارند و به مشکلات غلبه کنند، قدرت ذهنی عجیبی پیدا می‌کنند و می‌توانند از تفکرات و ایده‌های معمول فراتر بروند۔ سخن از انرژی، اشتیاق، خلاقیت و شور و هیجان برای خلق واقعیتی جدید است که بسیار برتر از واقعیت قدیمی است۔ این همکوشی و انرژی گروهی مشابه توافق نیست۔ در توافق، یک به‌علاوه‌ی یک، در بهترین حالت مساوی است با یک و نیم۔ در این شرایط هرکسی باید چیزی از دست بدهد.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب راه‌حل سوم

کتاب راه‌حل سوم انتخاب مناسبی برای همه آن‌هایی است که می‌خواهند کیفیت زندگی خود را بالاتر ببرند و مخاطب کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری هستند. کتاب‌های مشابه دیگری هم هستند که به شما در این امر مهم کمک خواهند کرد:

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
5.۲۰ مگابایت
تعداد صفحات
446 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۵۲:۰۰
نویسندهاستفان کاوی
مترجممجید شهرابی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‭ The ۳rd alternative : solving life’s most difficult problems, 2,011.
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۳
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵.۲۰ مگابایت
۴۴۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
89,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راه حل سوم
راه حل سوم
حل دشوارترین مشکلات زندگی
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
89,900
تومان