0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هنری زلزله و دندان شیری

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هنری زلزله و دندان شیری

درباره هنری زلزله و دندان شیری

هنری زلزله و دندان شیری (Horrid Henry Tricks the Tooth Fairy) دومین کتاب از مجموعه‌ی هنری زلزله (Horrid Henry) نوشته فرانچسکا سایمون است. این مجموعه داستان‌هایی دنباله‌دار هستند که ماجراهای پسری شیطان و وروجک به نامه هنری را روایت می‌کنند. البته هر قسمت از این مجموعه، داستانی مستقل و مجزا دارد و قصه یکی شیطنت‌ها و دردسرهایی که هنری ایجاد می‌کند را می‌خوانیم. باید گفت این مجموعه دارای شهرتی جهانی است و یکی از کتاب‌ها به نام هنری وروجک و آدم‌برفی زشت در سال 2008 جایزه‌ی بهترین کتاب کودک در جشنواره کهکشان کتاب بریتانیا را برنده شده است. داستان کتاب صوتی هنری زلزله و دندان شیری از آن‌جایی شروع می‌شود که مادر هنری، از مارگریت کوچولو که دختری در نقطه مقابل پسر بازیگوش داستان، هنری، است دعوت می‌کند تا چند روزی مهمان آن‌ها باشد. آن‌چه در این مهمانی پردردسر و پرماجرا اتفاق می‌افتد را در این کتاب می‌شنویم.

معرفی فرانچسکا سایمون

فرانچسکا سایمون (Francesca Simon)، متولد 1955 در سنت لوئیس، میزوری است. رشته تحصیلی این نویسنده در رشته قرون وسطا و انگلیسی کهن فارغ‌التحصیل بوده و آنتونی ترولوپ را نویسنده مورد علاقه‌اش می‌داند. فرانچسکا نوشتن کتاب‌های کودک را در سال 1989 و پس از تولد فرزندش شروع کرد. او در این حوزه بیش از ۵۰ کتاب نوشته است که مشهورترین آن‌ها مجموعه هنری زلزله، با بیش از ۱۸ میلیون نسخه، است. این نویسنده انگلیسی در حال حاضر با همسرش مارتین استمپ و پسرش در لندن زندگی می‌کند. «هنری زلزله پولدار می‌شود» و «هنری زلزله و پرستار لولو خورخوره» از دیگر کتاب‌های مجموعه هنری زلزله هستند که به فارسی ترجمه شده و نسخه صوتی آن‌ها در فیدیبو قابل دسترس است.

چرا باید کتاب هنری زلزله و دندان شیری را بخوانیم؟

هنری زلزله و دندان شیری دومین کتاب مجموعه هنری زلزله است. داستان‌های این مجموعه داستان‌های واقعی زندگی الهام گرفته شده‌اند  و اتفاقات زندگی یک پسر بچه شیطان و بازیگوش به نام هنری را به تصویر می‌کشد که با پدر و مادر و برادر کوچک‌ترش زندگی می‌کند. از این مجموعه، برای ساخت فیلم و برنامه تلویزیونی هم استفاده شده است. از نظر تمامی کسانی که این سری کتاب را شنیده‌اند ماجراهای هنری و شیطنت‌هایش نه‌تنها برای کودکان جذاب است، بلکه برای پدر و مادرها هم پر از حس خوب است چرا که آن‌ها را به یاد دوران کودکی خود می‌اندازد.

کتاب صوتی هنری زلزله و دندان شیری نوشته فرانچسکا سایمون توسط آتوسا صالحی به فارسی ترجمه شده و نسخه صوتی آن با صدای آزاده مویدی فرد توسط رادیو گوشه منتشر شده است. این کتاب در دسته‌بندی کودک در فیدیبو نیز قابل دانلود است. 

در بخشی از کتاب هنری زلزله و دندان شیری می‌شنویم:

اما مسئله این بود همه به جز هنری!

هنری دوباره داد زد «این عادلانه نیست» دندان‌هایش را محکم روی هم فشار داد، کشید این طرف آن طرف و پیچاند؛ اما همه‌ی آنها محکم سر جای خود چسبیده بودند هنری گرپ گرپ روی گل‌های اطلسی پرید و غرغر کرد «چرا من؟ چرا بین این همه آدم من باید تنها کسی باشم که حتی یک دندانش هم نیفتاده؟» هنری زلزله رفت توی قلعه‌اش نشست و ابروهایش را در هم کشید از این که بقیه‌ی بچه‌ها پُز دندان‌های لق زشت و بدترکیبشان را به او می‌دادند حالش گرفته بود و از جای خالی دندان‌های آنها حالش به هم می‌خورد تصمیم گرفت اگر یک دفعه‌ی دیگر کلمه‌ی دندان از دهان کسی بیرون بیاید حسابش را کف دستش بگذارد.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب هنری زلزله و دندان شیری

اگر فرزند شما نیز از شنیدن کتاب هنری زلزله و دندان شیری لذت برده و دوست دارد قبل از خواب، آن را بارها بشنود، کتاب‌های زیر را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
57.۴۹ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۰۲:۴۷
نویسندهفرانچسکا سایمون
مترجمآتوسا صالحی
راوی آزاده مویدی فرد
ناشررادیو گوشه
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
کتاب های درگوشی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۵
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۷.۴۹ مگابایت
۰۱:۰۲:۴۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
42 ٪
4
ستاره
42 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
14 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب خوبی بود پسر پنج ساله من کلی هیجان زده بود هر شب که یه قسمت گوش میداد ولی قیمت واقعا زیاده خواهش میکنم کتاب ها رو ارزونتر در اختیار خواننده قرار بدید

4

بخش دندان شیری ناقصه

4
(7)
49,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هنری زلزله و دندان شیری
هنری زلزله و دندان شیری
فرانچسکا سایمون
رادیو گوشه
4
(7)
49,000
تومان