0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
٪20

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

درباره چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین کتابی است که می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد و با آموزش راه‌های موفق شدن و کام‌یابی، به شما کمک کند تا در زندگی خود احساس آرامش بیشتری داشته باشید. این کتاب را فلورانس اسکاول‌شین، نویسنده و رهبر معنوی، نوشته است و کتاب دارای چهار فصلِ بازی زندگی و چگونگی آن، کلام تو عصای معجزه‌گر توست، در مخفی موفقیت و قدرت کلام است. اسکاول‌شین معقتد است که برای موفق شدن، پیش از هر چیزی باید به آن باور داشته باشید و این مسئله را درونی کنید؛ آن‌وقت می‌بینید که درهای گشایش زندگی به روی شما باز می‌شود و به خواسته‌های‌تان می‌رسید.

کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین، کتابی برای رسیدن به خوش‌بختی

چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین  یکی از بهترین کتاب‌های روانشناسی و توسعه فردی، انگیزشی است که شما را با خودش همراه می‌کند و درس‌هایی از زندگی می‌دهد که بسیار کاربردی است. اسکاول‌شین با لحن صمیمی و دوستانه خود، این کتاب را برای همه کسانی نوشته که به‌دنبال دست‌یابی به آرامش و خوش‌بختی در زندگی خود هستند. نویسنده معتقد است که کلام قدرت جادویی دارد و می‌تواند تاثیرات بسیار زیادی روی زندگی داشته باشد؛ به همین دلیل نباید قدرت آن را نادیده گرفت و از به‌کارگیری کلمات مثبت و قدرتمند برای موفق شدن غافل شد. اولین مولفه برای موفق شدن، باور داشتن به آن است. شما با تقویت باورِ توان‌مندی خود می‌توانید به رویاهای‌تان جامه تحقق ببخشید و تکانی به زندگی خود دهید.

خلاصه چهار اثر را می‌توان در این جمله بیان کرد: تا وقتی که به حصارهای ذهنی خود پای‌بند باشید، نمی‌توانید قدمی بردارید و طعم واقعی خوش‌بختی را بچشید. این یک اصل اساسی است؛ کلام تو عصای معجزه‌گر توست. شما به هرچیزی که باور داشته باشید، اثر آن را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد؛ غیرممکن است نفرت و خشم بدهید و شادی دریافت کنید و همین‌طور امکان ندارد ذهن خود را از بدی‌ها پالایش کنید و خوبی بدهید، و در عوض بدی دریافت کنید. قدرتی که ذهن شما دارد می‌تواند زندگی را به سمت‌وسوی مشخصی پیش ببرد.

نویسنده این کتاب تلاش کرده تا کلام خود را در پیام‌هایی معنوی به شما انتقال دهد و برای ادامه مسیر، قوت قلب‌تان باشد. شما می‌توانید با ذهن هوشیار خود، تمام آرزوهای خود را به‌دست آورید و با رسیدن به خودآگاهی، آرامش بیشتری دریافت کنید. این اثر سرشار از حس معنویت است و گوش دادن به آن ذهن شما را از موانع و ناکامی‌ها پاک‌سازی می‌کند.

کتاب حاضر یکی از آثار محبوب در خارج از ایران و داخل ایران است که به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه شده. شما می‌توانید این کتاب را با ترجمه «گروه مترجمان دید مثبت» و صدای «دانیال معنوی» و «نرگس آهازان» از وب‌سایت یا اپلیکیشن فیدیبو خریداری تهیه کنید.

درباره فلورانس اسکاول‌شین، رهبر و نویسنده معنوی

فلورانس اسکاول‌شین «Florence Scovel Shinn» پیش از آن‌که به نویسندگی روی آورد، تصویرگر و هنرمند محبوب آمریکایی بود. او در سال ۱۸۷۱ در نیوجرسی به‌دنیا آمد و در سال ۱۹۴۰ از دنیا رفت و در زمان حیاتش، معلم معنوی و الهی بود. او با الهام گرفتن از اندیشه‌های فرقه «اندیشه نو»، چند آثار متافیزیکی نوشت و تلاش کرد تا خوانندگان خود را به سمت مثبت‌اندیشی و اندیشه‌های الهی سوق دهد. این نویسنده معاصر علاوه‌بر نوشتن کتاب، سخنرانی‌های متعددی را در سطح جهان برگزار و درباره مباحث معنویت، راه‌ورسم خوش‌بختی و... با دیگران صحبت می‌کرد.

ترجمه‌های مختلف کتاب در ایران

چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین یکی از آثار محبوب در ایران است که چندبار تجدید چاپ و توسط چند مترجم حرفه‌ای، به فارسی برگردانده شده است. از جمله نسخه‌های موفق این اثر می‌توان به ترجمه «نشمیل مشتاق» و ترجمه «گیتی خوش‌دل» اشاره کرد. نسخه‌های متعدد این اثر در وب‌سایت و اپلیکیشن فیدیبو موجود است و شما می‌توانید نسخه دل‌خواه خود را خریداری کنید.

این کتاب برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مطالعه آثار خودشناسی و خودسازی علاقه دارید و می‌خواهید معنای حقیقی زندگی را دریابید، گوش دادن به این کتاب برایتان لذت‌بخش خواهد بود. این اثر برای افراد علاقه‌مند به کتاب‌های تفکر مثبت نیز مناسب است.

گوش دادن به کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول شین چگونه به شما کمک می‌کند؟

با گوش دادن به این کتاب صوتی می‌آموزید که چگونه موانع ذهنی خود را از بین ببرید و برای رسیدن به آرزوهای‌تان تلاش کنید. بخش مهمی از موفقیت در تفکر شما نسبت به زندگی تعریف شده است و اگر بتوانید این تفکر را پالایش کنید، موفقیت‌های بی‌شماری شامل حال‌تان می‌شود. هدف اصلی این اثر، ایجاد آرامش ذهنی و روانی در خوانندگان و راهنمایی آن‌ها به سمت سعادت است.

در بخشی از کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول شین می‌شنویم

روح آدمی در واقع همان ضمیر ناخودآگاه اوست و ما هر احساسی را به طور دائمی و عمیق در خود به‌وجود آوریم، چه خوب و چه بد، همان در زندگی ما نیز نمود پیدا خواهد کرد و هر تصویری را که در ضمیر ناخودآگاه‌مان داشته باشیم، در تمام جوانب زندگی‌مان نمایان می‌شود. هرکسی که بیمار می‌شود، حتما آن بیماری را در ذهنش تصویرسازی کرده است، و هرکسی که دچار فقر و تنگ‌دستی می‌شود، بی‌شک نگرش او فقر و تنگ‌دستی است. بسیاری از مردم از من می‌پرسند که وقتی یک کودک خردسال بیمار می‌شود، در حالی که هنوز حتی فکری از خود ندارد، چطور توانسته بیماری را جذب کند؟ پاسخ من این است که یک کودک در مقابل افکار پلید اطرافیان خود بسیار آسیب‌پذیر است و اغلب همان ترس‌های پدر و مادرش را به خود جذب می‌کند. زمانی از یک استاد علوم متافیزیک شنیدم که گفت: «اگر شما ضمیر ناخودآگاه‌تان را به دست نگیرید، یک نفر دیگر کنترل آن را به دست خواهد گرفت و هرطور که دلش بخواهد، آن را تربیت خواهد کرد.» اغلب مادرها همیشه این ترس را دارند که کودک‌شان دچار بیماری نشود و برای همین، دائم به دنبال نشانه‌های بیماری در بچه خود هستند و همین باعث می‌شود تا فرزندان‌شان دچار بیماری و ضعف و بدبختی شوند. دوستی از خانمی پرسید که آیا فرزند او دچار سرخک شده است؟ و آن خانم گفت: «هنوز نه!» انگار که انتظار داشت حتما روزی دچار سرخک بشود.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
644.۸۳ مگابایت
مدت زمان
۱۱:۴۳:۴۹
نویسنده فلورانس اسکاول شین
مترجم گروه مترجمان دید مثبت
راوینرگس آهازان
راوی دومدانیال معنوی
ناشردید مثبت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۴۴.۸۳ مگابایت
۱۱:۴۳:۴۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
93 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
6 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

سلام کتاب چهار اثر را برای بار سوم هست میخونم ونظر شخصی من اینه که این خانم در زمان خودش پیغمبر بوده البته نظر شخصی من وهر آن چه که گفته عین حقیقته با تشکر از شما که این کتاب رو به صورتی فایل صوتی درست کردین که امروز من هم به کارم میرسم وهم گوش میدم با تشکر

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

خدایا شکرت که با این کتاب آشنا شدم خدایا شکررررت که شانس اینو داشتم با این صدای روان و گیرا این کتابو بشنوم بخونم ...عالیییی بود هم کتاب که تو اولاشم هم صدای گویندگان😍😍

5

کتاب عالی و خوب صدای گویندگان هم خوبه از همه نظر خوبه بار دوم دارم گوش میدم و جملات تاکیدی را مینویسم. حتما بخوان یا گوش بده.

5

کتابی که میتونه زندگی ها رو متحول کنه 😍 و چه صدا پیشگان حرفه ای برای این کار دست به کار شدند ، دست مریزاد واقعا

5

عاااااااالیه تشکر از خداوند و از خانم اسکاول شین و تشکر از مترجم و تشکر از صدای خانم سخنگو

5

عالی مخصوصا صدای گوینده خیلی دلنشین ود

5

برای کنترل ذهن جهت جذب انرژی مثبت

5

بی نظیر و تاثیرگذار

5

تاثیرگذار

4.8
(16)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
49,000
٪20
39,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
٪20
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
دید مثبت
4.8
(16)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
49,000
٪20
39,200
تومان