0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اسپرسو جلد 2
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب اسپرسو جلد 2

درباره اسپرسو جلد 2

«فنجانی اسپرسو ریخته می‌شود و … صدای تاب زنگ‌زده در گوشه خانه به خاکستر نشسته، صدای انفجار کلبه‌ای در دل جنگل، احساس یخ‌زدگی دستبندها روی دست‌های بی‌گناه، احساس گرفتن یک ماهی توی دست و لیز خوردنش و افتادنش در میان آغوش رقیب، احساس حباب بودن در برابر کسی که واژه عشق را برایت هجی کرده و در آخر حماقت!»

مجموعه اسپرسو نوشته هما پور اصفهانی این‌گونه آغاز می‌شود. این رمان سه‌جلدی داستان یک مأموریت مخفی است که اسپرسو اسم رمز آن است. پرونده‌ای مرموز که سه سرگرد قبلی که روی آن کارکرده‌اند ناپدید شده‌اند و حال نوبت به سرگرد فرزام عظیمی نیا رسیده تا شانس خود را برای جل این پرونده هولناک امتحان کند. سرگرد شهراد شاهد، سرگرد اردلان فانی، سرگرد روحان کاویان و دکتر آرتان تهرانی سرگرد عظیمی نیا را در کشف راز این پرونده همراهی می‌کنند. آیا این گروه در شکست جنایت‌کاران موفق می‌شوند؟ برای دانستن سرانجام آن‌ها خواندن کتاب اسپرسو را شروع کنید ...

معرفی هما پور اصفهانی

هما پوراصفهانی متولد 1369 در اصفهان است. او یکی از رمان‌نویسان جوان ایرانی است که کتاب هایش بین خوانندگان رمانهای ایرانی طرفداران زیادی دارد. هما پور اصفهانی تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی ادامه داد و به همین دلیل همیشه تلفیق روانشناسی با نوشته هایش به چشم میخورد. این بانوی جوان از ده سالگی نوشتن را آغاز کرد و درابتدا نوشته هایش را در فضای مجازی منتشر می کرد. قلم گیرا و جذاب او به مرور تئجه مخاطبین زیادی را جلب کرد. توسکا و  قرار نبود دو کتاب پرمخاطب این نویسنده جوان هستند.

چرا باید کتاب اسپرسو را بخوانیم؟

سه سرگرد در مسیر حل یک پرونده ناپدید شده‌اند و جای آنها تنها دو گل ارکیده باقی‌مانده است. چه کسانی پشت این ماجرای وحشتناک هستند؟ کتاب اسپرسو با نثری گیرا و جذاب ماجرای سرگرد فرزام عظیمی نیا را روایت می‌کند که این بار به میدان آمده تا بفهمد چه بلایی بر سر همکارانش آمده است. آیا این بار خیر و نیکی بر بدی پیروز می‌شود؟

این مجموعه سه‌جلدی یکی از رمان‌های جنایی محبوب و پرطرف‌دار ایرانی به‌حساب می‌آید توسط هما پور اصفهانی نوشته شده و انتشارات سخن چاپ آن را به عهده داشته است. همچنین نسخه الکترونیک کتاب اسپرسو در دسته‌بندی داستان و رمان برای علاقه‌مندان در فیدیبو قابل‌دسترس است.

بخشی از کتاب اسپرسو

جلسه‌ای برگزار شد و سرهنگ کاشانی و «بازی دراز» که معرف حضور همه‌تون هست تصمیم گرفتن این بار یک تیم تشکیل بدن. یک تیم مخفی، هیچ کدوم از تصمیمات این تیم نباید علنی بشه. همه چیز باید مخفیانه انجام بشه و اگه هر کسی از این گروه شاخه گلی دریافت کرد باید مستقیم قرنطینه بشه. اول قرار بود پرونده بره دست ماموران عزیز امنیت اما باز هم موافقت نشد. این قضیه امنیت ملی رو تهدید نمی کنه. مثل یه بازی بچه گانس. پس شماها توسط بازی دراز انتخاب شدین چون قبلا آموزش‌های امنیتی دیدین و مسلما بیشتر می‌تونین کمک کنین. روحان دستش را محکم روی بینی‌اش کشید و گفت: چرا نمیرین مظنون رو بگیرین بکشین به صلابه تا براتون مثل بلبل بریزه بیرون همه چی رو؟ ولش می کنین راست راست بچرخه؟ -این کار رو هم کردن. بعد از گم شدن سرگرد اول، چون دقیقاً بعد از اعلام اسم کامران امیری مفقود شد سراغ کامران امیری هم رفتن و بازجویش هم کردن.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب اسپرسو

خواندن کتاب‌های جنایی و پلیسی همیشه هیجان‌انگیز است. این کتاب‌ها را نمی‌توان قبل از پایان قصه و کشف حقیقت به زمین گذاشت. اگر شما هم از طرف‌داران کتاب‌های معمایی هستید کتاب‌های زیر را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۷۰ مگابایت
تعداد صفحات
612 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۰:۲۴:۰۰
نویسندههما پوراصفهانی
ناشرانتشارات سخن
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۷۰ مگابایت
۶۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 39 مخاطب
5
ستاره
61 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
17 ٪
14 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

اولاش یکم توجلدیک ادم خسته میشه اما اوجش جلددوم هست و شفاف سازی هایی که میشه بازم مث همیشه دلم‌نمیخواست کتابش تموم بشه جلدسه رواروم میخوندم مبادا بخوام باشخصیتاخدافظی کنم

5

نسبت به بقیه ی کارهای خانم پوراصفهانی خیلی ضعیف بود برای من خسته کننده بود فقط قسمت معمایی داستان جالب بود

1

حقیقتش موضوع رمان سیگار شکلاتی از ایشون برام جالب بود و وقتی اسپرسو اومد فکر کردم جالب باشه ولی الان میبینم که نه

3

ب نظرم قضیه کامران زیادی کش داده شده و داستان بیشتر تخیلی شده ب جذابیت شکلات تلخ و سیگار شکلاتی نبود

1

وای خدای من، چقدرررررررر همه چیز بچه گونه ست....

5

میشه گف کامل ترین و زیباترین اثر هماس?

5

بی صبرانه منتظرم بخونمش

5

دوست داشتم

5

عالییییی

2

جالب نبود

نمایش 4 نقد دیگر
4
(41)
65,000
٪50
32,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اسپرسو جلد 2
٪50
اسپرسو جلد 2
هما پوراصفهانی
انتشارات سخن
4
(41)
65,000
٪50
32,500
تومان