0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زندگی

معرفی، خرید و دانلود کتاب زندگی

سه گانه کشف جادوگران، کتاب سوم
درباره زندگی

ارواح، ماده‌ی چندانی نداشتند. آنها تنها شامل خاطرات و قلب بودند. بالای یکی از برج‌های مدور سپ‌تورز، امیلی مدر دست درخشانش را روی سینه‌اش گذاشت که هنوز هم سنگین و غمگین بود. صدای او نیز مانند سایر اجزایش، نامحسوس بود: هیچوقت آسون‌تر می‌شه؟ تماشا کردن؟ انتظار کشیدن؟ دونستن؟ فیلیپ دو کلیرمونت خیلی کوتاه گفت: من که فکر نکنم. او نیز همان حوالی بود و به دستان شفافش نگاه می‌کرد. یکی از معایب مردن که فیلیپ از آن اصلاً خوشش نمی‌آمد. البته در کنار ناتوانی در لمس همسرش ایزابو، عدم توانایی در بوییدن و چشیدن، و نداشتن عضله برای مبارزه تن به تن، نامرئی بودن بود. این حالت مدام به او یادآوری می‌کرد که چقدر ناچیز شده.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۳۰ مگابایت
تعداد صفحات
674 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۲:۲۸:۰۰
نویسندهدبورا هارکنس
مترجمسوگند رجبی‌نسب
ناشرانتشارات بهنام
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
قیمت ارزی
11 دلار
قیمت چاپی
470,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۳۰ مگابایت
۶۷۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
40 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من کتاب اول و دوم را نخوانده ام بلکه سریال آن را دیده ام. اما کتاب سوم را خواندم. نمی توانم بگویم ترجمه خیلی خوبی بود اما بهرحال روانی خودش را داشت و باز هم از مترجم ممنونم. البته پر از غلط املایی بود. یعنی یک نفر پس از تایپ اثر ، ننشسته غلط گیری کند. عجله داشتم کتاب را تمام کنم وگرنه کتاب پر میشد از علامت های غلط گیری. نمونه اش اسم لئوناردو که دست کم دوبار اشتباه نوشته بودند. افعال هم که خیلی جاها به جای اول شخص مفرد ، سوم شخص مفرد شده بود. داستان خیلی طولانی شد و جاهایی معلوم می شد که یک چیزهایی کم است ولی بهرحال برای من قابل قبول بود. هیجان داستان بخاطر طولانی بودنش برای من کم شده بود. شاید بهتر بود به جای کتاب همان فصل سوم سریال را نگاه می کردم.

4

جلد سوم این مجموعه بسیار کشدار و کسالت بار بود. به هیچ وجه جذابیت دوجلد اول رو نداشت. ترجمه کاملا غیرقابل اعتماده و به نظر می رسه با دخل و تصرف نابجا بدنه داستان آسیب دیده.

5

کتاب اولش چرا تو فیدیبو نیست؟

5

عالی

4.6
(5)
240,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زندگی
زندگی
سه گانه کشف جادوگران، کتاب سوم
انتشارات بهنام
4.6
(5)
240,000
تومان