0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
می توانی اگر بخواهی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی می توانی اگر بخواهی

۸ویژگی خاصی که افراد برنده دارند
نویسنده:
جول اوستین
درباره می توانی اگر بخواهی

رسیدن به اهدافمان گاهی برایمان سخت و طاقت‌فرسا می‌شود اما همیشه باید این جمله را به یاد داشته باشیم که: می‌توانی اگر بخواهی! در مسیر موفقیت، ناامیدی مانند همراهی وفادار در کنار ما است و حضورش را هر لحظه یادآوری می‌کند اما آیا می‌توان با وجود این همه نگرانی و ترس به هدفی که در نظر داریم برسیم؟

کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی با عنوان اصلی You Can You Will نوشته‌ی جول اوستین راهنمای خوبی است تا با دید وسیع‌تری مسیر موفقیت را برانداز کنیم. در واقع خواندن این کتاب هشت ویژگی افراد موفق را برای شما یادآوری می‌کند. در راهی که سختی‌های فراوانی را باید پشت سر بگذاریم مهم‌ترین مساله این است که به خودمان ایمان داشته باشیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن به اهدافمان برسیم. کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی با گویندگی آرشیا آروین توسط نشر آگاه باشیم در دسترس فارسی زبانان عزیز قرار گرفته است. با مراجعه به دسته بندی روانشناسی، می‌توانید به دیگر کتاب‌های حوزه موفقیت در فیدیبو دسترسی داشته باشید.

با جول اوستین بیشتر آشنا شویم:

جول اسکات اوستین Joel Scott Osteen کشیش، سخنران و نویسنده‌ی معروف آمریکایی است که در سال 1963 به دنیا آمده است. این نویسنده و کشیش با سخنرانی‌های بینظیر خود توانسته بیش از 200 میلیون مخاطب را در سراسر جهان مجذوب خود کند. نام اوستین همیشه در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز می‌درخشد زیرا در سال 2006 یکی از ده انسان تاثیرگذار جهان نامیده شده است. از او عناوین بسیار متنوعی به فارسی چاپ شده که شما می‌توانید بعضی از آن‌ها را در زیر مشاهده کنید:

 

چرا باید کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی را بشنویم

همیشه سخنان زیادی را درباره‌ی موفقیت از افراد مختلف شنیده‌ایم اما به راستی راه رسیدن به اهدافمان چیست؟ آیا  این همه تلاشی که می‌کنیم کافی نیست؟ جول اوستین در کتاب می‌توانی اگر بخواهی بیان می‌کند که افراد موفق دارای هشت ویژگی ساده اما تاثیرگذار هستند. به طور مثال ممکن است شما هیچگاه نشنیده باشید که یاری رساندن به دیگران نیز می‌تواند ما را به موفقیت نزدیک کند ولی واقعیت این است که با کمک به دیگران خداوند نیز یاری رسان ما خواهد بود. این کتاب با بیانی شیوا و آرامش‌بخش به ما کمک می‌کند تا شادی و موفقیت را به زندگی خود باز گردانیم و ارتباط قوی‌تری را با خدا برقرار کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی می‌شنویم:

دورو اطراف همه‌ی ما ادم‌هایی هستند که همیشه می‌خواهند شما را تغییر بدهند و افکار و باورهایشان را بهتان تحمیل کنند البته من نمیگم همه‌ی آنها آآااادم های بدی هستند و نیت شومی از این کارشان دارند اما آن‌ها حق ندارند شما و زندگیتان را کنترل کنند. برای پیروز شدن باید شجاع و زرنگ باشید. یک برنده باید تصویر ذهنی واضحی داشته باشد.

تنها موجوداتی که در این دنیا حق انتخاب دارند، انسان‌ها هستند بنابراین این ما هستیم که انتخاب می‌کنیم زندگی شادی داشته باشیم یا یک زندگی غمگین. من به جای شما باشم شادی رو انتخاب می‌کنم و همیشه منتظر بهترین‌ها می‌مونم. فکر کردن به مشکلات و تمرکز بر روی چیزهای منفی جز این که شما رو دلسرد کند و جلوی تحقق رویاهایتان را بگیرد، چیز دیگری را در بر ندارد.

اگر می‌خواهید رضایت خداوند را داشته باشید و زندگیتان با لطف و رحمت خداوند احاطه بشود باید به دنبال یاری رساندن به دیگران باشید البته نباید از روی زور و اجبار به دیگران کمک کنید. باید از ته دل این کار را دوست داشته باشید. بدون هیچ چشم داشتی ببخشید و به دیگران کمک برسانید. یکی از دلایل غمگین بودن ادم ها هم همین است. آن‌ها فقط به خودشان، نیازها و اهداف و مشکلاتشان توجه دارند. خداوند ما را برای کمک به یکدیگر خلق کرده است.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی

شاید ناامیدی و بی‌انگیزه شدن سد راه ما بشوند اما نباید اجازه بدهیم که از اهدافمان دور بشویم. در واقع این انسان است که همیشه و در هر شرایطی می‌تواند زندگی خود را تغییر دهد. تغییرات بزرگ از درون رخ می‌دهند  ومسیر را برای ما همئار می‌کنند. اگر شما به تحول در زندگیتان احتیاج دارید، به عناوین زیر سر بزنید:

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
171.۲۰ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۰۶:۵۶
نویسندهجول اوستین
مترجم گروه مترجمان آگاه باشیم
راویآرشیا آروین
ناشرنشر آگاه باشیم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۷۱.۲۰ مگابایت
۰۳:۰۶:۵۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 14 مخاطب
5
ستاره
85 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
0 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب معجزه است البته برای اونایی که کتاب قدرت من هستم جول استین رو نخوده باشندو در مقایسه با اون کتاب یه درجه پایین تره. صدای گوینده هم خوب بود

2

صدای گوینده و ترجمه مشکلی نداره ، ولی کتاب بسیار ضعیفی‌ هست ، بدون هیچ پشتوانه علمی و صرفاً یه کتاب انگیزشی بیهوده

5

این کتاب بی نظیره واقعا، پر از درس‌های شیرین و شنیدنی

5

آقای آروین خوانش گویا و روانی دارن، امیدوارم کتابهای بیشتری اجرا کنن

5

عالیه این اولین کتاب از جول اوستین بود گوش کردم

5

کتاب های جول اوستین فوق العاده هستن بشدت پیشنهاد میکنم

4.6
(14)
29,000
٪50
14,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
می توانی اگر بخواهی
٪50
می توانی اگر بخواهی
۸ویژگی خاصی که افراد برنده دارند
نشر آگاه باشیم
4.6
(14)
29,000
٪50
14,500
تومان