0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

درباره چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

آیا تا به حال به قدرت ذهن خود فکر کرده‌اید؟ کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین، یکی از کتاب‌های محبوب حوزه روانشناسی و انگیزشی است که شما را با قدرت ذهن‌تان آشنا می‌کند و با مطالعه این کتاب، در می‌یابید که خوشبختی بیش از هر چیز دیگری، یک مولفه ذهنی است.

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین (The wisdom of Florence Scovel Shinn) شامل چهار کتاب است که در یک مجموعه گردآوری شده است. این چهار کتاب یعنی «بازی زندگی و چگونگی آن»، «کلام تو عصای معجزه‌گر توست»، «در مخفی موفقیت» و «قدرت کلام»، دربردارنده مفاهیمی ارزشمند است که تحت تاثیر فرقه اندیشه نو و مثبت‌گرایی، نوشته شده‌اند. کتاب لحنی صمیمی و بسیار دوستانه دارد و شما را به آرامش و صلح درونی می‌رساند. به نظر نویسنده، بسیاری از محدودیت‌هایی که هرکدام از ما برای خودمان درست کرده‌ایم، در واقع همان حصاری است که خودمان در ذهن‌مان به‌وجود آورده‌ایم.

کلام می‌تواند معجزه کند و باورهای شما بسیار تاثیرگذار هستند. اگر به جهان بدی و نفرت بدهید، همان را دریافت خواهید کرد و اگر مثبت باشید و مثبت فکر کنید، زندگی روی خوش خود را نشان خواهد داد. اسکاول‌شین معتقد است که زندگی مثل یک بازی است، نه یک زمین جنگ. به همین دلیل بهتر است قوانین بازی را یاد بگیرید تا بتوانید پیروز شوید. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۸۹ منتشر شد و تا امروز، یکی از بهترین کتاب‌های حوزه انگیزشی است. این اثر را انتشارات «نگین ایران» با ترجمه «فرشاد قدیری» منتشر کرده است.

درباره فلورانس اسکاول‌شین، نویسنده کتاب

فلورانس اسکاول‌شین (Florence Scovel Shinn) نویسنده و نقاش آمریکایی، در سال ۱۸۷۱ متولد شد. او در جوانی به فرقه اندیشه نو پیوست و یکی از مروجان اندیشه‌های این فرقه شد. اسکاول‌شین یکی از معلمان معنویت بود و با برگزاری سخنرانی‌ها، گره از مشکلات مردم باز می‌کرد و سعی می‌کرد کلام معنوی و الهی را به آن‌ها برساند. اولین کتاب او «بازی زندگی و روش بازی کردن آن» نام دارد که در سال ۱۹۲۵ نوشته شد. این نویسنده محبوب در سال ۱۹۴۰ و وقتی ۶۹ سال داشت، دیده از جهان فرو بست.

سه دلیل مهم برای مطالعه کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین

کتاب چهار اثر یکی از کتاب‌های محبوب حوزه خودیاری است که به شما کمک می‌کند ذهنیت خود را درباره خود و جهان تغییر دهید. این کتاب با الهام از آموزه‌های عرفانی نوشته شده است و خوانندگان را به آرامش و صلح دعوت می‌کند. همچنین مطالعه این کتاب برای کسانی که به‌دنبال یاد گرفتن قوانینِ بازی زندگی هستند، بسیار سودمند است. علاوه‌بر آن، با مطالعه این کتاب می‌توانید حصارهای ذهنی خود را بشکنید و در راستای معنویت و خوشبختی قدم بردارید. از دیگر مزایای مطالعه این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مطالعه این کتاب به شما کمک می‌کند از بدی‌ها و حس‌های بد دوری کنید و زندگی خود را بر پایه مثبت‌اندیشی استوار سازید
  • با مطالعه این کتاب می‌توانید از افسردگی و کسالت دوری کنید و یک زندگی مثبت و سرشار از انرژی داشته باشید
  • این کتاب شما را با معنویات و عرفان بیشتر آشنا می‌کند و برای پیدا کردن سعادت واقعی، همراه‌تان خواهد بود

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

قدرت کلام

شما را از روی سخنان‌تان قضاوت خواهند نمود و بر اساس کلامتان بر شما حکم خواهند نوشت. کسانی که از قدرت کلام آگاهی دارند مراقب تمام جملات و کلماتی که به کار می‌برند هستند. تنها کافی است که واکنش حسی کلمات را در نظر بگیریم تا مطمئن شویم که هر کلامی هرگز بدون پیامد نیست. در واقع هر کلامی به زبان می‌آوریم به مرور شخصیت ما را می‌سازد. مردی را می‌شناختم که دائم تکرار می‌کرد: «هیچوقت ماشین گیرم نمیاد! همین که پامو می‌ذارم توی خیابون انگار همه ماشینا غیبشون می‌زنه !»

بر خلاف، او دخترش همیشه می‌گفت: «من هیچوقت بی ماشین نمی‌مونم. پام که به خیابون می‌رسه همیشه‌ یه ماشین جلوی پام ترمز می‌زنه» و تا سال‌ها به همین روال گذشت. در واقع هر یک از آن‌ها قانون مربوط به خود را در زندگی‌اش ثبت کرده بود: یکی از آن‌ها قانونی برای شکست خوردن و دیگری برای موفقیت.

«روانشناسی خرافات» بدین شکل به‌وجود می‌آید. وقتی کسی نعل اسب یا پای خرگوش را برای جلوگیری از حوادث تلخ و یا خوش شانسی به کار می‌برد، دیگر به این فکر نمی‌کند که این دو اصلا قدرتی ندارند. در واقع این کلام و باور‌های خود ما است که در ضمیرناخودآگاهمان اثر گذاشته و ما را منتظر موارد مثبت می‌کند تا خوش شانسی به سراغمان بیاید.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

کتاب‌هایی که مروج مثبت‌اندیشی هستند، به خوانندگان کمک می‌کنند تا ذهنیت خود را درباره زندگی و قوانین آن تغییر دهند. در بسیاری از مواقع، هیچ مانعی جز خود شما وجود ندارد تا شما را از خواسته‌هایتان دور سازد. به همین دلیل بهتر است نسبت به حصارهایی که خودتان برای خودتان تعریف می‌کنید، آگاه باشید و اجازه ندهید این محدودیت‌ها، مانع رشد و شکوفایی شما شوند. برای مطالعه بیشتر در زمینه موفقیت و توسعه فردی، کتاب‌های زیر را می‌توانید خریداری کنید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
2.۱۴ مگابایت
تعداد صفحات
392 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۰۴:۰۰
نویسنده فلورانس اسکاول شین
مترجمفرشاد قدیری
ناشرنگین ایران
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‭The complete writings of Florence Scovel Shin for women
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
22,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۲.۱۴ مگابایت
۳۹۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 33 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
63 ٪
4
ستاره
3 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
12 ٪
18 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب رو بیست بار خوندم و بازهم خواهم خواند😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍بینظیر و پر انرژیترین کتابیست که خوندم سال ۹۰اولین باری بود که شروع به خواندنش کردم.اواخر سال ۹۰و با خواندن هر صفحه نزول نعمت و روزی رو توی زندگیم دیدم و حس مردم و برگ برگه این کتاب عینا بزام اتفاق افتاده و خیلی دوسش دارم.خیلی به هرکسی هم پیشنهادش کردم عاشقش شده

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

بسیار عالی برای تقویت معنویت عملی در زندگی و ترکیب دو بعد مادی و معنوی و همچنین روشن گری در زمینه ریشه مشکلات و راه حل آنها،این کتاب بی نظیره.بنظرم اگر دوبار خوانده بشه مطالب کامل تر دریافت میشه.

5

منم تازه شروع کردم دلم روشنه که هرچی پیش میرم اتفاق و معجره های قراره توی زندگی و سر راهم قرار بگیره چون داره منو به نیرویی جاذبه ای که مستقیم وصل به خداست نزدیک میکنه .خدایاشکرت

5

این کتاب انگار زنده س انگار داره باهات حرف میزنه و تو رو درک میکنه هر بار با خوندنش آرامش میگیرم بهتون توصیه میکنم بخونیدش مخصوصا در این شرایط...

5

من تازه دارم شروع میکنم فقط متوجه نمیشم الان چهارتا کتاب توی یک کتابه؟ بعد چرا اسم رمز موفقیت که کتاب آخره تو فهرست کتاب نیستش

5

بسیار کتاب ارزشمند وفوق العاده ایست که انسان رانسبت به شناخت خدا و راه خدا شناسی سوق میده

3

خواندن این کتاب مثل این اینه که انگار واقعا یکی داره باهات حرف میزنه فوق العادست...

5

یکی از بهترین کتابای روانشناسیه که تا حالا خوندم واقعا حرف نداشت

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

عالیه . بیشتر مطالبشو تو زندگیم دیدم برای همین به نظر عالیه

1

آیا از فیدیبو سفارش کتاب بدیم معتبر

نمایش 8 نقد دیگر
3.9
(41)
گیرا 🧲 (1)
15,000
٪50
7,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
٪50
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
نگین ایران
3.9
(41)
گیرا 🧲 (1)
15,000
٪50
7,500
تومان