0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
گرامافون

معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی گرامافون

پری جان
نویسنده:
شرمین نادری
ناشر:
فیدیبو
درباره گرامافون
گرامافون مجموعه‌ای است از قصه‌های عامیانه‌ی ایران که «شرمین نادری» آن‌ها را جمع‌آوری و بازنویسی کرده و با صدای خاطره‌انگیز «بهرام شاه‌محمدلو» اجرا شده‌اند. قصه‌هایی کوتاه از تمام اقوام و نواحی ایران. ** این قصه‌ها ممکن است برای گروه‌های سنی کودکان مناسب نباشد. «پری جان» قصه‌ی دختری است از قوم کرمانج که کسی در اطرافیان او نیست که زیبایی‌اش را تحسین نکند. دختری که همه‌ی پسران جوانی که او را دیده‌اند، آرزوی وصالش را دارند. اما روزگار همیشه بر وفق مراد نیست و ماجرا وقتی آغاز می‌شود که راهزنی یاغی، دل‌باخته‌ی پری جان می‌شود و تصمیم می‌گیرد به هر نحوی، او را تصاحب کند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
38.۳۶ مگابایت
مدت زمان
۱۶:۴۶
نویسندهشرمین نادری
راوی بهرام شاه محمدلو
ناشرفیدیبو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۸.۳۶ مگابایت
۱۶:۴۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 254 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (4)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
5
ستاره
83 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
1 ٪
98 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

تارانتینو نوشته اینو؟ سفید بودن پوست پری عامل دلبری اون، رنگ پوست نشان زیبایی..!؟ مرد یاغی اومده پری جان ببره چون خوشگله با اینکه بچه س..!؟ پدر پری جان باید تصمیم میگرفت که دست دخترشو تو دست کسی بزاره یا نه؟ تصمیم گیر پدره، بعدشم میشه ژانر وحشت حمله میکنن دختره رو میدزدن…! بخاطر دختر خون و خون ریزی و دعوای ناموسی ! حجله عروسی!؟ صورت سفیدشو به خاک و گل سیاه کرد شبیه شب و یاغی ها کرد، فقط شب و یاغی ها رنگ تیره دارن ..! پری جان میپره رو شونه یاغی چاقو میزنه!!!؟

5

خیلی جالبه، رفتار و فرهنگ مردم توی این داستانا موج میزنه. اینکه اگه کسی تو جامعه ی ما یه کم با بقیه فرق داشته باشه، مترود میشه و همه مثل جادوگر و جن و یه موجود شوم باهاش رفتار میکنن. حیوان گریزی هم یکم پیدا بود از توی این داستان. ممنون که داستان های رایگان ارائه میدید

5

عالی بود ممنون از آقای شاه محمدلو امیدوارم همیشه تنتون سالم و نفستون گرم باشه ???چشمام رو بستم و رفتم به دوران کودکی که از رادیو قصه شب پخش میشد خصوصا زمانی که برقا می‌رفت و همه جا تاریک بود ما دور رادیو جمع می‌شدیم و لذت می‌بردیم از صدا و داستان خوب راوی ‌ یادش بخیر .

3

با احترام به همه کرمانجی های عزیز❤️ این داستان بنظرم ایراداتی داشت، از جمله اینکه به خواننده القا میکنه که فقط دختران سفیدرو زیبا هستند، یا اینکه اگه زیبا نباشی همیشه در حاشیه ی جامعه هستی و مرکز توجه فقط زیبارویان هستند!

5

بسیار انتخاب‌های درست و به جایی دارید. چه در قصه و چه در خوانش و انتخاب موسیقی. دست مریزاد ?❤️

5

من که با صداشون، به دوران کودکیم رفتم متن قصه ها هم که ممنون از خانم نادری عزیز، عاالی و زیبا ??

5

من خودم کرمانج قوچانم داستان پری جان رو اغلب قبل از شروع عروسی میخونن

5

چه حس بی نظیری داره شنیدن این قصه های زیبا با صدای گرم و پرخاطره ی بهرام شاه محمدلو هنرمند عزیزمون که برای بچه های دهه ی شصت خاطرات ابدی به یادگار گذاشته اند.

5

واقعا لذت بردم، خصوصا که این داستان درمورد اجداد مادری و پدری ام هست? از همه قشنگ تر، صدای زیبای اقای شاه محمدلو بود?

5

بسیار بسیار بسیار عالی ترکیبی از بهترین صدا و صمیمانه ترین قصه ها شنیدن هر داستانی از زبان استاد شاه محمد لو برای من شنیدنی و آموزنده است

نمایش 88 نقد دیگر
4.7
(254)
اجرای روان 🎙️ (4)
رایگان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
گرامافون
گرامافون
پری جان
فیدیبو
4.7
(254)
اجرای روان 🎙️ (4)
رایگان