0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
میکروبوک وسواسی نباش

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک میکروبوک وسواسی نباش

از رفتارهای وسواسی خود را رها کنید چهار روش خود درمانی برای تغییر شیمی مغز
درباره میکروبوک وسواسی نباش

در این مینی بوک می‌خوانید: برخی افراد تصور می‌کنند اگر قفل در منزل را ده بار پشت سر هم بررسی نکنند، یکی از اعضای خانواده می‌میرد یا اگر ظرف پلاستیکی دور انداخته شود، یک فاجعه ملی رخ می‌دهد. این یک نوع دنیای روانی است که افراد مبتلا به اختلال وسواس فکری-روانی (‌OCD) ‌در آن زندگی می‌کنند. این اختلال به عنوان باور کاذب فرد تعریف می‌شود که او باید رفتارهای خاص و گاهی خودتخریب داشته باشد تا از نتایج احتمالی جلوگیری کند. OCD زندگی بیش از پنج میلیون آمریکایی را تحت‌تاثیر قرار داده و معمولا در نوجوانی یا اوایل بزرگسالی ظاهر می‌شود. یک نویسنده و روان‌پزشک در سال ۲۰۱۶ مطالعات موردی OCD که در طول سال‌های تحصیل خود در دانشکده پزشکی UCLA انجام داده بود را مورد بررسی قرار داد و یک درمان شناختی-رفتاری چهارمرحله‌ای برای درمان OCD ایجاد کرد. مشکل بیوشیمیایی که در بیماران مبتلا به OCD آشکار می‌شود را می توان با چهار گام ساده اما دقیق کاهش داد تا بیماران افکار وسواسی را از هویت خود جدا کنند. با یاد گرفتن این که چگونه یک فکر وسواسی-اجباری را از یک انگیزه انسانی سالم متمایز کنیم، بیماران می‌توانند کنترل الگوهای ذهنی که قبلا گیج‌کننده یا مخرب بودند را در دست بگیرند. این درمان چهار مرحله‌ای به تدریج منجر به تغییر در رفتار و شیمی مغز می‌شود، که به دنبال آن علائم را کاهش داده و منجر به زندگی سالم‌تر و متعادل‌تر می‌شود. این درمان ریشه در مفهوم آگاهی ذهن و ایجاد یک خودِ عینی دارد. این درمان شناختی-رفتاری می‌تواند در شرایط دیگری که ریشه در عدم کنترل دارند نیز به کار گرفته شود، مانند سو مصرف مواد، قمار، اعتیاد جنسی و.... همه کسانی که اختلالات کنترل دارند، ابتدا باید بتوانند علت اصلی را شناسایی کنند. سال‌ها اختلال بیماران OCD به اشتباه تشخیص داده می‌شد، افزایش آگاهی اجتماعی از این اختلال و روش چهار مرحله‌ای تست شده در سال به هزاران نفر کمک می‌کند تا درمان شوند و کیفیت زندگی خود را بالاتر ببرند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
329.۲۶ کیلوبایت
تعداد صفحات
10 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۰:۰۰
نویسنده جفری ام شوارتز
مترجم مینا تاجری نیک نام
ناشراستودیو 31
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۳۲۹.۲۶ کیلوبایت
۱۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
100 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

تو رو خدا قبل از فروش یه نگاهی به نگارش این کتاب بندازین... حتی ده دقیقه وقت نذاشته که درست راستچینش کنه... یه کتاب عالی رو به بدترین شکل ارائه دادین... لطفا با اینجور کارهایی شهرت فیدیبو رو خراب نکنید

1

خجالت نمیکشین ۱۰ صفحه پر از غلط نگارشی و ترجمه‌ای رو به عنوان کتاب قالب میکنین؟! اصلا خود مترجم زحمت کشیده یه دور شاهکارش رو بخونه؟! فقط خجالت بکشید همین. ۱۰ ریال هم برای این خزعبل حیف بود.

1
(2)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
میکروبوک وسواسی نباش
میکروبوک وسواسی نباش
از رفتارهای وسواسی خود را رها کنید چهار روش خود درمانی برای تغییر شیمی مغز
استودیو ۳۱
1
(2)
10,000
تومان