0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خلاصه 23 راه برای غلبه بر تنبلی
٪40

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک صوتی خلاصه 23 راه برای غلبه بر تنبلی

نویسنده:
اس جی اسکات
درباره خلاصه 23 راه برای غلبه بر تنبلی


کتاب 23 راه برای غلبه بر تنبلی یکی از آثار معروف نویسنده‌ی معروف اس جی اسکات است. این کتاب در حوزه‌ی خودشناسی و انگیزشی قرار دارد و به مخاطبان کمک می‌کند تا با استراتژی‌ها و راهکارهای مختلف، بتوانند بر تنبلی غلبه کنند و به اهداف شخصی خود نزدیک‌تر شوند. محتوای کلی کتاب شامل توصیه‌ها و روش‌های عملی برای مبارزه با تنبلی و پیدا کردن انگیزه‌ی بیشتر در زندگی است. این کتاب به بررسی دلایل و عوامل مختلفی که می‌توانند به ایجاد تنبلی منجر شوند، می‌پردازد و راهکارهای مؤثری ارائه می‌دهد تا افراد بتوانند به طور موثرتر به فعالیت‌های روزمره‌شان پرداخته و اهداف بزرگ‌تری را دنبال کنند.

در این کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی ایده‌ها و راهکارهایی ارائه می‌شود که به شما کمک می‌کنند تا با تغییر الگوی ذهنی خود به‌سوی یک ساختار ضد تنبلی بر مشکلات و مسائل خود فائق شوید و برنامه‌ها و امور روزانه‌ی خود را با برنامه‌ریزی و احساس رضایت در زمان درست انجام دهید. نویسنده در ابتدای کتاب صوتی حاضر این نکته را شرح می‌دهد که هدف از نگارش این کتاب، کمک به مخاطب در غلبه بر تنبلی بوده است. اگرچه این کتاب میل ذاتی شما را برای اهمال کاری و پشت گوش انداختن کارها از بین نمی‌برد؛ اما به شما توضیح می‌دهد که میل تنبلی چیست، از کجا می‌آید و چطور می‌توان بر آن غلبه کرد. راهنمایی‌های ساده و در عین حال نظام‌مند این کتاب به شما کمک می‌کند تا عادت تنبلی را کنار بگذارید و قدم‌به‌قدم در مسیر استفاده‌ی هرچه درست‌تر از زمان و توانایی‌هایتان حرکت کنید.

اس جی اسکات کیست

نویسنده‌ی کتاب، اس جی اسکات، یک نویسنده معروف و موفق در حوزه‌ی توسعه فردی و خودشناسی است. او در طول سال‌ها به نوشتن کتاب‌هایی پرداخته‌است که به افراد کمک می‌کند تا به بهبود عادات و مهارت‌های زندگی‌شان بپردازند.

برخی از آثار اس جی اسکات در فیدیبو عبارتند از:

·      کتاب انسان شاد

·      کتاب سطح زندگی ات را بالا ببر

·      کتاب عادت های یک رابطۀ آگاهانه


چرا باید کتاب 23 راه برای غلبه بر تنبلی را بخوانیم

1. تقویت مهارت‌های زمان‌بندی و مدیریت زمان: این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا مهارت‌های مدیریت زمان خود را تقویت کنید، چیزی که در تحقق اهداف بلندمدت بسیار مؤثر است.

2. بهبود عادات: اس جی اسکات در این کتاب به بررسی و پیشنهاد راه‌های عملی برای تغییر عادات بد و تشویق به ایجاد عادات سالم می‌پردازد.

3. افزایش انگیزه: اگر کسی دچار کمبود انگیزه و تنبلی شده باشد، این کتاب می‌تواند راه‌هایی را برای پیدا کردن و حفظ انگیزه‌ی داخلی ارائه دهد.

4. کمک به رسیدن به اهداف شخصی: با یادگیری و اجرای راه‌کارهایی که در این کتاب ارائه شده، افراد می‌توانند به سمت رسیدن به اهداف شخصی خود حرکت کنند.

5. مبارزه با پروکراستینیشن (تعویق کارها): این کتاب راه‌کارهای مؤثری ارائه می‌دهد تا کمک کند افراد تعویق کارها را به حداقل برسانند و به کارهای مهم‌تر خود بپردازند.

6. دستیابی به خودآگاهی بیشتر: خواندن این کتاب می‌تواند به افراد کمک کند تا درک بهتری نسبت به علل وروند تنبلی در خود داشته باشند و راه‌های مقابله با آن را یاد بگیرند.

هدف نهایی نویسنده از نگارش این کتاب این است که به افراد کمک کند تا زندگی موثرتر و موفق‌تری داشته باشند، با تمرکز بیشتر بر مهارت‌ها و عاداتی که می‌توانند به افزایش کیفیت زندگی افراد کمک کنند.


در بخشی از کتاب 23 راه برای غلبه بر تنبلی می‌خوانیم

سخت‌ترین بخش یادگیری چگونگی «نه» گفتن به دیگران مدیریت واکنش آن‌ها در زمانی که در می‌یابند اولویت‌های شما با آن‌ها متفاوت است. در این‌جا به یک پروسه‌ی ساده‌ی چهار مرحله‌ای برای انجام این کار اشاره می‌کنیم: نخست، شما باید فعالیت‌های لازم‌الاجرا را بشناسید. این‌ها همان فعالیت‌هایی هستند که انجام‌شان بخشی از یک بزرگسال نرمال و متعادل بودن است. اگر بخواهید به چنین فعالیت‌هایی هم «نه» بگویید، در زندگی به جایی نمی‌رسید.

همه‌ی ما کارهایی داریم که باید انجام شوند، پس شما هم باید بپذیرید که هر چقدر هم از این کارها بدتان بیاید باز هم مجبورید آن‌ها را انجام دهید. تنها نصیحت من در این باره آن است که هر کدام از این فعالیت‌ها را به یک هدف بلند مدت ارتباط دهید. برای مثال، حتی اگر از شستن ظرف‌ها متنفرید، به یاد داشته باشید که چگونه انجام این کار در دراز مدت وضعیت ازدواج شما را هماهنگ و سازگار می‌کند. سپس، لازم است شما درخواست‌هایی که با اولویت‌هایتان در تعارض است را به دقت تحلیل کنید. طی برنامه‌ی مرور هفتگی‌تان، فعالیت‌های مهمی که حتما باید انجام شوند را مشخص کنید و اگر درخواست انجام کاری از شما شد که با نتایج مورد نظرتان مطابقت نداشت، شهامت آن را داشته باشید که به این درخواست «نه» بگویید.


پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب 23 راه برای غلبه بر تنبلی


·      کتاب صوتی چرا می خوابیم؟

·      کتاب صوتی خشونت

·      کتاب صوتی تاریخ اجتماعی مردن

·      کتاب صوتی مانیفست یک فمینیست



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
73.۶۰ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۱۴:۴۹
نویسنده اس جی اسکات
مترجمگروه مترجمان
راوینسترن نجاران
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۳.۶۰ مگابایت
۰۱:۱۴:۴۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
25 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

این دیگه واسه اوناییه که اونقدر تنبلن که حتی حاضر نیستن کتاب ۲۳ راه برای قلبه بر تنبلی رو بخونن و خلاصه‌شو می‌خونن ?

3.8
(4)
28,500
٪40
17,100
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خلاصه 23 راه برای غلبه بر تنبلی
٪40
خلاصه 23 راه برای غلبه بر تنبلی
اس جی اسکات
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3.8
(4)
28,500
٪40
17,100
تومان