0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زنجیره
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب زنجیره

درباره زنجیره
دخترک در ایستگاه اتوبوس نشسته است و در اینستاگرام خود کسانی را که پست‌هایش را لایک کرده‌اند، بررسی می‌کند و حتی متوجه مرد هفت‌تیر به ‌‌دست ‌نمی‌شود، تا اینکه او تقریباً کنارش می‌ایستد. می‌توانست کیف مدرسه‌اش را پرت کند و از میان لجن‌‌زارها بدود. او دختر سیزده‌سالۀ چابکی است و تمام مرداب‌ها و محل ماسه‌های روان پلام ‌آیلند را می‌شناسد. مه ساحلی رقیق صبحگاهی اطراف را فراگرفته و مرد درشت‌اندام و بی‌دست‌وپاست. او قطعاً از تعقیب کردن عصبی می‌شد و قبل ‌از رسیدن اتوبوس مدرسه در ساعت هشت دست از تعقیب‌وگریز برمی‌د‌اشت. تمام این افکار در لحظه‌ای از ذهنش می‌گذرد. مرد حالا درست جلویش ایستاده و ماسک اسکی سیاهی روی صورتش کشیده و هفت‌تیرش را به طرف سینۀ او نشانه گرفته است. نفسش بند می‌آید و موبایلش می‌افتد. قطعاً شوخی یا حقه نیست. ماه نوامبر است و هالووین هفتۀ پیش بود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۸ مگابایت
تعداد صفحات
515 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۷:۱۰:۰۰
نویسنده آدرین مک کینتی
مترجمسیمین محبوب
ناشرانتشارات چترنگ
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Chain
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۸ مگابایت
۵۱۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 19 مخاطب
خوش‌خوان 🪶 (2)
گیرا 🧲 (2)
5
ستاره
52 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
21 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
0 ٪
13 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

Spoiler alert در نظر داشته باشید که من اشاره کوچکی به آخر داستان کرده ام این کتاب خیلی خوب شروع میشه، موضوع کتاب جالبه، شخصیت پردازی افراد درگیر ( والدین بچه های دزدیده شده) جالبه، ترس و وحشت رو در ابتدای داستان میشه حس کرد.بعد یهو داستان به سبک فیلم های هالیوودی اکشن میشه. آدم بدها که کاملا مجهز به تکنولوژی هستند به دست آدم خوب ها که حداقل امکانات رو دارند از بین میرن و ادم خوب ها همگی خوشبخت میشن و به این ترتیب گند زده میشه به داستانی که اونقدر خوب شروع شده بود

5
خوش‌خوان 🪶
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

ریتم داستان کاملا با زندگی امروز همخوانی دارد و البته با موضوع اصلی قصه... استفاده بی حد و گاهی اجتناب ناپذیر از فضای مجازی و رسانه های جدید و خطرات احتمالی آن در لایه دوم داستان خوب پرداخته شده است.قصه گیرا و با سرعت باا پیش میرود و بقول خود نویسنده در فصلهای آخر اصطلاح ( اثر چخوف) کامل رعایت شده درهر صورت خوشخوان گیرا است.

2

یکی از خوانندگان کتاب خیلی خوب راجع به کتاب توضیح دادند و حق مطلب را ادا کردند. ماجرا تا یک جاهایی خوب و هیجان انگیز بود و ترس و نگرانی را به خوبی القا میکرد ولی از یک جایی به بعد دیگه فیلم اکشن عجیبی شد که باورش مشکل بود. اگر کسی دوست داشته باشه بخوانه ، بد نیست ولی توقع زیادی نداشته باشه.

4

داستانی مدرن با ایده ای هیجان انگیز و جذاب. البته در فصول ابتدای قسمت دوم میشه حدس زن اربابان اصلی زنجیره چه کسانی هستن. با اینکه توش کلی کشت و کشتار هست ولی نمیتونم بگم یک داستان جناییه چون کسی دنبال قاتل نمیگرده. ولی یک داستان تریلر بسیار گیراست.

3

در ابتدا زنجیره خیلی قدرتمند به نظر می رسید طوری که ترسناک جلوه می کرد ولی در انتها اصلا اینطور نبود،پشت کوه خانه کوچکی بود،داستان جالب بود ،پیشنهاد می کنم .

5

بسیار عالی و هیجان انگیز از اون دست کتابهایی که نمیتونی زمین بگذاری با یک موضوع خاص و جدید افتادن در زنجیره ای که خروج ازش غیر ممکن هست

5

من چی بگم. تا حالا همچین داستانی یا مشابهش رو نخونده بودم. انگار یه فیلم هالیوودی نگاه میکنی اینقدر گیراست

5

کتاب ریتم تندی داره. به طوری که گاهی انمیشد پا به پای ماجراها پیش برم. داستان منطق داره و جالبه. ترجمه عالی.

4

عالی، جذاب ،درگیر کننده،دوست نداری زمین بزاریش، پیشنهاد‌ میشه

5

فوق العاده جذاب و درگیر کننده

نمایش 3 نقد دیگر
4.1
(19)
خوش‌خوان 🪶 (2)
182,000
٪50
91,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زنجیره
٪50
زنجیره
آدرین مک کینتی
انتشارات چترنگ
4.1
(19)
خوش‌خوان 🪶 (2)
182,000
٪50
91,000
تومان