0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
محدودیت صفر
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی محدودیت صفر

آیین بخشش
درباره محدودیت صفر
کتاب صوتی محدودیت صفر؛ آیین بخشش نوشته‌ی اولریک امیل دوپری کتابی درباره‌ی بخشش است. درواقع اولریک امیل دوپری با نگارش این کتاب و معرفی رویکرد هواُپونوپونو سعی دارد تا مخاطبش برای دستیابی به آرامش و کامیابی در زندگی، آماده کند. - درباره‌ی کتاب صوتی محدودیت صفر (آیین بخشش): افرادی که از پس رفع نیازهای خود برنمی‌آیند، به نیازهای معنوی خود نیز پی نمی‌برند. از این رو هرگز در صدد رشد معنوی خود و دستیابی به کامیابی‌های روحی برنمی‌آیند. از سوی دیگر افرادی که در مسیر این کامیابی‌ها قدم می‌گذارند، همواره در پی دستیابی به آرامش روحی هستند. تاکنون مکتب‌های مختلفی در این زمینه تاسیس و کتاب‌های بی‌شماری در این حوزه به نگارش درآمده‌است؛ اما یکی از کاربردی‌ترین و آسان‌ترین شیوه‌هایی که بشرِ در جستجوی آرامش را در مسیر صحیح قرار می‌دهد، هواُپونوپونو است. هواُپونوپونو رویکردی برای بخشش، رهایی و آرامش روح درمیان بومیان هاوایی بوده که البته در مکان‌های دیگری مانند ساموا، تاهیتی و نیوزلند نیز رواج دارد. هواُپونوپونو راهبردی آسان و بسیار عمیق است که تا فرد آن را در زندگی خود به‌کار نبندد و آرامش ناشی از آن را احساس نکند، نمی‌تواند باورش کند! کتاب صوتی محدودیت صفر آیین بخشش به ترجمه‌ی دکتر مریم بربار هواُپونوپونو را به شیوه‌ای روایی و زیبا با بیان داستان‌هایی ساده معرفی می‌کند و راهی نجات‌بخش را پیش روی شنونده قرار می‌دهد. راهی که در آن عشق، مسئولیت‌پذیری، بخشش و سپاسگذاری را وارد زندگی شما کرده و خویشتنی فروتن، قلبی فراخ و چشمی زیبا‌بین را به شما عرضه می‌دارد. - چرا شنیدن کتاب صوتی محدودیت صفر (آیین بخشش) را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟ آدمی باید بپذیرد که ذهنش مجموعه‌ای از افکار، احساسات، گفتارها و رفتارهای گذشته است و تصمیمات و زندگی امروز او بر اساس همان خاطرات گذشته، رنگ و شکل می‌گیرد. شما با شنیدن این کتاب صوتی خواهید آموخت که چگونه حذف و پاکسازیِ آن خاطرات، زندگی، خانواده و جامعه‌تان را تغییر می‌دهد. پس اگر واقعا خواهان تغییر در خودتان، اطرافیانتان و جامعه هستید؛ تردید نکنید و خود را به هواُپونوپونو بسپارید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
100.۷۰ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۲۳:۴۴
نویسنده اولریک امیل دوپری
مترجممریم بردبار
راویسحر بیرانوند
ناشراستودیو نوار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۰۰.۷۰ مگابایت
۰۲:۲۳:۴۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
83 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
8 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

محشر و بی‌نظیر جزو کامل ترین کتاب هاییه که خوندم و انگار همه برترین کتاب های معنوی رو تو یک کتاب جمع کردن واقعا ارزش چندین بار گوش دادن رو داره کتاب های معنوی زیاد خوندم ولی از این کتاب واقعا لذت بردم و کتاب بی‌نظیریه و قطعا اگه بهش عمل بشه زندگی رو تغییر میده سپاسگزارم

5

کتابی بسیار زیبا و تاثیر گزار برای آرامش در زندگی مباشد اگر به آن عمل کنیم از فیدیبو برای این انتخاب و از نویسنده ،مترجم و گوینده و همه کسانی که تلاش کردند تا این کتاب به دستم برسد سپاسگزارم???

5

از فیدیبو نخریدم کناب رو‌ ولی چون خیلی تو زندگیم تاثیر مثبت داشته دوست داشتم اینجا اعلام کنم. حتما بخونید

5

بی نظیره. منم معجزه دیدم ازش. و مطابق باورهای مذهبی کشورمون هم هست برخلاف برداشتِ اشتباه بعضیا!!

5

عالی ایکاش میشد این علم رو کاملا یاد گرفت

1

مطالب تکراری مانند همه ی کتاب ها

5

اون یکی نظرم کوش?

5

خوبه

4.5
(13)
52,000
٪30
36,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
محدودیت صفر
٪30
محدودیت صفر
آیین بخشش
استودیو نوار
4.5
(13)
52,000
٪30
36,400
تومان