0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مادر ترزا، الهام بخش زندگی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مادر ترزا، الهام بخش زندگی

نویسنده:
وایت نورث
ناشر:
شکیب
درباره مادر ترزا، الهام بخش زندگی

وقتی صحبت از کار خیر و نیکی می‌شود، نام مادر ترزا را می‌شنویم که به خاطر فعالیت‌های بشردوستانه‌اش در تمام دنیا معروف است. این راهبه‌ی کاتولیک آلبانیایی در طی سال‌ها فعالیت خود توانست به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک کند. کتاب صوتی مادر ترزا، الهام بخش زندگی داستان زندگی این راهبه را بیان می‌کند.

کتاب مادر ترزا، الهام بخش زندگی با عنوان اصلی mother Teresa: a life inspired در هفده فصل به جزئیات زندگی این راهبه پرداخته است. مادر ترزا یا اگنس غنچه بویاجینو در سال 1910 در اسکوپیه که متعلق به دولت عثمانی بود، به دنیا آمد. او از کودکی با تعالیم کلیسای کاتولیک آشنا و به دنیای مبلغان مذهبی علاقه مند شد. اگنس در سن هجده سالگی خانه را ترک کرد و به کلیسا پیوست. او در سال 1929 به هند رفت و به عنوان یک راهبه نام ترزا را برای خود انتخاب کرد. مادر ترزا در هند با فقر آشنا شد و تصمیم گرفت جمعیت مبلغان خیریه در هند را تاسیس کند. او در تمام سال‌های فعالیت خود در کشورهای مختلف به پرستاری و نجات کودکان پرداخت. در سال 1979 مادر ترزا جایزه‌ی صلح نوبل را از آن خود کرد. او نهایتا در سال 1997 در هند درگذشت. کتاب صوتی مادر ترزا نوشته‌ی وایت نورث با ترجمه مریم صدوقی و گویندگی آرش عدل پرور توسط انتشارات شکیب در اختیار فارسی زبانان قرار گرفته است. شما می‌توانید با مراجعه به دسته بندی زندگی‌نامه، سفرنامه و خاطرات،  به دیگر کتاب‌های این حوزه در فیدیبو دسترسی داشته باشید.

چهار دلیل برای اینکه چرا باید کتاب صوتی مادر ترزا، الهام بخش زندگی را بشنویم

فقر، جنگ، فساد مالی و بیماری در کشورهای جهان سوم ممکن است خرابی‌های زیادی را ایجاد کند و جان هزاران نفر را به خطر بیندازد. یکی از وظایف و اهدافی که کلیسای کاتولیک برای خود درنظر گرفته است، کمک به مردم نیازمند در جهان است. مادر ترزا نیز یکی از معروف‌ترین مبلغان و راهبه‌های جمعیت کاتولیک است که در این راه فعالیت‌های زیادی را انجام داده و حتی در سال 2016 نیز توسط پاپ فرانسیس به عنوان قدیس اعلام شد. این کتاب صوتی به ما کمک می‌کند تا:

  • با راه و رسم کلیسای کاتولیک آشنا شویم.
  • زندگی‌نامه این بانوی بزرگوار را بخوانیم.
  • نسبت به تاریخ دوران فعالیت او اطلاعات به دست آوریم.
  • از یک کتاب صوتی زیبا لذت ببریم.

در بخشی از کتاب صوتی مادر ترزا می‌شنویم:

با سقوط امپراتوری عثمانی ساختار قدرتی که چنان تنوع قومی مذهبی را در منطقه حفظ کرده بود، از بین رفت. خشونت نه تنها بین اقوام مختلف در منطقه بلکه در مذاهب مختلف هم بروز کرد. در روزهای اولیه زندگی اگنس، صرب‌ها که اکثرا ارتودوکس بودند توانستند به میدان بیایند و خلا سیاسی منطقه را پر کنند.

در سال 1922 در یکی از زیارت‌های تابستانی خانواده بود که اگنس اولین ندای درونی برای یک زندگی مذهبی را دریافت کرد. در آن زمان او فقط دوازده سال داشت و همان موقع بود که دریافت زندگی‌اش را وقف کارهای خیر خواهد کرد. در آن هنگام تصویر دقیقی از آن کارهای خیر نداشت اما با ایمان راسخ به خداوند خود را وقف فعالیت‌های کلیسا کرد.

اگنس که حالا خواهر ترزا خوانده میشد، محض راهبه شدن به کلکته رفت تا به تدریس بپردازد. تا این زمان خواهران لورتو به خوبی در کلکته جا افتاده بودند و به دلیل مهارتشان در تدریس زبان انگلیسی به کودکان محلی شناخته شده بودند. چرا که یادگیری زبان انگلیسی مهارتی ضروری برای موفقیت در جامعه‌ی هند بود.

سال 1949 اهمیت دیگری نیز برای مادر ترزا داشت. در همین سال بود که اقامت هند را درخواست کرد و شهروند این کشور شد. 

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی مادر ترزا، الهام بخش زندگی

زندگی‌نامه‌ها همیشه طرفداران خاص خود را دارد زیرا با خواندن این کتاب‌ها می‌توانیم با زندگی بزرگان آشنا شویم تا شاید راهی را نشان ما بدهد که تا به حال از آن غافل بودیم و مسیر را برای رسیدن به اهدافمان در زندگی هموارتر می‌کند. مادر ترزا نیز یکی از افرادی است که زندگی‌اش می‌تواند برای طرفدارانش بسیار جذاب باشد. اگر شما نیز به خواندن زندگی‌نامه علاقه دارید، به عناوین زیر سر بزنید: 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
252.۶۳ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۰۳:۲۳
نویسندهوایت نورث
مترجممریم صدوقی
راوی آرش عدل پرور
ناشرشکیب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۵۲.۶۳ مگابایت
۰۳:۰۳:۲۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 60 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
55 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
13 ٪
40 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

وای، وای، وای. چه کرد با من این کتاب! و چقدر اسم درستی داره این کتاب: «مادر ترزا، إلهام‌بخش زندگی». دقیقاً!... «الهام‌بخش زندگی»!!! از همون شب اوّلی که این کتاب رو در فیدیبو شنیدم، بلافاصله در میان اطرافیانی که دارم، به اون عزیزترین‌هاشون، از عمق دلم پیشنهاد و تاکید کردم و می‌کنم که حتما این فایل صوتی رو بشنون. این کتاب، شخص من رو که به وجد آورد. (دیگران رو نمی‌دونم.) با اینکه حدود ۲ هفته از شنیدن این کتاب بر من می‌گذره، هنوز از حال خوش و بوی عطرش نشئه‌ام؛ اگرچه که پس از مواجهه با مادرترزا، و دیدنِ بزرگیِ روحش و نورانیتِ جهانش و انسانیتِ کمیاب و کم‌نظیرش، پیش خودم به شدت تحقیر شدم. (احساسِ تلخی از بیهودگی و بی‌حاصلی!) خلاصه اینکه؛ گویی رستاخیزی بود برای من... .

1

مادر ترزا ماموری ویژه برای گروه میسون بود که با پرورش کودکان ، در ب اصطلاح یتیم خانه ها ، در پروژه تبدیل به اکسیر جوانی یا ادرنوکروم ، بسیار موفق عمل کرد ، و تبلیغات مث همیشه سیاه را سفید ، سفید راسیاه نشان میدهد ، اما شما لطفا برای خواندن این کتاب ، یک انسان والا را جایگزین کنید و تداعی کنید .

4

واقعا زن بزرگی بودن. مقدس بودن مناسبشونه. کتاب صوتی اولش بیست دقیقه چرت و پرت بود، اینش آزاردهنده بود. خود کتاب هم روایتگر زندگی نامه ی مادر ترزا بود. مفاهیمی مثل اینکه هیچوقت اونقدر فقیر نیستی که نتونی غذات رو با همسایه ت شریک شی و همیشه عشق بورز و جدا از دین و عقیده و طبقه اجتماعی محبت کن

1

۲۰ دقیقه اول فقط یکسری چرت و پرت و تبلیغ و موزیک بود و این خیلی بده ،من هر روز صبح نیم ساعت فرصت گوش کردن دارم که امروز همش تبلیغ گوش کردم .

3

به عنوان یک زندگینامه قابل قبول بود ولی از نظر ادبی نوع نگارش نویسنده حرفی برای گفتن نداشت.گویی کسی که هیچ آشنایی با ظرافت های ادبی نداره داستان زندگی شخصی رو براتون روایت کنه.می تونست خیلی دراماتیک تر و جذابتر روایت بشه.

5

عالی بود.تا زمانیکه این کتاب رو گوش کردم مادر ترزا رو نمی‌شناختم. واقعامادر ترزا شخصیت بسیار برجسته و دلنشینی داره..عاشق مادر ترزا شدم .کاش تو دنیا این شخصیت ها بسیار بیشتر بودن. نام مادر بسیار بسیار با شخصیتش مانوسه.

5

عالی ،من عاشق مادر ترزا هستم و همیشه سعی میکنم ایشون رو الگوی خودم قرار بدم، روحشون غرق نور و رحمت و کتاب هم عالی و بدون نقص و کاملاً حرفه ای صداگذاری شده بود. ممنون از زحماتتون

1

وای وای وای...چرا انقدر لفت میده در مورد همه چی حرف میزنه جز خود متن اصلی کتاب وقتو چرا هدر میده با احترام کلی منتظر شدم و این بدجور کلافم کرد حتی اهنگشم لفت میدادن

4

چقد حرف بی ربط اولش زدن اه..کتابا باید بخونن بره دیگه چقدر تبلیغ بیس دقیقهههه .اه یه ستارم اضافس

4

موسیقی با موضوع و متن کتاب متناسب نبود، می‌توانستند به جای موسیقی سنتی ایرانی از موسیقی کلیسا یا پیانو کلاسیک استفاده کنند. به غیر از این مورد در کل کتاب خوبی ست و به شنیدنش می‌ارزد.

نمایش 30 نقد دیگر
3.9
(61)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
43,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
مادر ترزا الهام بخش زندگی
مادر ترزا الهام بخش زندگی
وایت نورث

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مادر ترزا، الهام بخش زندگی
مادر ترزا، الهام بخش زندگی
وایت نورث
شکیب
3.9
(61)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
43,900
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر