0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هنر خوب زندگی کردن
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن

نویسنده:
رولف دوبلی
درباره هنر خوب زندگی کردن

شاید تابه‌حال به زندگی به شکل یک هنر نگاه نکرده باشید اما این یک واقعیت است. خوب زندگی کردن یک هنر است، آن هم هنری که باید برای آموختنش وقت زیادی بگذارید. رولف دوبلی، نویسنده‌ی کتاب مشهور هنر شفاف اندیشیدن، در دومین کتاب مشهورش درباره‌ی هنر خوب زندگی کردن حرف زده است. این کتاب را بخوانید و تغییرات را به چشمتان را ببینید.

درباره کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن

هنر خوب زندگی کردن که در زبان انگلیسی با عنوان «the art of the good life: 52 suprising shortcuts to happiness, wealth and success» سال ۲۰۱۷ منتشر شد.

معنای زندگی خوب چیست؟ یکی از اساسی‌ترین سؤالاتی است که از زمان ارسطو و افلاطون تا امروز به دنبال جوابش بوده‌اند و افراد مختلفی تلاش کرده‌اند به پاسخش دست پیدا کنند. رولف دوبلی در کتاب هنر خوب زندگی کردن سعی کرده است به شیوه‌ای خاص به این سوال پاسخ دهد.

این کتاب ۲۰۸ صفحه‌ای درباره‌ی ۵۲ اصل مهم در زندگی صحبت می‌کند. آنچه در این کتاب بیان شده است راه‌هایی جادویی برای شادتر بودن نیست بلکه همه چیز درباره‌ی پذیرش واقعیت و سعی کردن برای داشتن یک زندگی شاد و زیباست. به کمک راه‌های گفته در این کتاب می‌توانید شانس بیشتری برای خوب زندگی کردن داشته باشید.

هنر خوب زندگی کردن کتابی است که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. این کتاب به ۴۰ زبان مختلف برگردانده شده و بیش از ۲.۵ میلیون نسخه از آن هم فروخته شده است.

بخشی از فهرست کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن     

هنر خوب زندگی کردن با پیش گفتار آغاز شده و در ادامه پنجاه و دو فصل دارد. رولف دوبلی این کتاب را با یک پس گفتار به پایان رسانده است. عنوان فصل‌های ابتدایی این کتاب به شرح زیر است:

فصل یک- حسابداری ذهنی

فصل دو - هنر ظریف اصلاح

فصل سه- میثاق

فصل چهار - تفکر جعبه سیاهی

فصل پنج - اثر معکوس

فصل شش - هنر منفی خوب زندگی کردن

فصل هفت - لاتاری تخمدانی

فصل هشت - توهم درون‌نگری

فصل نه - تله‌ی روراستی

فصل ده - پاسخ منفی پنج ثانیه‌ای

فصل یازده - توهم تمرکز

فصل دوازده - چیزهایی که می‌خرید اثری از خود به جا نمی‌گذارد

درباره رولف دوبلی نویسنده کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن

رولف دوبلی، دکترای سوئیسی فلسفه‌ی اقتصاد است. او در دانشگاه سنت گالن درس خوانده و در سال ۱۹۹۵ از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است.

رولف دوبلی پس از دانشگاه در شرکت‌های مختلفی در سمت‌های متفاوت کار می‌کرد و پس از در سال ۱۹۹۹ شرکت خودش یعنی «getAbstract» را تأسیس کرد. او در سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۹ میزبان برنامه‌ی هفتگی seitenweise wirtschaft بود و در روزنامه‌های سوئیس هم می‌نوشت. مشهورترین اثر رولف دوبلی، کتاب هنر شفاف اندیشیدن است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. این کتاب به‌سرعت به فروش‌ترین کتاب غیرداستانی سوئیس و آلمان تبدیل شد و کمی بعد هم به انگلیسی برگردانده شد. در سال ۲۰۱۷ و با انتشار هنر خوب زندگی کردن شهرت این نویسنده به اوج رسید. دوبلی علاوه بر این دو کتاب مشهور، کتاب‌های دیگری هم در کارنامه دارد که از میان آن‌ها می‌توان به «سی و پنج»، «و شما برای زندگی چه کرده‌اید؟»، «آشوب» و «خواندن اخبار را متوقف کنید» اشاره کرد.

ترجمه و انتشار کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن در ایران

هنر خوب زندگی کردن در ایران چندین و چند بار ترجمه و منتشر شده است. این کتاب جدید ترجمه عادل فردوسی‌پور مترجم و گزارشگر محبوب کشورمان است. بهزاد توکلی و علی شهروز هم در انجام این ترجمه کنار فردوسی پور بوده‌اند. این ترجمه را نشر چشمه چاپ کرده است. pdf هنر خوب زندگی کردن عادل فردوسی پور هم در فیدیبو قابل دنیا است. رادیو گوشه این کتاب را با صدای عادل فردوسی پور در بازار عرضه کرده است. کتاب صوتی عادل فردوسی پور در همین صفحه از فیدیبو قابل خرید و دانلود است.

همچنین می‌توانید این کتاب را با عنوان «هنر خوب زیستن» و با ترجمه‌ی امید کریم‌پور و علی‌اکبر نصر الهی در بازار کتاب ایران خریداری کنید.

چرا باید کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن را شنید؟

هنر خوب زندگی کردن کتابی بسیار مفید است. کتابی پر از نکات مهم و اساسی که می‌توانند در کنار هم زندگی شما را تغییر دهند و روزگار بهتری را برایتان بسازند. در این کتاب جالب می‌توانید چیزهایی را بخوانید که شاید خودتان هم می‌دانستید اما هیچ‌وقت به این فکر نکرده‌اید که می‌توانند آسیب‌زا باشند. رولف دوبلی در این کتاب تلاش کرده است ۵۲ موضوعی که تغییرشان می‌تواند در زندگی شما تغییرات عمده ایجاد کند را بیان کرده و درباره‌ی آن‌ها حرف بزند تا ذهن مخاطب روشن شود. شنیدن این کتاب از خواندنش جذاب‌تر است. هنر خوب زندگی کردن صوتی عادل فردوسی پور بسیار شنیدنی است و می‌توانید آن را به کسانی که دوستشان دارید توصیه کنید یا به آن‌ها هدیه دهید.

در بخشی از کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن می‌شنویم

هنر منفی خوب زندگی کردن

کار اشتباهی انجام ندید، اتفاقات درستی رخ خواهد داد.

بعضی خلبان‌ها مسن هستند و بعضی خلبان‌ها جسور، ولی خلبان مسن جسور وجود نداره. خودم به‎‌عنوان یه خلبان آماتور این ضرب‌المثل رو در ذهن دارم. خوشحال می‌شم که یه روز یه خلبان پیر باشم، بدون شک بهتر از گزینه‌ی دیگه است. وقتی به‌زحمت خودم رو به کابین هواپیمای تک موتوره‌ی قدیمیم، مدل کلاسیک ساخت ۱۹۷۵ می‌رسونم به دنبال انجام کاری خارق‌العاده نیستم، فقط تلاش می‌کنم سقوط نکنم. دلایل بالقوه‌ی سقوط مشخص، پرواز در آب و هوای بد، پرواز بدون چک لیست، پرواز هنگام خستگی و پرواز بدون ذخیره‌ی سوخت مناسب. سرمایه‌گذاری در بازار سهام شاید جون شما رو به خطر نندازه اما به‌هرحال مقدار زیادی از پول شما رو در معرض خطر قرار میده. سرمایه‌گذاران اغلب درباره‌ی ریسک مطلوب و ریسک نامطلوب صحبت می‌کنن. منظورشون از ریسک مطلوب، تمام نتایج مثبت ممکن در یه سرمایه گذاریه، مثل سود بالاتر از میانگین بازار. در شرایطی که ریسک نامطلوب نتایج منفی احتمالی رو شامل میشه، مثل ورشکستگی. میشه درباره‌ی پرواز هم این عبارات رو به کار گرفت. قبل و حین پرواز فقط به ریسک‌های نامطلوب و اینکه چجوری از اونا جلوگیری کنم فکر می‌کنم، از طرف دیگه ریسک‌های مطلوب زیاد توجهم رو جلب نمی‌کنه. عظمت رشته کوه‌های برفی آلپ، ترکیب زیبای ابرها، مزه‌ی ساندویچ در اون ارتفاع سرگیجه آور. همه‌ی اونا به وقتش از راه خواهند رسید. مادامی که خودتون رو از شر ریسک‌های نامطلوب حفظ کنین، ریسک‌های مطلوب خودشون رو نشون خواهند داد. چارلز الیس، سرمایه‌گذار رویکرد مشابهی رو به تنیس بازان آماتور پیشنهاد میده. بر خلاف بازیکنان حرفه‌ای که تقریباً با هر ضربه‌ای توپ رو به هرجایی که دلشون بخواد میزنن بازیکنای آماتور اشتباهات بی‌شماری مرتکب میشن. اونا توپ رو به تور می‌کوبن، ضرباتشون رو بسیار محکم، بلند و به نقاط اشتباهی از زمین میفرستن. تنیس حرفه‌ ای کاملاً بازی متفاوتی برای آماتورهاست. حرفه‌ای ها امتیاز رو می‌برن، آماتورها امتیازها رو می‌بازن.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
686.۶۸ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۲۰:۰۰
نویسندهرولف دوبلی
مترجمبهزاد توکلی
مترجم دومعلی شهروز
مترجم سومعادل فردوسی‌پور
راویعادل فردوسی‌پور
ناشررادیو گوشه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۸۶.۶۸ مگابایت
۰۸:۲۰:۰۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 2024 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (64)
آموزنده 🦉 (64)
5
ستاره
74 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
7 ٪
1092 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بسیار عالی، بسیاررررر عالی. دلم می‌خواد همه کتاب‌ها رو با صدای عادل گوش بدم، خسته نمیشم، یه سری‌ها اصن نمی‌دونن کتاب صوتی چیه و نظرات منفی می‌دن همیشه، اونا رو ولشون کنید، خودتون گوش بدید و نظر بدین، واقعا خوبه.

5

سلام صدای عادل خان اصلا مناسب کتاب صوتی نیست، مدام آدمو یاد گزارش های خاطره انگیز فوتبال میندازه

5

برای شخصیتشون خیلی احترام قایلم... صداشون روی ترجمشون به بهترین شکل می شینه🧡🌼

5

از کتاب بگید خواهشا که کتاب چه جوریه ؟ صدای عادل عزیز و که میدونیم خوبه

5

یه جورایی ادامه هنر شفاف اندیشیدنه. بسیار کتاب خوبیه و نکته‌ها و مثال‌های خوبی هم داره. صدای عادل فردوسی پور هم که عالی 😍

2

ملت جوگیر شدن دوباره

1

من نمونه رو گوش دادم ،اصلا نتونستم با صدای آقای فردوسی پور ارتباط برقرار کنم به نظرم برای کتابهای صوتی اصلا گزینه خوبی نیستند

5

کتاب عالی با صدای عادل خیلی خوب میخونه و اصلا خسته نمیشین. من کتاب قبلی هنر شفاف اندیشیدن رو چند روزه تمومش کردم انقدر با هیجان میخوند. در مجموع کتابی خوب با صدایی عالی

5

من که کتابهای قبلی عادل رو خیلی دوست داشتم. اینم حتما خوبه.

5

به نظرم می رسه که دارم فوتبال گوش می کنم

نمایش 1082 نقد دیگر
4.4
(2,024)
آموزنده 🦉 (64)
127,000
٪50
63,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
هنر خوب زندگی کردن
هنر خوب زندگی کردن
رولف دوبلی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هنر خوب زندگی کردن
٪50
هنر خوب زندگی کردن
رولف دوبلی
رادیو گوشه
4.4
(2,024)
آموزنده 🦉 (64)
127,000
٪50
63,500
تومان