0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سطح زندگی ات را بالا ببر

معرفی، خرید و دانلود کتاب سطح زندگی ات را بالا ببر

چگونه عملکرد ۶ حوزۀ مهم زندگی و عادت هایتان را ارتقا دهید!
درباره سطح زندگی ات را بالا ببر

وقتی درباره‎‌ی زندگی حرف می‌زنیم، آنچه اهمیت دارد کیفیت زندگی است. کیفیت کلی زندگی، از کیفیت تک تک لحظاتی که می‌گذرانید ناشی می‌شود بنابراین تغییرات کوچک می‌توانند باعث اتفاقات بزرگ شوند و زندگی بهتری برایتان بسازند. کتاب سطح زندگی‌ات را بالا ببر راهنمایی است که می‌تواند سرعت این تغییرات کوچک را افزایش داده و آن‌ها را در مسیری هدفمند قرار دهد.

درباره کتاب سطح زندگی‌ات را بالا ببر

سطح زندگی‌ات را بالا ببر، چگونه عملکرد ۶ حوزه مهم زندگی و عادت‌هایتان را ارتقا دهید با عنوان level up your day: how to maximize the 6 essential areas of your daily routine  در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. در این کتاب اسکات و لیومور از این حرف می‌زنند که چگونه می‌توان با ایجاد تغییر در برنامه روتین روزانه شرایط خودتان را ارتقا دهید و توقعات و انتظارات خود را به بهترین شکل برآورده کنید. چیزی که این دو نویسنده بر آن تاکید دارند این است که برنامه‌ی روزانه‌ی شما باید بر اساس خصوصیات شخصی خودتان باشد و اگر فردی هستید که کار کردن در شب بیشترین بازدهی را برای شما دارد، لازم نیست خودتان را مجبور کنید پنج صبح از خواب بیدار شوید. برنامه‌ی شما باید چیزی باشد که بتوانید انطباق لازم را با آن داشته باشید و بتوانید همیشه به آن پایبند بمانید. در حقیقت توقع عجیبی از خود نداشته باشید بلکه سعی کنید خودتان را بپذیرید، نسبت به خودتان حس همدلی داشته باشید و آنچه هستید را کمی بهتر کنید.

فاکتور جالب دیگری که این کتاب از آن صحبت می‌کند قانون ۸۰/۲۰ است. طبق این موضوع شما باید تأثیرگذارترین کارها را اول انجام دهید یعنی ۸۰ درصد نتایج شما تنها به ۲۰ درصد از تلاش شما وابسته است. حال اگر شما این قانون را در شش حوزه‌ی اصلی زندگی یعنی، خواب، خوردن، ورزش، کار، تفریح و فعالیت‌های روتین زندگی خود به کار ببرید تأثیری که در مجموع خواهید دید فوق‌العاده خواهد بود.

فهرست کتاب سطح زندگی‌ات را بالا ببر

 کتاب سطح زندگی‌ات را بالا ببر، چگونه عملکرد ۶ حوزه مهم زندگی و عادت‌هایتان را ارتقا دهید یک کتاب خودیاری ارزشمند است.

بخش یک: مقدمه

بخش دو: انرژی

بخش سه: خوردن

بخش چهار: ورزش

بخش پنج: فعالیت‌های همیشگی

بخش شش: بهره‌وری و کارآمدی

بخش هفت: تفریح

بخش هشت: چگونه کیفیت روز خود را افزایش دهید

بخش نه: چهار نمونه از روال‌های روزانه

بخش ده: نتیجه‌گیری

انتشار کتاب سطح زندگی‌ات را بالا ببر در ایران

انتشارات البرز یکی از ناشران مهم ایران است. انتشارات کتاب‌های ارزشمند زیادی را در حوزه‌های مختلف عرضه کرده و کتاب‌های خودیاری آن هم کاملاً قابل توجه‌اند. کتاب سطح زندگی‌ات را بالا ببر را هم این ناشر چاپ کرده است. محمد قصاع ترجمه‌ی این اثر را برعهده داشته و ویراستار آن هم شهرام بزرگی است. نسخه‌ی الکترونیک این کتاب را می‌توانید در همین صفحه از فیدیبو تهیه کنید. قیمت ریالی نسخه‌ی الکترونیک از نسخه‌ی چاپی مناسب‌تر است و امکان بهره‌مندی از کدهای تخفیف فیدیبو برای خرید کتاب هم وجود خواهد داشت.

درباره اس. جی. اسکات و ربه کا لیومور، نویسندگان کتاب سطح زندگی‌ات را بالا ببر

ربه کا لیومور یک وبلاگ‌نویس و نویسنده‌ی آمریکایی اهل کلرادو است. او در زمینه‌های مختلفی به‌عنوان نویسنده و مشاور کار می‌کند و یکی از راهنماهای شناخته‌شده‌ی کسب و کارهای کوچک و کم بودجه است. او کتاب‌های «راهنمای نوشتن برای مشتری»، «کارآفرین روزانه» و «confident you» تعدادی از کتاب‌های این نویسنده‌اند.

استیو اسکات متولد نیوجرسی است و در رشته‌ی روانشناسی در کالج درس‌خوانده است. او سپس مدتی را در نیروی هوایی ارتش خدمت کرد و بعد دوباره به ادامه تحصیل در دانشگاه پرداخت. او پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد در شرکت‌های مختلف کار می‌کرد تا اینکه تصمیم گرفت به‌صورت مستقل به تولید محتوای صوتی و نوشتاری بپردازد و حوزه‌ی خودسازی را برای خودش برگزید. او در این زمینه کتاب‌های متعددی دارد که یکی از آن‌ها همین کتاب سطح زندگی‌ات را بالا ببر است و با همراهی ربه کا لیومور نوشته شده است. از میان سایر کتاب‌های این نویسنده می‌توان به «۲۳ راه مبارزه با تنبلی»، «انسان شاد»، «ذهن خود را پاکسازی کنید» و «ده دقیقه ذهن‌آگاهی» اشاره کرد.

چرا باید کتاب سطح زندگی‌ات را بالا ببر را خواند؟

بعضی از کتاب‌ها قادرند کیفیت زندگی انسان را تغییر دهند و لحظات بهتری برای او بسازند. کتاب سطح زندگی‌ات را بالا ببر یکی از همین کتاب‌هاست. این کتاب شبیه یک قصه خیالی نیست و هیچ حرف عجیب و غریب و تازه‌ای نمی‌زند و انتظار ندارد شما توصیه‌های پیچیده‌ای را برای تغییر شرایط دنبال کنید، تنها تلاش می‌کند به شما کمک کند فعالیت‌هایتان را به شکلی بهینه کنید که با میزان تلاش معمولتان نتایج بهتری به دست آورید. کتاب سطح زندگی‌ات را بالا ببر این قدرت را دارد که رضایت افراد از زندگی را افزایش دهد و آن را ترغیب کند هرچه بهتر به برنامه‌هایشان برسند. با خرید این کتاب و خواندن آن در موقعیت‌های مختلف برای داشتن زندگی پربازده‌تر تلاش کنید. می‌توانید این کتاب را به همه‌ی کسانی که فکر می‌کنید بی‌نظمی‌های زندگی .

کلافه‌شان کرده و نیاز به شرایط بهتری دارند توصیه کنید.

در بخشی از کتاب سطح زندگی‌ات را بالا ببر می‌خوانیم

همه‌ی ما زندگی شلوغ و پرکاری داریم؛ به همین خاطر شاید گمان کنید که وقت کافی برای اجرای همه‌ی پیشنهادهای این کتاب نداشته باشید. خوشبختانه ما اخبار خوبی برایتان داریم. لازم نیست همه‌ی این کارها را انجام دهید. راه حل خوب این است که ذهنتان را روی ۲۰ درصد فعالیت‌هایی که نتایج ۸۰ درصدی ایجاد می‌کنند، متمرکز کنید.

نکته این است که یک حوزه و زمینه از زندگی‌تان را که بیشترین بهبود و اصلاح نیاز دارد، پیدا کنید. هر بخش از این کتاب را یک عادت فرض کنید و هر بار روی ایجاد و تکیم یک عادت و روال تمرکز کنید.

و اگر حس کردید وقت کافی ندارید، باید چه‌کار کنید؟

در آن صورت شاید مجبور باشید برای رسیدن به بالاترین دستاورد در زندگی، چیز دیگری را فدا کنید.

فهرستی از چیزهایی را که می‌توانید کم یا حتی حذفشان کنید تا بتوانید وقت آزاد بیشتری داشته باشید، به شرح زیر است:

- خوابیدن؛ این یکی خیلی حساس و دشوار است. در بخش ۲ درباره‌ی اهمیت خواب صحبت کردیم؛ بنابراین توصیه نمی‌کنیم که خودتان را از خواب شبانه محروم کنید. از سوی دیگر، بعضی انسان‌ها بیش از حد نیاز می‌خوابند. سعی کنید برای چند هفته صبح‌ها ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زودتر بیدار شوید.

- تلویزیون؛ ما ضد تماشا کردن تلویزیون نیستیم. ما در عصر طلایی تلویزیون زندگی می‌کنیم و البته برنامه‌های بسیار خوبی هم وجود دارد. با این حال، به‌راحتی می‌توان در تماشای برنامه‌های دلخواه دچار زیاده‌روی شد. فهمیده عمل کنید. هر شب بیش از ۶۰ دقیقه تلویزیون تماشا نکنید، در آن صورت وقت زیادی به دست می‌آورید.

- شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های جمعی؛ ما از کسی نمی‌خواهیم در رسانه‌های جمعی وقت نگذارند؛ درست همان‌طور که از شما نمی‌خواهیم تلویزیون تماشا نکنید. نویسندگان این کتاب هم در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها وقت می‌گذرانند. نکته‌ی اساسی این است که برای این کار محدودیت زمانی وضع کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1,015.۴۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
208 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۵۶:۰۰
نویسنده اس جی اسکات
نویسنده دوم ربه کا لیورمور
مترجممحمد قصاع
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
level up your day
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
40,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱۰۱۵.۴۲ کیلوبایت
۲۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
20 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
20 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

هنوز نخوندمش، اما کتاب دیگری از این نویسنده خوندم که عالی بود

5

وااااقعا کتاب مفیدیه

3

من این کتاب راقبلا خریده ام خوب است

3.8
(5)
26,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
سطح زندگی ات را بالا ببر
سطح زندگی ات را بالا ببر
چگونه عملکرد ۶حوزه ی مهم زندگی و عادت هایتان را ارتقا دهید

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سطح زندگی ات را بالا ببر
سطح زندگی ات را بالا ببر
چگونه عملکرد ۶ حوزۀ مهم زندگی و عادت هایتان را ارتقا دهید!
انتشارات البرز
3.8
(5)
26,000
تومان