0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
از خدا بخواه او می دهد
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی از خدا بخواه او می دهد

درباره از خدا بخواه او می دهد

انسان ذاتا علاقه دارد که معبودی را بپرستد و به او متصل باشد. این فطرت پرستیدن و تمسک جستن در ذات بشر نهادیه شده و همین امر به آرامش درونی و رستگاری‌اش کمک می‌کند. امروزه اما به دلیل دغدغه‌ها و درگیری بیش از حد انسان‌ها این وجه از زندگی را به فراموشی سپردیم. دقیقا همین فاصله گرفتن از نیروهای معنوی مارا بیشتر از حد معمول دچار استرس کرده است و اضطراب از ما دور نمی‌شود. در کتاب از خدا بخواه او می‌دهد، نویسندگان قصد دارند خواننده را با همین نیروی ماورای طبیعی و تسکین دهنده آشتی دهد و یادآوری کند که توصل کردن به همین قدرت‌ها است که ما را از معنویات غنی می‌کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی از خدا بخواه او می‌دهد

استر هیکس و جری هیکس در کتاب از خدا بخواه او می‌دهد خواننده را با مفهوم جدیدی به نام آبراهام یا همان ابراهیم آشنا می‌کند. ابراهیم در واقع یک راهنمای معنوی درونی است که در دوران حیات شما به شما مسیر موفقیت و رستگاری را نشان می‌دهد. شما بعد از ۹ ماه مراقبه می‌توانید با ابراهیم ارتباط برقرار کنید و در واقع او کسی نیست جز نیروی والا و قدرتمند درونی خودتان.

هر انسانی در طول حیاتش این حق را خواهد داشت که زندگی سرشار از آرامش را تجربه کند و به نظر نویسنده این امر راهی ندارد جز برقراری ارتباط با کائنات و استفاده از نیرویی که از کائنتات درون ما وجود دارد. تنها کافی است سرچشمه عشق را پیدا کنید و با جذب آن قدرت انجام هرکاری را داشته باشید.

درواقع کتاب از خدا بخواه او می‌دهد درباره فرآیندها و قوانین موجود در طبیعت سخن می‌گوید که با شناخت و پیروی از آن‌ها می‌توانید جریان مثبت زندگی را پیدا کنید و روابط عاطفی، وضعیت سلامتی، مشکلات شغلی و مالی و تمامی خواسته‌هایتان را سر و سامان بدهید.

نویسندگان بسیاری پس از مطالعه‌ی این کتاب در زندگی خود تغییر را احساس کردند. از جمله‌ی این نویسندگان می‌توان به جان گری اشاره کرد. اپ در این باره می‌نویسد: «این کتابی عالیست. من و همسرم چندین سال است که از تعالیم عمیق و فوق العاده کاربردی ابراهیم لذت می‌بریم و اعتماد داریم که شما نیز سود خواهید برد. آن را به همه دوستان‌مان توصیه می‌کنیم.»

و یا جک کنفیلد (نویسنده) می‌گوید: «آموزه‌های فوق العاده این کتاب در عین سادگی، کاربردی و عمیق هستند. همچنین شما را دوباره با قدرت درونی‌تان آشنا می‌کند. این کتاب نقشه راهی برای اعتلای خودتان و ایجاد یک زندگی شاد است.»

برای تهیه‌ی PDF از خدا بخواه او می‌دهد و خواندن متن کتاب می‌توانید از طریق همین صفحه‌‌ی سایت فیدیبو اقدام کنید.

درباره استر هیکس و جری هیکس نویسندگان کتاب از خدا بخواه او می‌دهد

به احتمال زیاد فیلم راز را که در سال ۲۰۰۶ تولید شده را دیده‌اید. این فیلم از کتاب قانون جاذبه نوشته‌‌ی استر هیکس و همسرش جری هیکس است. استر هیکس (نای ویور) ، در 5 مارس سال 1948 در شهر کولویل که یک شهر محافظه کارانه است در غرب میانه، یوتا متولد شد. او یک سخنران انگیزشی و نویسنده آمریکایی است که کانال‌های آگاهی را “ابراهام” می‌نامد. به همراه همسر خود جری هیکس 11 کتاب را نوشته است. از جمله کتاب “پول و قانون جذب” که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز است. قبل از مرگ جری در سال 2011، آن‌ها با همدیگر سفرهای منظمی را از ایالات متحده آغاز کردند تا آموزه‌ها ابراهام را به مردم دنیا آموزش دهند. استر این آگاهی را “هوش بی‌نهایت” و جری را آن را اغلب “خالص‌ترین عشق” می‌نامند. استر به همراه جری در 30 کشور مختلف جهان 50 کارگاه تخصصی درباره‌ی قانون جذب اجرا کردند.

درباره ترجمه‌ی کتاب از خدا بخواه او می‌دهد

کتاب از خدا بخواه او می‌دهد را در سال ۱۳۸۶، توران‌دخت تمدن به زبان فارسی ترجمه کرده است . انتشارات البرز آن را منتشر کرد. کتاب الکترونیکی «از خدا بخواه او می‌دهد» در همین صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. «توراندخت تمدن(مالکی)» کتاب‌های بین‌المللی حوزه‌ی روانشناسی و معنوی را به فارسی ترجمه می‌کند و از آثار دیگر او می‌توان به «حفظ اعتدال و میانه‌روی در رابطه زناشویی» اثر«جوزف اف.دولی»، «او را دوست بدار» اثر «بورلی انگل» و ... اشاره کرد. در سال ۱۳۹۹ هم انتشارات آوانامه نسخه‌ی صوتی این کتاب را با صدای فریاد موسویان منتشر کرد.

کتاب صوتی از خدا بخواه او می‌دهد برای چه کسانی مناسب است؟

این را به تمام کسانی که می‌خواهد در رشد فردی و کسب انرژی‌ها مثبت کائنات به حد اعلا ارتقا پیدا کنند، توصیه می‌شود. اگر به کتاب‌هایی که در ارتباط با قانون جذب هستند باور دارید این کتاب فراتر از توقعات شما خوب خواهد بود. اما اگر با این طرز فکر غریبه باشید و علاقه‌ای به آن نداشته باشید این کتاب به‌هیچ‌وجه مناسب شما نخواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی از خدا بخواه او می‌دهد می‌شنوی؛

چیزهایی که ما می دانیم؛ و شما ممکن است فراموش کرده باشید؛ که برای‌تان مهم است به خاطر آورید

فصل ا: قدرت احساس خوب داشتن در لحظه اکنون

ما پیام آوری از عالم بالا هستیم. البته خوب است بدانید که شما هم از عالم ماورا آمده‌اید، بنابراین ما اختلاف

چندانی با هم نداریم. دنیای مادی شما از فرافکن شدن عالم معنا به وجود آمده. در واقع شما و دنیای مادی

شما امتداد انرژی منبع هستی است. ما در قلمرو معنا از کلمات استفاده نمی‌کنیم چون نیازی به زبان نداریم. ما ضمنا زبانی برای حرف زدن و بدن نداریم؛ اگرچه به طور کامل با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنیم. زبان ما از نوع ارتعاشی است. گوشی برای و جوامع یا خانواده‌های غیرفیزیکی از نوع ارادی هستند. به عبارت دیگر، ما آنچه هستیم به طورارتعاشی می‌تابانیم و آن‌هایی که قصد و نیتشان با ما یکی است جمع می‌شوند. در مورد دنیای فیزیکی هم این موضوع صادق است؛ اگرچه اغلب شما این واقعیت را به فراموشی سپرده‌اید. قصد ما این است به شما کمک کنیم به یاد آورید که شما امتداد انرژی منبع هستید؛ که شما موجوداتی خوشبخت و دوست داشتنی هستنید به دنیای فیزیکی که در آن زمان و مکان معنی دارد آمده‌اید تا شادمانه خلق کنید. همه موجودات زمینی همنایی روحی دارند و استثنایی در این میان وجود ندارد. همه افراد برخوردار از جسم مادی, عالم بالا را در دسترس دارند. استثنایی در این میان وجود ندارد. ولی اکثر انسان‌ها آن‌چنان تحت تأثیر ماهیت مادی سیاره خود قرار گرفته‌اند که الگوهای مقاومت شدید را در خود رشد داده‌اند که از ارتباط آشکار نیز با منبع هستی جلوگیری می‌کند. قصد ما این است به آنانی که خدا را طلب می‌کنند، این پیوستگی را یادآوری کنیم. اگرچه همه انسان‌ها به آشکاری می‌توانند با عالم ماورا رتباط برقرار کنند. اکثرشان به این دستیابی آگاهی ندارند و حتی وقتی شما به این دستیابی آگاهی پیدا می‌کنید عادت‌های فکری مقاومتی ایجاد می‌کند که مانع می‌شود شما بتوانید آگاهانه ارتباط برقرار سازید.

 

 

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
874.۲۳ مگابایت
مدت زمان
۱۰:۳۲:۳۴
نویسندهاستر هیکس
نویسنده دومجری هیکس
مترجمتوراندخت تمدن
راویفریاد موسویان
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۷۴.۲۳ مگابایت
۱۰:۳۲:۳۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
16 ٪
1
ستاره
8 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب فوق العاده ای هست. به درد افرادی میخوره که اهل تغغیر هستن و معتقدن تلاش ذهنی و تغییر ذهنیت و باور، باعث جذب خواسته ها میشه.

5

این کتاب از کتابهایی هست که استادان مهارت زندگی معرفی کردن و من ازش خوشم اومد راوی هم خوبه کتابم خوبه ممنون

5

کتاب بسیار خوبی در زمینه قانون جذبه و توضیحات خوبی داره. در واقع اطلاعات زرد نداره. پیشنهاد میکنم 👌

5

کتاب بسیار خوبیه.

2

گوینده عالی هست

1

گنج که میگن اینه

5

عالی

4.1
(12)
89,000
٪30
62,300
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
از خدا بخواه او می دهد
از خدا بخواه او می دهد
استر هیکس

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
از خدا بخواه او می دهد
٪30
از خدا بخواه او می دهد
استر هیکس
آوانامه
4.1
(12)
89,000
٪30
62,300
تومان