0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم؟

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم؟

درباره چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم؟

کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم به قلم مارک آلن و مارک فیشر، به شما آموزش می‌دهد که چگونه با تغییر نگرش‌های خود و باور به نیروی ذهنی‌تان، به سمت تغییرات و موفقیت پیش بروید. این کتاب برای همه کسانی است که دوست دارند آستین خود را بالا بزنند و یک کار متفاوت انجام دهند.

کتاب چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم درباره چه موضوعی صحبت می‌کند؟

چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم How to think like a millionaire)) به شما جرات رویاپردازی و برهم زدن کلیشه‌ها را می‌دهد. این کتاب به شما می‌آموزد که افراد موفق به جای آنکه منتظر سرنوشت‌شان باشند، نیروی درونی و قدرت ذهنی خود را به کار می‌گیرند تا زندگی را آنطور که دوست دارند پیش ببرند. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ منتشر شد و به سرعت توانست نظر خوانندگان را به خود جلب کند و به یکی از کتاب‌های برتر حوزه روانشناسی و توسعه فردی تبدیل شود.

این کتاب دست شما را می‌گیرد و مثل یک دوست همراه، شما را از کوره‌راهِ تنگ زندگی نجات می‌دهد. این کتاب عادت‌ها و نگرش‌های افراد موفق را برای شما فاش می‌کند تا بتوانید از آن‌ها کمک بگیرید. مثبت‌اندیشی و تقویت ذهن، یکی از روش‌های این کتاب است که به شما قدرت کلمات و باورها را نشان می‌دهد. در این روش، شما می‌توانید با تکیه بر باورهای خود، زندگی بهتری داشته باشید و خوشبختی را لمس کنید.

کتاب چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم در سال ۱۹۹۸ نامزد نهایی جایزه تجارت شد. این کتاب تاکنون به زبان‌های مختلفی ترجمه شده و مورد توجه فعالان حوزه توسعه فردی قرار گرفته است. انتشارات موج کتاب این اثر را با ترجمه «مهدی قراچه‌داغی» و صدای «محمدمحسن رفیعی» منتشر کرده است. نسخه صوتی این اثر را می‌توانید از فیدیبو تهیه کنید.

درباره مارک فیشر، نویسنده کتاب

مارک فیشر (Mark Fisher) نویسنده کانادایی کتاب‌های انگیزشی، در سال ۱۹۵۳ متولد شد. او در زمینه روانشناسی بالینی تحصیلات خود را به پایان رساند و به نویسندگی روی آورد. شباهت اسمی مارک فیشر به یک معمار انگلیسی خبره و یک نویسنده‌ی بریتانیایی در حوزه‌ی جامعه‌شناسی، باعث شده بعضی از افراد او را به اشتباه بشناسند. فیشر کتاب‌هایی را در زمینه توسعه فردی و خودیاری نوشته و به خوانندگان کمک کرده تا زندگی موفق‌تری داشته باشند. «حکایت دولت و فرزانگی» یکی دیگر از کتاب‌های محبوب این نویسنده است که به فارسی نیز ترجمه شده. این کتاب با وجود گذشت چند دهه، هنوز یکی از کتاب‌های پرفروش در زمینه موفقیت شغلی است. فیشر قلمی ساده و لحنی صمیمی دارد و کتاب‌هایش را برای گروه‌های سنی و سلیقه‌های مختلف می‌نویسند.

سه دلیل مهم برای شنیدن کتاب چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم

بسیاری از عادت‌ها و باورها شما، به‌خاطر آموزش‌های اشتباه جامعه و مدرسه شکل گرفته‌اند. همچنین بسیاری از محدودیت‌های ذهنی، حصاری است که شما دور خود کشیده‌اید و این محدودیت‌ها، ما به ازای بیرونی ندارند. وقتی بتوانید بر محدودیت‌ها سوار شوید و آن‌ها را از بین ببرید، آن وقت می‌توانید جهان بهتری برای خود بسازید. این کتاب برای افرادی که دوست دارند تغییری در زندگی خود به‌وجود آورند و از ظرفیت ذهنی خود بیشترین استفاده را ببرند، بسیار مناسب است. از دیگر مزایای شنیدن این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یاد می‌گیرید چطور به باور درونی برسید و از بیشترین ظرفیت ذهن خود برای پیشرفت استفاده کنید
  • می‌توانید باورهای رایج افراد موفق و میلیونرها را بشناسید و با تقویت این باورها درون خود، به موفقیت برسید
  • شنیدن این کتاب به شما کمک می‌کند ذهن نیمه‌هوشیار خود را تعیلم دهید و از کلیشه‌ها رها شوید

در بخشی از کتاب می‌شنویم

برای اینکه به موفقیتی برسید قبل از هر چیز باید بدانید و باور داشته باشید که می‌توانید موفق شوید. سخنی کلیشه‌ای به نظر می‌رسد، این طور نیست؟ اما کمی وقت بگذارید و به این مطلب فکر کنید. از چه جای دیگری می‌توانید شروع کنید؟ باورهای شما تجربه زندگی شما را شکل می‌دهند و بدون توجه به اینکه قبلاً چه باوری داشتید می‌توانید آن را تغییر دهید و همراه با آن زندگی‌تان را متحول سازید. بدون داشتن باور رسیدن به موفقیت غیر ممکن است. باید باور کنید، باوری عمیق که می‌توانید موفق شوید. اگر باور نداشته باشید که می‌توانید متنعم شوید، رسیدن به تنعم غیرممکن می‌شود. نظام آموزشی، جامعه و سایر نهادهای شکل‌دهنده ذهن ما متأسفانه بیش از آنکه خوش‌بین باشند، تولید بدبینی می‌کنند. چندبار اتفاق افتاده که دیگران به شما توصیه کرده‌اند رؤیایی فکر نکنید، چند بار اتفاق افتاده که شما را به واقع‌بینی دعوت کرده‌اند. چندبار به شما گفته‌اند که انسان نمی‌تواند به همه خواسته‌هایش برسد؟ از آنجا که از این قبیل حرف‌ها زیاد می‌شنویم و در نتیجه درست بودن آن را باور می‌کنیم ثروت را همیشه متعلق به دیگران ارزیابی می‌کنیم. گمان می‌کنیم آن تعداد انگشت‌شمار ممتاز شایسته آن هستند. احساس می‌کنیم موفقیت مهمانی است مخصوص خواص که ما را به آن دعوت نکرده‌اند. اما هرگز این طور نیست!

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

شما می‌توانید با شنیدن یا خواندن کتاب‌های موثری که در حوزه توسعه فردی منتشر شده‌اند، شرایط زندگی خود را بهبود ببخشید و از بیشترین ظرفیت ذهنی خود برای ارتقا و توسعه استفاده کنید. بعضی از کتاب‌ها می‌توانند زندگی شما را دگرگون کنند و راه‌های زیادی را پیش روی شما قرار دهند. لیست کتاب‌هایی که در ادامه معرفی شده‌اند را می‌توانید در اولویت قرار دهید و هرچه زودتر، مطالعه کنید:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
198.۸۸ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۳۷:۱۲
نویسندهمارک آلن
نویسنده دوممارک فیشر
مترجم مهدی قراچه داغی
راویمحمدمحسن رفیعی
ناشرانتشارات موج کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۹۸.۸۸ مگابایت
۰۳:۳۷:۱۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 46 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
43 ٪
4
ستاره
17 ٪
3
ستاره
13 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
23 ٪
31 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

هیچی نیست من یه میلیاردرم ولی اپل ندارم یه گوشی سامسونگ میان رده دارم که کادمو راه میندازه یه ماشین خوب دارم یه ماشین معمولی برای داخل شهر کسانی که میخوان خودشونو پولدار نشون بدن و با قرض میرن ایفون ۶۰ میلیونی میخرن میلیاردر نیستن و میلیاردر ها هم در اولبن نگاه میفهمن تمام کارخونه دارای اطرافم رو هم میبینم همه زندگی ساده و البته با رفاه دارن من خودم ۲۷ سالمه و ارث رسیده بهم ولی دلم نمیاد تو خیابون چیزی بخورم نکنه کسی ببینه و دلش بخواد همیشه برای غذا خوردن چند تا هم اضافه برای کارتن خواب ها میگیرم که اطراف اونجان مهم اینه ادم محبت داشته باشه انسان باشه با خانواده به جاش مهربون و با موقعش جدی باشه

5

این کتاب و فیدبیو به من هدیه داد واقعا کتاب مفیدی بود قانون جذب واقعا کار میکنه هرچند نتونستم یاداشت هایی که توی کتاب تاکید داره رو بنویسم ولی توی ذهنم مرتب تکرارشون میکردم توی این مدت اتفاقات خیلی عجیبی افتاد دعوتنامه های خیلی مهمی دریافت کردم جلسات خیلی مهمی داشتم و زندگی من و همسرم در آستانه یه شکوفایی خارقوالعاده قرار گرفته و هر دومون میدونیم این اثرات قانون جذب به همه توصیه میکنم این کتاب و کتاب اثر مرکب رو بخونن یا گوش بدن و کتاب راز بارها و بارها بخونیدشون وقتی ایمان پیدا کردید بازی شروع میشه امیدوارم موفق باشید.

1

واقعا این دست اراجيف رو نباید با کتاب‌ها دسته بندی کرد...کتاب‌های انگیزشی دیگه دارن بیش از حد مغز انسانهارو تسخیر می کنن...نتیجه هر رفتار و عملکردی به عواملی زیادی مثل محل زندگی ، محل تحصیل، خانواده و... وحتی مدل تغذیه آدمها بستگی داره...فکر نکن که باید مثل اون آمریکایی فکر کنی تا موفق بشی...تو باید قبل از هر نوع رویا پردازی واقع گرا باشی...تویه ایران به دنیا اومدی پس نمی تونی مثل اون فکر کنی...شمایی که فکر کردی الان با خواندن این کتاب تحولات در زندگیت شکل خواهد گرفت...سخت در اشتباهی...مدل خودت رو بساز...کتاب موفقیت خودتو در ذهنت بنویس و برنده باش...الگوی هر کس برای خودشه

1

کتاب فوق العاده خسته کننده و خورنده مغز، انگار نویسنده به اندازه یک صفحه مطلب تو ذهنش داشته و بهش گفتن از روی این صفحه به عنوان جریمه صد بار بنویس، بعید میدونم مغز به این راحتی درب ضمیر ناخوداگاهش رو با تکرار های حوصله بر باز کنه، واقعا نویسنده های خیلی بهتری هستن که بعد از چند سطر کلیدی در قالب داستان و روایت جلوی خستگی مغز رو میگیرن، این کتاب به معنای واقعی کلمه اسف باره،

1

روایت بسیار بد و ضعیف ، طوری که احساس میکنید در حال گوش کردن به کتاب مذهبی یا نصیحت هستید😂 . فراز و فرود های بی منطق در صدای راوی . تلفظ اشتباه کلمات و جمله بندی های نا مناسب و ... متن کتاب بسیار تکراری است و همان نکات کتاب های زرد روانشناسی موفق را تکرار میکند.

3

کتاب متوسط روایت پایینتر از متوسط و کارگردانی ضعیف. اگر کتابی در این رده خوانده یا شنیده باشید تجربه شنیدن این کتاب تقریبن تکراریت. روایت بی روح. و موزیک پایان هر فصل غمناک.

5

کتاب بسیار خوبی بود، راهکارهای بسیار ساده و در عین‌حال کاربردی رو ارائه میده.. خوانش هم بسیار شمرده و با لحن دلنشینی اجرا شده! من توصیه میکنم این کتاب رو حتما گوش کنید.

5

دوستانیکه با صدا مشکل دارن با کم و زیاد کردن سرعت مطالعه درست میشه. مطالب هم بنیادی و قابل تعمقه. نکات رو بشنوید و فمر کنید

5

کتاب خوبیه و قطعا به اموخته هاتون اضافه میشه.من هر کتابی رو پیشنهاد نمیکنم اما این کتاب ارزش پول دادن داره

4

صدای گوینده بسیار مطابق کتاب هستش کتاب روانشناسی زرد هستش. به نظرم گاهی هم این نوع کتاب ها بد نیست

نمایش 21 نقد دیگر
3.6
(47)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
32,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم
چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم
مارک آلن

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم؟
چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم؟
مارک آلن
انتشارات موج کتاب
3.6
(47)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
32,000
تومان