0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چهار اثر
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چهار اثر

درباره چهار اثر

کتاب چهار اثر یکی از مشهورترین آثار حوزه‌ی خودیاری و قانون جذب است. این کتاب برگرفته از آثار مستقل فلورانس اسکاول شین است که در یک کتاب منسجم شده است. «زندگی یک بازی است» یکی از شناخته شده‌ترین جملات این اثر به شمار می‌آید و رهنمودهای مثبت و ساده‌ی نویسنده از همین جمله آغاز می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی چهار اثر

کتاب «چهار اثر از فلورانس اسکاول شین» برای اولین بار در سال 1988 منتشر شد. این اثر پس از فوت نویسنده‌ منتشر شد و پس از انتشار بسیار مورد توجه قرار گرفت. محور اصلی کتاب‌های شین، معنویت، عرفان و داشتن زندگی بهتر با استفاده از آموزه‌های عیسی مسیح است. او با زبانی شیوا و بیانی معجزه‌گر انسان را مسئول زندگی و سرنوشت خود می‌داند و با مثال‌های ملموس انسان را به معنویت، دوستی و عشق به زندگی دعوت می‌کند.

این کتاب دارای 4 بخش اصلی و فصل‌های کوتاه بسیاری است که موضوعات مختلفی را مورد بررسی قرار می‌دهد. لحن نویسنده پر از جملات مثبت و خوشایند است و تلاش کرده است از قانون جذب برای تبیین و توضیح ایده‌های خود بهره گیرد. او ثروت، خوشبختی و سلامتی را ابزارهایی برای زندگی می‌داند و معتقد است با این سه ابزار می‌توان زندگی شاد و پر از مهری را برای خود و دیگران به ارمغان بیاوریم.

بخش‌های کتاب صوتی چهار اثر

زندگی‌نامه‌ی فلورانس اسکاول شین

بخش اول: بازی زندگی و چگونگی انجام آن

بخش دوم: کلام تو عصای جادویی توست

بخش سوم: در مخفی کامیابی

بخش چهارم: قدرت کلام

درباره‌ی فلورانس اسکاول شین، نویسنده‌ی کتاب ماندگار چهار اثر

فلورانس اسکاول شین نویسنده‌ی سرشناس و پرآوازه‌ی آمریکایی است که نام او به بخشی ماندگار از کتابش بدل شده است. او به نسل نویسندگان نواندیش قرن 19 تعلق دارد و به جز نویسندگی، در زمینه‌ی نقاشی و تصویرگری فعالیت زیادی داشته است.

فلورانس اسکاول شین در سال 1871 در خانواده‌ای مشهور و فرهیخته به دنیا آمد و از دوران کودکی استعداد زیادی در  هنر و نقاشی نشان داد. او در سال 1889 به دانش سرای عالی هنرهای زیبای پنسیلوانیا رفت و به تحصیل در شته‌ی نقاشی مشغول شد.  او پس از ازدواج با همسرش به نیویورک رفت و زندگی در این شهر موجب شد به سمت نویسندگی روی بیاورد.

یکی از ویژگی‌های بارز او قدرت سخنرانی و تأثیرگذاری بسیار زیاد بر مخاطب بود. سخنان الهام بخش ، ساده و صمیمی توجه مردم را به خوبی جلب می‌کرد و مقدمه‌ی بر موفقیت آثار مکتوب او به شمار می‌آمد. شین اولین اثرش را در سال 1925 به نام «بازی زندگی و شیوه‌ی آن» منتشر کرد. اما شناخته شده‌ترین اثر او با نام «چهار اثر» پس از مرگ او منتشر شد و به سرعت مورد اقبال عمومی قرار گرفت. این کتاب دربرگیرنده‌ی چندین اثر از فلورانس اسکاول شین است.

آثار او اغلب به معنویت و روان‌شناسی می‌پردازد و می‌توان آن را از نخستین کتاب‌ها در حوزه‌ی خودیاری دانست. نسخه‌ی فیزیکی این اثر تاکنون بیش از 60 بار چاپ شده و نسخه‌ی الکترونیکی و خلاصه کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس نیز بارها و بارها خوانده و شنیده شده است.

ترجمه‌ی کتاب صوتی چهار اثر به زبان فارسی

کتاب چهار اثر توسط انتشارات متعددی در نسخه‌ی الکترونیکی و صوتی به زبان فارسی ترجمه شده است. مترجم نسخه‌ی صوتی که پیش روی شما قرار گرفته، نشمیل مشتاق است و خوانش آن را شوکت حجت بر عهده داشته است. از دیگر آثار ترجمه شده توسط او می‌توان به کتاب‌های «هذیان‌ها» و «تکنولوژی و طراحی دوخت» اشاره کرد. انتشارات واوخوان این کتاب را با حجم 1000 مگابایت در اختیار شما قرار می‌دهد و از همین صفحه امکان دانلود و خرید آن نیز فراهم شده است.

برای دانلود کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس با صدای علی اعتماد و دانلود کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس ترجمه لیلا رحمتی کافی است به فیدیبو مراجعه کنید.  از دیگر مترجمان این کتاب می‌توان به ترجمه‌ی شناخته‌ شده  و خواندنی گیتی خوشدل و نشر پیکان اشاره کرد.

در  بخشی از کتاب صوتی چهار اثر می‌خوانیم

خیلی از مردم هرگز در زندگی‌شان با خوشبختی خود روبه‌رو نمی‌شوند!  آن‌ها اظهار می‌کنند:«زندگی‌ام هميشه سخت بوده است. هرگز شانس در خانه‌ی مرا نزده است.» آنان کسانی هستند که در خواب غفلت فرو رفته‌اند و فرصت‌هایشان را از چنگ می‌دهند.

شاید هم از روی تنبلی است که هرگز با شادکامی‌شان روبه‌رو نمی شوند.

زنی به دوستانش گفت که مدتی است در مسکنت به سرمی برد و سه روز است غذا نخورده است. دوستانش سعی کردند تا برایش کاری دست و پا کنند اما او امتناع کرد. بهانه‌ی او آن بود که وی نمی‌تواند زودتر از ساعت ۱۲ ظهر از خواب بیدار شود زیرا عادت دارد در بستر مجله بخواند! او دلش می‌خواست در حالی که در تخت خوابش لم داده و مجله‌های«ووگ» و «هارپرز بازار» می‌خواند، دیگران نان شبش را بدهند! ما باید مراقب باشیم که دچار رکود فکری نشویم. از این عبارت استفاده کنید. «چهار چشمی مواظب سعادتم هستم و هیچ فرصتی را از دست نمی‌دهم.»  بسیاری از مردم در برابر فرصت‌هایشان کرخت هستند. یکی از شاگردانم می‌گفت:«اگر به نداهای قلبی‌ام توجه نکنم حتما در هچل می افتم!»

 

اکنون داستان زنی را بازگو می‌کنم که دنبال الهامات قلبی‌اش رفت و به دستاوردهای جالبی دست یافت. از او دعوت شد تا به دیدار چند تن از دوستانش برود که در شهر مجاور سکونت داشتند. پولش کفاف این سفر را نمی‌داد. وقتی هم با هزار دردسر به مقصد رسید دوستانش در خانه نبودند! خیلی ناراحت شد و دست به دعا برداشت: «ای خرد لایتناهی، با رهنمودی روشن راهنمایی‌ام کن، فقط بگو چه کار کنم!» نام هتلی در ذهنش جرقه زد و تکرار شد. گویی که نوشته‌های نام هتل را به روشنی در ذهنش می‌دید. تصمیم گرفت به آن هتل برود. در ورودی در هتل با یکی از دوستانش روبه رو شد که سال‌ها از او بی‌اطلاع بود. وقتی ماجرایش را برای آن دوست بازگو کرد دوستش گفت:«من دارم برای چند ماه به سفری می‌روم و برای مدتی آپارتمانم در این هتل خالی است. می‌توانی تا زمانی که من از مسافرت بازگردم در آنجا ساکن شوی، پولش هم قبلا پرداخت شده است.» و او در حالی که از کار خدا در حیرت مانده بود. با خوشحالی این پيشنهاد را پذیرفت او با گوش سپردن به ندای درونش توانسته بود با سعادتش روبه‌رو شود.

 

 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
1,006.۸۱ مگابایت
مدت زمان
۱۲:۱۱:۱۹
نویسنده فلورانس اسکاول شین
مترجمنشمیل مشتاق
راویشوکت حجت
ناشرواوخوان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۰۰۶.۸۱ مگابایت
۱۲:۱۱:۱۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 36 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
13 ٪
26 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

راوی و ترجمه خیلی خوب و روونه اما محتوای خاصی داره که به کام بعضیا مثل من خوش نمیاد و از یک جایی به بعد فقط گوش دادم که تموم شه. به نظرم بیش از حد احساسی و رویاپردازانه است و خیلی مثبت نگر و خوشبینانه نوشته شده که فکر میکنم ذهن رو از واقعیت و واقع بینی دور میکنه. خدایی که در این کتاب مطرح میشه به نظر خدای شانس و اقبال و خدای پول یا موفقیت های این چنینی هست.خیلی از موفقیت هایی که ایشون مثال میزنن حاصل یک اتفاق شانسی و غیر طبیعیه که افراد ره صد ساله رو یک شبه میرن و ناگهانی به سر منزل مقصود میرسن. به صراحت استدلال های عقلانی رو زیر سوال میبرند و تمام حرفشون مبتنی بر شم و شهود یا به عبارت دیگه حس و حرف دل خود انسانه که به نظرم ریشه در شخصیت فوق احساسی نویسنده داره. یه سری جاها هم البته نوع نگاه متفاوتشون به زندگی و مسائل خالی از جذابیت نیست.

3

این کتاب رو‌بیشتر برای این گوش دادم تا با ترجمه خانم گیتی خوشدل مقایسه کنم، حدود ۱۰ سال پیش این کتاب رو با ترجمه خانم خوشدل خوندم و انقدر ترجمه بدی بود که اصلن با متن کتاب نمیشد ارتباط گرفت. این نسخه با این ترجمه خیلی بهتر هست در مورد متن کتاب میشه گفت خیلی جاها اغراق شده هست، اما در کل از هر کتاب میشه چند تا چیز یاد گرفت، این که در کنار تلاش برای رسیدن به خواسته ها امید و توکل داشته باشیم، ترس نداشته باشیم و خودمون رو آماده دریافت موهبت های خدا کنیم. اما اینکه بدون هیچ تلاشی فقط چند تا عبارت رو تکرار کنیم گمان نمیکنم راه رسیدن به خواسته ها باشه

1

اشغال ترین کتابی هست که تاحالا دیدم انگار داره واسه چندتا بچه کوچولو قصه میگه حیف پولم حیف یه ریال واسه این کتاب من که پاکش کردم نویسنده این کتاب کاملا معلومه خیلی خیلی مذهبی بوده و افکار مسخره و رویایشو نوشته پولتونو آتیش بزنید کمتر دلتون می سوزه تا خرید این کتاب.

3

من آدم مذهبی نیستم و از نظرم کتاب معمولی بود بعضی جاها میخواستم رهاش کنم ولی فقط بخاطر تمرین کردن که چیزی که باب مسلم نیست رو باید بدونم ادامه دادم ولی در کل داستانهای کتاب خیلی اقراق آمیز و زیادی خوشبخت بودند همه

5

این بهترین ترجمه برای این کتاب باارزش است. اگرقصدتهیه این کتاب روداریدباهمین ترجمه بخریدبقیه ترجمه هامثل ترجمه گیتی خوشدل خیلی سنگین وقدیمیه وترجمه سمانه فلاح هم که اشتباهاتی داره همین ترجمه نشمیل مشتاق بهترینه صحیح وروان

5

محتوای کتاب طوریه که بعضی ها عاشقشن و بعضی ها اصلا نمیتونن تحملش کنن، ولی اگه محتواش رو دوست دارین این بهترین نسخه صوتی ای هست که میتونید پیدا کنید چون گوینده اش کاملا حرفه ایه.

3

بسیار بسیار عالی بود من واقعا تا کنون این چنین تحت تاثیر کتابی قرار نگرفته بودم ، واقعا پیشنهاد می کنم مطالعه بشه چون خیلی برای زندگی امروزه که خیلی مادی شده لازمه .

5

عالیه واقعا زندگی من رو دگرگون کرد من این کتاب رو طی ۴۵ روز دو بار کامل گوش دادم همزمان کتاب محدودیت صفر رو هم خوندم واقعا حال من رو تغییر داد. به نظر من خوندن این کتاب عبادت

5

هم ترجمه خوب هست و هم گوینده این بهترین نسخه صوتی چهار اثر فلورانس هست پیشنهاد برای دوستانی که عاشق کتاب صوتی هستند متشکرم

1

این کتاب رو یک توجوان ۱۳ ساله نوشته. چرندیات و شله علم رو در قالب فکت و حقیقت به خورد مخاطب می‌ده. نخوهید و گوش ندید. چیزهای خوب بخونید و گوش بدید.

نمایش 16 نقد دیگر
4.1
(37)
87,000
٪30
60,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چهار اثر
٪30
چهار اثر
فلورانس اسکاول شین
واوخوان
4.1
(37)
87,000
٪30
60,900
تومان