0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی

نویسنده:
HTeBooks
ناشر:
شکیب
درباره راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی

کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی توسط موسسه HTeBooks ارائه شده و به خوانندگان خود کمک می‌کند تا جدایی از شخص مورد علاقه خود را راحت‌تر پشت سر بگذارند. عشق یکی از هیجان انگیزترین احساساتی است که هر انسانی ممکن است تجربه کند. متاسفانه گاهی اوقات این حس باعث ایجاد درد زیادی شده و فرد را در دوران سختی قرار می‌دهد. زخم‌های عاطفی حل نشده از یک جدایی می‌تواند حس منفی زیادی در فرد ایجاد کرده و زندگی را سخت کند. اگر به خواندن کتا‌ب‌های توسعه فردی علاقمند هستید، به دسته توسعه فردی فیدیبو مراجعه کنید.

تجربه جدایی می‌تواند مشکلاتی نظیر افسردگی یا سایر اختلافات روحی ایجاد کنند که تاثیر منفی بر روی زندگی فرد گذاشته و مانع از پیشرفت در زندگی شخصی و کاری می‌شود. با کمک کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی از درد قلب شکسته رها شده و شانس مجددی به خود بدهید. موسسه HTeBooks برای کمک به مردم در این کتاب مسیر مشخصی با هدف درک این وضعیت ارائه داده و راه‌حل‌های کاربردی برای رهایی از این شرایط ارائه می‌دهد.

موضوع کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی چیست؟

کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی یک راهنمای کامل و کاربردی برای افرادی است که قصد دارند جدایی را پذیرفته و انرژی خود را بر روی هدف‌های دیگر زندگی نظیر پیشرفت در کار یا زندگی شخصی متمرکز کنند. گاهی اوقات درد ناشی از جدایی و شکست عاطفی می‌تواند زندگی فرد را دچار اختلال کرده و به فعالیت‌های اجتماعی، تحصیلی و شغلی وی آسیب برساند. اگر همه چیز در بدترین حالت پیش رفته و فرد تلاشی برای رهایی از احساسات منفی نداشته باشد، امکان بروز افکار خودکشی وجود دارد. برای جلوگیری از این مشکلات کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی یک انتخاب عالی خواهد بود.

از آنجایی که شکست عاطفی باعث بروز رفتارهایی مانند اجتناب از روابط عاشقانه جدید، عصبی بودن، احساس ناکافی بودن، عصبانیت و اختلالات خواب می‌شود، برطرف کردن آن باید الویت هر شخصی باشد که این درد را تجربه کرده است. در این راه می‌توان بر دانش ارائه شده در کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی تکیه کرد که به بهترین شکل ممکن، مسیر جدید را برای شما ترسیم می‌کند.

خواندن کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی به چه افرادی توصیه می‌شود؟

کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی مناسب همه افرادی است که قصد دارند هر چه سریع‌تر شکست خود را پشت سر گذاشته و به مسیر عادی زندگی برگردند، بدون آنکه در فکر رابطه گذشته یا نشانه‌های آن باشند. بهبود احساسات و قلبی که شکسته زمان زیادی می‌طلبد اما با مطالعه کتاب‌های راهنما می‌توان تا حد زیادی سرعت مسیر را بیشتر کرد.

چرا باید کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی را بخوانیم؟

کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی، کتابی مفید و کاربردی است که با بررسی داستان‌های واقعی از افرادی که در راه عشق درد زیادی متحمل شده‌اند، سعی دارد مسیر درست را به شما نشان داده و راهکارهایی مفید برای جدایی از غم جدایی ارائه دهد. این کتاب دارای نثر روانی بوده و به ساده‌ترین شکل ممکن مفهوم خود را بیان می‌کند. با توجه به اینکه شکل صوتی این کتاب در فیدیبو ارائه می‌شود، می‌توانید در زمان‌های خالی خود این کتاب را پخش کرده و با گوش دادن به کتاب، متوجه نکات مثبت و کاربردی آن شوید. کتاب صوتی در 37 دقیقه مطالب مفید کتاب را در اختیار شما قرار می‌دهد که همین مدت زمان کوتاه در زندگی شلوغ امروزی، از جمله نکات مثبت است.

درباره نویسنده

موسسه HTeBooks یکی از موسسات شناخته شده چاپ کتاب است که محصولات آن در پلتفرم‌هایی نظیر آمازون و گودریدز در دسترس است. این انتشارات بر روی مباحث کاربردی دست گذاشته که می‌تواند به زندگی هر فردی کمک کنند. در واقع موسسه HTeBooks برای چاپ کتاب‌های خود از چندین نویسنده توانا استفاده می‌کند اما ترجیح می‌دهد بر روی هیچ کدام از کتاب‌ها، نام نویسنده خاصی را ذکر نکند.

از جمله بهترین کتاب‌های این موسسه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·      کتاب چگونه به صورت طبیعی قد بلندتر شویم؟

·      راهنمای ساده مثبت اندیشی

·      چگونه از غذا در جایگاه منبع انرژی خود استفاده کنید؟

در بخشی از کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی می‌خوانیم

واقعیت این است که شما در این دوران خودتان را نابود می‌کنید.

هیچ‌کدام از آهنگ‌هایی که گوش کرده‌اید، اشک‌هایی که ریخته‌اید، تماس‌هایی که گرفته‌اید و ... نمی‌تواند رابطهٔ ازدست‌رفته و عشقتان را به شما بازگرداند؛ پس وقتتان را با عکس‌ها، پیام‌های یادگاری و نامه‌هایی که برای یکدیگر نوشته‌اید -هر چیزی که یادآور رابطهٔ گذشته‌تان است- تلف نکنید.

این کارها فقط درد و رنج شما را بیشتر می‌کند. از اول شروع کنید. تمامی وسایلی را که برای شما یادآور خاطرات است، جمع‌آوری کنید و در جایی دور از دسترس بگذارید. می‌توانید این وسایل را به دوست صمیمی‌تان بسپارید.

پیشنهادهایی برای دوست داران کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی

اگر تمایل دارید کتاب‌های بیشتری در مورد کنار آمدن با شکست عاطفی مطالعه کنید، سه کتاب زیر را به شما معرفی می‌کنیم. این کتاب‌ها راهنمایی خوبی برای گذر از این دوران سخت بوده و می‌توانند شما را به مسیر درستی هدایت کنند.

·      کتاب درمان شکست عاطفی نوشته هاله زاهدی انارکی

·      کتاب ترمیم شکست عشقی عاطفی، جلد 1 نوشته بهروز اتونی

·      کتاب رهایی از غم جدایی نوشته سوزان آندرسون

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
34.۵۳ مگابایت
مدت زمان
۳۷:۴۳
نویسنده HTeBooks
مترجمحمیدرضا مقدم
راوی نگین خواجه نصیر
ناشرشکیب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۴.۵۳ مگابایت
۳۷:۴۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.2
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
33 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این دقیقا زمانی به درد آدم میخوره که زمانی از جدایی گذشته و تا حدی تسلی پیدا کردی، قشنگ حالتون رو خوب نه عالی میتونید کنین، پیشنهاد میدم حتما بخونید

1

بیشتر با حرفهای کلیشه ای اعصابت رو خرد میکنه تا اینکه حرف مفیدی بزنه،، ??

1

کلیشه ای و تکراری... برای کسی که توو این موقعیت هستش اصلا کارآمد نیست

4

تنها را درک نکردیم چون واقعا انسان متفاوته همین است؟

5
حال‌خوب‌کن ✨

حالمو خیلی خوب کرد پیشنهاد میکنم گوش بدید

3

خیلی مفید و قابل اجرا

3.2
(9)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
19,900
٪50
9,950
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
راهنمای کنارآمدن با شکست عاطفی
راهنمای کنارآمدن با شکست عاطفی
HTeBooks

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی
٪50
راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی
HTeBooks
شکیب
3.2
(9)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
19,900
٪50
9,950
تومان