
تو این نیمچه اپیزود من یکم از خودم، همسفر ، محتوا و رسالتش براتون میگم تا قبل از شنیدن اپیزود یک یه ذهنیتی از من و همسفر داشته باشید.همچنین باید بگم که من در حال حاضر در سفر هستم وامکان ضبط در استودیو رو ندارم بنابراین کیفیت صدا با حد مطلوب توی ذهن مافاصله داره . ممنون از صبر شما برای رسیدن پادکست خودتون به کیفیت ایده آل .پیج دوستانی که ازشون یاد کردیم هم براتون میزارم یه سر بزنید شاید برای شما هم الهام بخش باشه.
Hosted on A. See a.com/privacy for more information.