ایگو، سلف و آنیما
یه بخشی از ما تصمیم میگیره و یه بخشی نه. اون بخشی که تصمیمگیرنده اصلیه کیه؟ و اون بخشی که اجرا میکنه کیه؟
یکی از جملههایی که هممون زیاد شنیدیم و شاید حتی دیگه برامون نخنما شده باشه، اینه که «خودت باش» یا «خود واقعیت باش». اما چرا کسی نمیگه این خود اصلاً چیه؟ کدوم بخش شخصیت ما محسوب میشه؟ چجوری بهوجود اومده و چطور تو زندگی ما ابراز میشه؟
تو این اپیزود، «خود» یا بهتر بگم «خودهای درونمون» رو بهتون معرفی میکنم و با مثال یاد میگیریم که هرکدوم چطور عمل میکنن.
این اپیزود ادامهای بر قسمت دوازدهم پادکست ما با عنوان «سرزمین ناخودآگاهه».
پس اگه میخوای ماجرای شخصیت اول این داستان رو بهتر دنبال کنی، بهتره اول بری سراغ اپیزود ۱۲ و ۱۳ و بعد به این اپیزود برگردی.
متن و اجرا: رسول ماجانی
تدوین صدا: رسول خوشنویسزاده
🌐
سایت یونگ نگار
🟠
صفحه اینستاگرام ما
🔴
کانال یوتیوب ما
🟡
کانال تلگرام ما