
پادکست قصههای ایرانی با هدف آشنایی علاقهمندان به قصههای شفاهی منتشر میگردد.
قصه دربارۀ بده بستان است در زندگی و مسئولیتپذیری نه دربارۀ تلافی کردن. معمولاً وقتی چیزی میدهی باید منتظر گرفتن باشی و وقتی چیزی میستانی باید منتظر از دست دادن باشی. قصه میان الاغ و شتر میگذرد اما ما میدانیم که این الاغ و شتر دیرپا که در حکایتهای شفاهی و مکتوب ما زندگی میکنند معلمهای خوبی بودند. نمیدانم ما شاگردان خوبی بودهایم؟
برای آشنایی و ارتباط بیشتر با این پادکست: www.giyomebaz.ir