با عماد میشد از خیلی چیزها گفتگو کرد. کلی حرف مشترک داشتیم و موقع ادیت داشتم فکر میکردم چه سوالات دیگهای هم میشد پرسید... خودم این گفتگو رو دوست داشتم. علاوه بر مسیر شغلی عماد، راجع به چیزهایی حرف زدیم که تا حالا تو رادیو کارنکن سراغش نرفته بودیم. عماد بنیانگذار وبیاد بوده و مدتها هم توی هیئت مدیره شاپرک آبی بوده. تجربههای باحال دیگهای هم داره. این قسمت و قسمت بعدی رو حتما بشنوید. طولانی شد و به همین خاطر توی 2 تا قسمت منتشرش میکنم: 17 و 18.
شناسنامه
فرمت محتوا
مدت زمان
زبان
اطلاعات اپیزود
نقد و امتیاز من
بقیه را از نظرت باخبر کن:
گذاشتن این عنوان در...
نشانشدهها
شنیدهشدهها
کارنکن: گفتگو با عماد قائنی، بنیانگذار وبیاد و مشاور و مدرس رهبری سازمانی - بخش اول