0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سرگذشت فلسفه

معرفی، خرید و دانلود کتاب سرگذشت فلسفه

نویسنده:
براین مگی
ناشر:
نشر نی
درباره سرگذشت فلسفه
پروفسور براین مَگی ۲۵۰۰ سال فلسفه‌ی غرب را، از یونان باستان تا اندیشمندان جدید، پی می‌گیرد. در سایه‌ی دریافت عمیق او از فلسفه و پیچیدگی‌های آن، کتابی در دست دارید که هم برای خواننده‌ی عادی قابل فهم است و هم خواننده‌ی آشنا با فلسفه از آن لذت می‌برد. فلسفه چیست؟ فلاسفه اصول بنیادین شناخت و وجود را مورد پرس‌وجو قرار داده‌اند؛ سؤالاتی مانند «هستی چیست؟» و «آیا وجود خدا را می‌توان ثابت کرد؟» ازجمله موضوع‌هایی است که در این کتاب درباره‌شان بحث شده است. براین مَگی به سراغ همه‌ی فیلسوفان نامدار، از افلاطون تا پوپر، می‌رود و ازجمله به قدیس اوگوستینوس، لاک، نیچه و… می‌پردازد. او به این ترتیب با بیانی روشن ما را وارد جهان اندیشه‌ها می‌کند. سرگذشت فلسفه، اثری است مصور و سرشار از نکات هوشمندانه درباره‌ی بحث‌های جذاب فلسفی؛ کتاب راهنمایی است که خواندنش برای همه‌ی دوستداران فلسفه ضرورت دارد. این نوشته‌ی سلیس و جامعِ پروفسور براین مَگی، فیلسوف، نویسنده و مصاحبه‌گر نامی، هم به کار پژوهندگان فلسفه می‌آید هم به کار آنان که تازه پا به عرصه‌ی فلسفه نهاده‌اند. این کتاب مباحث اصلی فلسفه را شرح می‌دهد، پرسش‌های مهم فلسفی را به‌دقت بررسی می‌کند، و به تحلیل آثار عمده‌ی فیلسوفان بزرگ می‌پردازد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
116.۶۸ مگابایت
تعداد صفحات
240 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۰۰:۰۰
نویسندهبراین مگی
مترجمحسن کامشاد
ناشرنشر نی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The story of philosophy
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۹/۰۵
قیمت ارزی
7 دلار
قیمت چاپی
240,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱۱۶.۶۸ مگابایت
۲۴۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 100 مخاطب
پربار 🌳 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
47 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
22 ٪
43 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

۷۲ هزارتومن تو این اوضاع اقتصادی یه چیزی اونورتر از ناعادلانه هست اونم برای نسخه pdf شاید اشتباه نوشتن ۷۲۰۰ تومن هست. هم pdf هم صوتی کتاب تو نت هست میدونم کاری درستی نیست دانلود غیرقانونی کتاب ولی نادرستر اونه که کتاب pdf رو ۷۲ هزارتومن بدن. وقتی شما درست بازی نمی کنید من هم درست بازی نمی کنم.

4

کتابو (از یه نشر دیگه با ترجمه دیگه) خوندم و واقعا برای شروع فلسفه خوانی کتاب خوبیه. نه زیادی ابتداییه نه زیادی پیچیده. البته شاید بهتر باشه قبلش یه سری اطلاعات خیلی کلی داشته باشین چون بعضی اصطلاحاتو کامل توضیح نداده و من اگه قبلش دنیای سوفی رو نخونده بودم متوجه نمیشدم. مثلا میگه فلان فیلسوف تاثیر بزرگی روی جنبش رمانتیک داشت ولی قبلش توضیح خاصی نمیده که جنبش رمانتیک چیه اصن. و یه چیزی دیگه. دوستان چرا وقتی کتابو نخوندین صرفا چون گرونه میاین نمره پایین میدین؟ اگه گرونه نخرین یا بیاین یه کامنت بدین بگین چرا گرونه ولی امتیازی که شما میدی به محتواش داری میدی نه قیمتش پس لطفا واسه گرون بودنش امتیاز کم ندین.

4

۷۲ هزار تومن 😂👎راست میگن شهر که بی کلانتر باشه قورباغه هفت تیر کش میشه .

4

خیلی گرونه واقعا نقش بزرگی در فرهنگ کتاب خوانی ایفا میکنید چه خبره؟!!!!

5

دوستان لطفاً و خواهشاً برای قیمت به کتاب نمره پایین ندید این کتاب بسیار کتاب با‌ارزشی هست. اما به خاطر کاری که شما میکنید نمره بسیار پایینی براش ثبت شده. قطعا هر دوستدار کتابی تمایل داره کتاب رو با قیمت کمتری تهیه بکنه تا بتونه کتاب های بیشتری بخره، ولی باید حق نویسنده رو هم در نظر بگیرید که انتشارات پرداخت میکنه. قرار نیست هر اثری ارزون و مفت باشه. آثار علم فلسفه در همه جای دنیا قیمت بالاتری داره. امیدوارم به کسی بی‌احترامی نکرده باشم.

5

کتاب دارای بسیاری تصاویر با کیفیت هست احتمالا به همین دلیل از فرمت پی دی اف استفاده شده است ترجمه روان، قابل فهم است برای شروع فلسفه این کتاب ، و کتاب خود آموز فلسفه ، نوشته مل تامپسون پیشنهاد شده است سقراط عاشق ، نوشته آرمند دنگور ؛ افلاطون و پلاتیپوس به کافه میروند ، نوشته دانیل کلاینت ؛فلسفه در چند دقیقه نوشته مارکوس ویکس ، هم برای شروع فلسفه راه گشاست نویسنده تا توانسته ، نوشابه برای تمدن غرب باز کرده ؛ این موضوع باعث حواس پرتی و تضعیف روحیه نشود . برای این مورد به کتابهای پروفسور جنیدی مراجعه کنید

4

گرفتین ما رو؟ ۷۲ هزار تومن؟

5

متاسفانه اکثر دوستان براساس قیمت نظر دادن نه محتوای کتاب قیمت که بسیار بالاست ولی من با اشتراک فیدی پلاس خوندم و کتاب بسیار عالی هست برای کسانی که یه حداقلی از فلسفه میدونن و با این کتاب دید جامعی از تاریخ فلسفه پیدا میکنن

4

کتاب الکترونیکی نهااااایت ۲۰-۳۰ هزار تومان، اون هم کتاب هایی که به فرمت ایپاپ دراومدن و حجم خیییییلی بالایی دارن . اینجوری هیچ کس کتاب نمیخره و همه از نت دانلود میکنن.

1

هشتاااد هزاااارتومان؟

نمایش 33 نقد دیگر
3.6
(103)
پربار 🌳 (1)
168,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
سرگذشت فلسفه
سرگذشت فلسفه
براین مگی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سرگذشت فلسفه
سرگذشت فلسفه
براین مگی
نشر نی
3.6
(103)
پربار 🌳 (1)
168,000
تومان