0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اثر مرکب

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اثر مرکب

نویسنده:
دارن هاردی
درباره اثر مرکب

غول چراغ جادو وجود ندارد. بهتر است فکر و خیال را همین حالا کنار بگذارید. هیچ وقت نمی‌توانید یک شبه راه صد ساله را طی کنید.  فرقی نمی‌کند اثر مرکب را باور داشته باشید یا نه، هر موفقیتی که در زندگی به دست می‌آورید به خاطر تاثیر همین اثر مرکب است. پس بهتر است به آن اعتماد کنید و با شناخت عمیق‌تر این پدیده، بگذارید زندگی‌تان سراسر موفقیت و پیروزی شود.

درباره کتاب صوتی اثر مرکب

اثر مرکب یعنی رسیدن به پاداش‌های بزرگ از طریق انتخاب‌های کوچک، اما هوشمندانه. نکته‌ی جالب در این روش این است که هر چند نتایج به دست آمده بسیار بزرگ هستند، ولی حاصل گام‌هایی کوچک و پیوسته است، درست مانند همان حکایت معروف مسابقه‌ی خرگوش و لاک‌پشت. این روش فقط برای کسب درآمد و موفقیت‌‌های حرفه‌ای و شغلی نیست. این روش همان‌قدر که برای ثروتمند شدن کاربرد دارد، برای سلامتی فردی، بهبود روابط خانوادگی و رشد عادات مثبت و تکامل شخصیت هم روشی موثر و کم‌نظیر است.

فریب ظاهر ساده‌ی تیترها و سرفصل‌های مطالب این کتاب را نخورید. هر چند در ظاهر این نام‌ها ساده و بی‌تکلف هستند، اما برای درک آن‌ها نباید از کنارشان ساده بگذرید. تئوری‌های این روش بسیار ساده و دم‌دستی به نظر می‌رسد. با این حال اگر همه چیز همین‌قدر ساده بود، تا الان دست کم نیمی از مردم دنیا باید چیزی شبیه به خود دارن هاردی می‌شدند. نکته اینجاست که نباید فریب ظاهر روان و خوش‌خوان این کتاب را بخورید. باید آن را آرام و با تمرکز بشنوید و بعد سعی کنید راهکارها و تمرینات آن را در زندگی خود پیاده کنید. هاردی خودش معتقد است که اثر مرکب مثل یک دفترچه‌ی راهنماست که به شما یاد می‌دهد چطور با تمرکز روی هر چیزی که می‌خواهید، می‌توانید آن را به دست آورید. به این ترتیب با خواندن این کتاب و درک مطالب آن می‌بینید که هیچ هدفی وجود ندارد که نتوانید به آن برسید.

هاردی در این کتاب چندان قلم‌فرسایی نکرده است. او یک‌راست سر اصل مطلب رفته و بدون حاشیه پیام اصلی خود را بیان کرده است. در این کتاب از نظریه‌های تکراری و حرف‌های کلیشه‌ی روان‌شناسان و مربیان خودپروری هم خبری نیست. در اثر مرکب با یک کتاب شسته‌رفته سروکار دارید که در آن هیچ مطلب اضافه و بیهوده‌ای وجود ندارد. در واقع به جرات می‌توان گفت که این کتاب چیزی کم از یک غول چراغ جادو ندارد. اثر مرکب پر است از داستان‌ها و نمونه‌هایی واقعی و نیمه‌واقعی از تجربیات افراد مختلف که با زبان طنزگونه و خودمانی هاردی باعث شده کتاب از فضای ملال‌آور و خشک آثار مشابه دور شود و حال و هوای متفاوتی داشته باشد. استفاده از این مثال‌ها و نمونه‌ها همچنین باعث می‌شود درک پیام‌های جدی و عمیق این نویسنده خیلی راحت‌تر شود.

هاردی همان جوان باهوشی است که در 18 سالگی توانست با کسب و کار خودش، درآمد میلیونی داشته است. او حالا قهرمان خیلی از آدم‌های دنیاست. او آمده تا حرفش را خیلی واضح و روشن بزند و برود. هاردی از دیدن این که رسانه‌ها و صاحبان قدرت چطور سرمایه و احساسات مردم را دست‌مایه‌ی سودجویی‌های خود کرده‌اند، رنج می‌بُرد. اما دست روی دست نگذاشت. او کتاب اثر مرکب را نوشت تا به مردم بگوید فریب تبلیغات محصولات زیبایی و روش‌های کسب درآمد را نخورند. او در این کتاب از راز کوچک و ساده‌ای رونمایی کرده است، رازی که به سادگی می‌تواند زندگی خیلی از آدم‌ها را زیر و رو کند. او تمام چیزهایی که در این کتاب خواهید خواند را یک بار پیش از این از سر گذرانده است. برای هاردی مطالب این اثر تجربیاتی زنده و ارزشمند است که حالا تصمیم گرفته با بخشندگی تمام، این ثروت را با تمام مردم دنیا سهیم شود. پس به حرف‌هایش خوب گوش کنید، به او اعتماد کنید و سعی کنید پابه‌پایش مسیر خودپروری و موفقیت را طی کنید.

درباره دارن هاردی، اسطوره‌ی موفقیت

دارن هاردی در سال 1974 در آمریکا به دنیا آمده است. این نویسنده، سخنران و مشاور توانسته تا امروز زندگی خیلی از مردم دنیا را تحت تاثیر افکار و آموزه‌های خود قرار دهد. او در همان ترم اول دانشگاه، تحصيل را رها كرد تا كسب و كار شخصي خودش را داشته باشد. تلاش و پشتکار هاردی باعث شد تا او در 27 سالگی به یک میلیونر تبدیل شود. این نویسنده با جذابیت ذاتی و قدرت کلامش توانست خیلی زود افراد زیادی را مسحور خود کند. معروف‌ترين آثار هاردي «اثر مركب»، «ديوانگان ثروت‌ساز»، «رهبري در قرن 21» و «دست‌يابي به اهداف» است. هاردی علاوه بر نویسندگی و انتشار کتاب، کارگاه‌ها و سمینارهای مختلفی هم برگزار می‌کند. و جالب اینجاست که همیشه چند تایی چهره‌ی معروف سیاسی، ادبی و هنری در میان شنوندگان او دیده می‌شوند.

هاردی معتقد است برای این که به موفقیت برسیم، مجبور نیستیم مسیری پر از سختی و رنج را طی کنیم. تلاش ما برای رسیدن به اهداف بزرگی و کوچکی که در زندگی داریم می‌تواند یک ماجراجویی جالب و مهیج باشد. هاردی در آثارش نشان می‌دهد که چطور هر تصمیمی که امروز می‌گیریم و هر رفتاری که امروز از خود نشان می‌دهیم، می‌تواند تاثیر زیادی در آینده‌ی خود و اطرافیانمان داشته باشد.

در بخشی از کتاب اثر مرکب می‌شنویم

طی سه دهه‌ی قبا از این موهبت برخوردار بودم که بتوانم به بیش از چهار میلیون نفر برای ایجاد پیشرفت‌های بزرگ در زندگی‌شان کمک کنم. با گروه‌های بزرگ و گوناگون کار کردم، از روسای جمهور کشورها تا زندانیان، قهرمانان المپیک، برندگان جایزه‌ی اسکار، میلیاردرهای کارآفرین و حتی کسانی که برای آغاز کسب و کارشان تلاش می‌کنند. چه کار کردن با زوجی باشد که برای حفظ بنیان خانواده‌شان مبارزه می‌کنند، چه تعامل با زندانی که در تلاش برای تغییر درونی و تحول در زندگی‌اش است، تمرکز من همیشه بر روی کمک کردن مردم برای به دست آوردن نتایج واقعی و پایدار بوده است. شما هرگز نمی‌توانید این امر را با خوردن یک قرص جادویی یا یک فرمول اسرارآمیز به دست آورید. بلکه تنها می‌توانید با درک ابزارهای صحیح و به کارگیری استراتژی‌های موفقیت، به زندگی معنادار دست یابید.

هم من و هم دارن در نوجوان تصمیم گرفتیم کنترل زندگی خودمان را به دست بگیریم. برای یافتن پاسخ سوالاتمان در جست‌وجوی کسانی بودیم که دوست داشتیم مانند ان‌ها زندگی کنیم. سپس مواردی را که یاد می‌گرفتیم به کار می‌بستیم. تعجب‌آور نیست که ما هر دو «جیم ران» را مربی و راهنمای زندگی‌مان خطاب می‌کنیم. جیم استاد کمک کردن به مردم بود، تا بتواند حقایق و قوانین را فراگیرد و به موفقیت‌های واقعی و پایدار دست یابد. جیم به ما آموزش داد که دستیابی به اهداف به شانس ربطی ندارد. این نوعی علم است. بدون تردید انسان‌ها با هم تفاوت دارند. نکته‌ی مهم این است که قوانین موفقیت همیشه یکسان عمل می‌کند. همیشه آن چه را بکارید، برداشت می‌کنید. اگر عشق و محبت بیشتری می‌خواهید، به دیگران عشق بورزید. وقتی علم موفقیت را یاد گرفتید و در آن مهارت یافتید، موفقیتی را کسب خواهید کرد که همیشه به دنبالش بوده‌اید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
324.۵۷ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۵۳:۳۹
نویسندهدارن هاردی
مترجماکبر عباسی
مترجم دومشاهین بیات
راویآرمان سلطان زاده
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۳/۱۱
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۲۴.۵۷ مگابایت
۰۵:۵۳:۳۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 854 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (9)
پربار 🌳 (6)
5
ستاره
77 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
4 ٪
524 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

دلم می خواست این کامنت رو زیر تمام کتاب ها بنویسم اما بنظرم درست نبود برای کتاب هایی که نخوندم نظر بنویسم پس برای این کتاب می نویسم که هم خوندم هم خواننده های زیادی داره به تموم کسی که می خوان کتاب خوندن رو شروع کنن میگم : دوستان قانون اول فضای مجازی رو که می دونید &#۳۴;هیچ وقت کامنت ها رو نخون&#۳۴;صد در صد این قانون در مورد نظراتی که در مورد کتاب ها هم نوشته میشه صادقه. همون طور که اگه شما نقد فیلم ها رو قبل از دیدنشون بخونید هیچ وقت نمی تونید فیلم زیادی ببینید اگه نظرات مختلف رو در مورد کتاب ها بخونید هیچ وقت نمی تونید یه کتاب خون واقعی بشید حتی اگه توی اول راهید پیشنهاد میکنم بعد از خوندن کتاب هم سراغ نظرات نرید چون که چه از کتاب خوشتون بیاد چه نیاد ممکنه با انواع و اقسام بر چسب ها مواجه بشید مثل خرافاتی و زود باور، غیر علمی،زیادی علمی و نگاه صفر و یکی، سطح پایین،تین ایجری ،سلیقه پیرمردها،خشک مذهبی ومتحجر،ضد خدا و لائیک و.....مواجه بشین که فقط سرخوردتون میکنه. ازین که کتابی بخوانید که خوشتون نیاد نترسید من شده کتابی خوندم که از صفر تا صد با نویسنده مخالف بودم اما باعث شده که یه بار دیگه منطقی تر فکر کنم که چرا باهاش مخالف بودم و بفهمم که دیگران دنیا رو چطور می بینن. دوستان کتاب واقعا غذای روحه پس همون طور که سلیقه ها توی غذا خوردن متفاوته سلیقه ها در مورد کتاب ها هم متفاوته فقط در نظر داشته باشید مثل غذای مسموم که نباید خورد هر کتابی رو هم نباید خوند

5

این کتاب که فوق العادست با صداى آقاى آرمان سلطان زاده تاثیرگذار تر هم شده 👏🏼 کاش همه کتاب ها رو شما بخونین آقاى سلطان زاده

5

اگر به فکر موفقیت هستید باید دایره اطلاعات تون رو افزایش بدید و این کتاب بدون شک کمک بزرگی به دیدگاه شما میکنه.از گوینده بسیار متشکرم بابت اجرای فوق العاده.

1

کتاب عالیه. پر از راهکار ولی به شخصه اصلا با این مدل گویندگی که سعی در ایجاد هیجان داره ولی متاسفانه فقط استرس وارد میکنه موافق نیستم. به قدری تند وتیز مطالب رو بیان میکنه که من فقط گوش دادم که بگم تموم کردم کتابو. بعد از راویه دیگه ای تهیه کردم و فهمیدم تازه چی میگه. این نظر شخصیه منه شاید یه عده با این نوع بیان تند و تیز و فوق هیجانی ارتباط بگیرن. ولی کاش با این صدای عالی و شیوا یه جور دیگه روایت میکردن کتابو. اصلا فرصت فکر کردن نداری وقتی گوش میدی. یادم میوفته حالمو بد میکنه واقعا.

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

بهترین کتابی که میتونید برای شروع تغییر انتخاب کنید این کتابه بهتون یاد میده چطور شروع به تغییرات کنید. چطور آرام و بدون اینکه متحمل فشار زیادی بشید تغییر کنید و مهمتر اینکه تغییرات رو پایدار و مستمر کنید و نتیجه بخش باشه تلاشی که برای تغییر میکنید من بیش از ۵بار تا حالا خوندم ک گوش دادم و از انجام تمریناتش لذت بردم و تغییراتی که کردم برام غیر قابل باوره حتی اگه میخوایی وزن کم کنی میتونی از این کتاب استفاده کنی سپاسگزارم از خدا بابت هدایتم به سمت این کتاب و از فیدیبو بخاطر انتخاب صدای دلنشین متناسب با شخصیت کتاب

5

اثر مرکب کتابی که بعد از شنیدن اون با صدای دلنشین جناب سلطان زاده دیگه اون آدم قبل نیستی چون بهت یاد میده چگونه با کنار گذاشتن تلویزیون و کارهای باطل روزانه و انجام کارهای مفید کوچک ولی مداوم در طول زمان خودتو عوض کنی و در راه رسیدن به هدفهات پیش بری این کتاب اگر بهترین نباشه حتما یکى از کاربردیترین و بهترین کتابها تو زمینه خودسازى و موفقیته و راه هایى که نشونت میده راه هایی هست که خود نویسنده تو زندگى تجربه کرده و با صرف هزینه و مصاحبه با اشخاص موفق معروف به اونها رسیده

5

کتاب فوق العاده ایه که نگرش شما به کارهای روزمره ای که انجام میدید عوض میکنه. با عمل کردن به روش های این کتاب میتونید کاری کنید که حتی کوچکترین فعالیت های روزانتون شما رو یک قدم به هدف ها و ارزوهاتون نزدیک کنه. یک نکته اینکه اقای سلطان زاده صدای دلنشینی دارن اما با حسی که هنگام خوندن میگیرن شما رو از اصل بیان کتاب دور میکنن. به نظرم این حس و حال بیشتر بدرد خوندن کتاب های رمان میخوره. من نسخه ای که اقای کامبیز خلیلی خوندن رو بهتون پیشنهاد میکنم.

5

کتاب بسیار عالی و بهترین راهکارها رو برای رشد و پیشرفت بهتون نشون میده ، مثال هایی که دارن هاردی در این کتاب در خصوص اثرمرکب ارائه میده بی نظیره من که خیلی خوشم اومد بسیار توصیه میشه ولی چندین مرتبه گوش بدین و حتما خود کتاب رو هم مطالعه کنید چون یه جاهایی و یه جداولی توی کتاب هست که در نسخه صوتی بیان و یا اشاره نمیشه. صدای استاد سلطان زاده و فن بیان ایشان بسیار با مطالب کتاب هماهنگی داره.

5

من حرفی برای گفتن ندارم جز: یه کتاب ارزشمند و درجه یک. اگر کسی این کتاب را به خوبی اجراااا کند به جرات میتونم بگم برای تمام زندگیش خودشو بیمه کرده. صدای گوینده و موسيقي ها درجه یک و عالی بودن. دمتون گرم از نویسنده تا مترجم و تا خودم که تو ماشین، سر کار، حمام، اونور، اینور همه جا دارم این کتابو گوش میدم. پنج بار کم است این کتاب رو باید اینقد گوش داد تا نکته‌ای از عمممممل نیفتاده باشه. ارادتمند تمام زحمتکشان این اثر✋?

5

راوی‌صدای حرفه ای و گیرایی دارند، بالا و پایین شدن صداشون باعث میشه توجه آدم جلب بشه و کسل نشه. صداهای پس زمینه هم برام جذاب بود. در کل این کتاب، حرفه ای و باکیفیت ضبط شده . دو تا ایراد کوچیک دیدم : یکی اینکه بعضی جاها صدا خیلی بلند میشد درواقع فریاد میزدند. دوم اینکه بعضی جاها میاز داشتم متن رو شمرده تر بشنوم و حس میکردم خیلی تند میخونن. در کل راضی بودم و بنظرم صدای ایشون یکی از بهترین انتخابها بود

نمایش 514 نقد دیگر
4.5
(854)
انگیزه‌بخش 🚀 (9)
80,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
اثر مرکب
اثر مرکب
چندبرابر کردن موفقیت شما یک قدم ساده در یک زمان

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اثر مرکب
اثر مرکب
دارن هاردی
آوانامه
4.5
(854)
انگیزه‌بخش 🚀 (9)
80,000
تومان