0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زندگی بدون استرس

معرفی، خرید و دانلود کتاب زندگی بدون استرس

درباره زندگی بدون استرس
وقتی صحبت استرس یا فشار روانی به میان می‌آید درواقع منظور نحوه‌ی واکنش فرد به موقعیت‌های دشوار و چالش‌برانگیز است. جسم و روان به طور طبیعی با واکنشِ مبارزه ــ فرار به استرس پاسخ می‌دهند. وقتی با موقعیت‌های استرس‌زا یا ناشناخته روبه‌رو می‌شویم مغز به جسم فرمان آماده‌باش می‌دهد؛ بدن با مبارزه یا گریز از منبع ایجادکننده‌ی استرس، به این فرمان مغز، پاسخ می‌دهد. تنش عضلانی، افزایش ضربان قلب، افزایش میزان قند خون و هورمون استرس مانند: آدرنالین، نورآدرنالین و کورتیکواستروئیدها از جمله واکنش عمده‌ی بدن در برابر استرس‌ها محسوب می‌شوند. واقعیت این است که واکنش استرس در بدن یک نوع سازگاری زیستی طبیعی است که به انسان‌ها کمک می‌کند تا در صورت رویارویی با شرایط خطرناک و استرس‌زا با نشان دادن واکنش سریع و فوری جان خود را حفظ کنند. در این کتاب با روش‌هایی سالم برای مقابله با استرس آشنا خواهید شد. بدیهی است مطالعه به تنهایی نمی‌تواند برای کنترل استرس، جواب‌گوی شما باشد و مهار استرس مستلزم داشتن اطلاعات و نیز انجام تمرینات ارائه شده در این کتاب است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
459.۵۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
76 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۳۲:۰۰
نویسندهشهربانو قهاری
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۱/۱۴
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۵۹.۵۱ کیلوبایت
۷۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بعد از تعریف استرس و مراحل آن ، آثارش رو توضیح می دهد . تا اینجا بنظرم خیلی خوب هست. بعد راهبردهای رفتاری یا شناختی رو تشریح می کنه که شاید به کیفیت بخش قبلی گفته نشده ( حداقل من اینطور فکر می کنم) . در ادامه راههای پیشگیری از استرس رو گفته که باز هم شاید می شد بهتر و عمیق تر گفته شوند بیشتر بنظرم حالت مروری گفته شده است . در مجموع باید بگم کتاب خوبیه خصوصا اینکه تالیف هست و لذا تطابق بیشتری با فرهنگ ما دارد. خوندنش رو توصیه می کنم.

5

کتاب بسیار مناسبی است در خصوص استرس و نحوه ایجاد آن بصورت علمی و اصولی آن توضیحات خوبی دارد ولی برای کنترل استرس چندان سطح بالایی ندارد برای این منظور کتای استرس را سرکوب کن از کنفورد ند را مطالعه کنید.

5
(4)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زندگی بدون استرس
زندگی بدون استرس
شهربانو قهاری
نشر قطره
5
(4)
10,000
تومان