0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
لینکلن در باردو

معرفی، خرید و دانلود کتاب لینکلن در باردو

نویسنده:
جورج ساندرز
ناشر:
مجید
درباره لینکلن در باردو
لینکلن در باردو (انگلیسی: Lincoln in the Bardo) کتابی در سبک ادبیات تجربی و داستان تاریخی است که جورج ساندرز، نویسنده آمریکایی، در سال ۲۰۱۷ میلادی آن را به رشته تحریر درآورد و سپس در فوریه همان سال آن را روانه بازار کرد. رمان داستانی را روایت می‌کند که در آن آبراهام لینکلن از قبر پسر یازده ساله‌اش، ویلیام دیدار می‌کند که پسرش بر اثر بیماری تیفوس درگذشته‌است. ساندرز، پیش زمینه و ایده خلق این داستان از روایت پسر عموی همسرش گرفته‌است که شرح ماجرا و دیدار لینکلن از قبر پسرش را برای‌اش بازگو می‌کند. بیشتر رخدادهای این رمان در مکانی به نام باردو رخ می‌دهد، واژه‌ای که در آیین بودایی به معنای سرزمین میانه یا برزخ است، جایی که در آن روح میان تناسخ و مرگ است ولی با بدن جسمانی ارتباطی ندارد. این داستان نخستین رمان بلند ساندرز به‌شمار می‌آید و در مارس ۲۰۱۷ به عنوان پر فروش‌ترین کتاب در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز و یواس‌ای تودی قرار گرفت. همچنین این کتاب در سال ۲۰۱۷ با جلب نظر مثبت منتقدان، جایزه ادبی من بوکر را از آن خود کرد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۴ مگابایت
تعداد صفحات
336 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۱۲:۰۰
نویسندهجورج ساندرز
مترجممینا بیگی
ناشرمجید
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Lincoln in the Bardo, 2,017
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۹/۰۵
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
35,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۴ مگابایت
۳۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
5
ستاره
47 ٪
4
ستاره
23 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
23 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

ترجمه ای از خوانندگان کتاب در goodreads : این روزها خلق ادبیات اصیل سخت تر می شود. مشکل اساسی هنر مدرن این است که همه چیز قبلاً انجام شده است. نویسندگان، نقاشان و نوازندگان باید چیزی فوق‌العاده متفاوت بسازند تا جدید باشند. و جورج ساندرز دقیقاً این کار را انجام داده است. قبلاً هرگز کتابی به این شکل وجود نداشته است و احتمالا به همین دلیل برنده جایزه من بوکر ۲۰۱۷ شده است. به نظر میرسد اخیرا داوران اصالت ادبی را به کیفیت ادبی ترجیح میدهند. کتاب داستانی کسالت آور دارد در دنیای پس از مرگ پسر آبراهام لینکلن و گروهی دیگر, با ۱۶۷ راوی که بیشتر اوقات هیچ‌ربطی به هم ندارند و فقط یک کلمه می گویند..حتی اگر موضوع کتاب عمیق و ابتکاری باشد ولی هیچ رغبتی برای ورق زدن در شما برنمی انگیزاند.

5

خیلی خوشحالم که نشر مجید این کتاب محشر رو منتشر کرد. با ترجمه هاش خیلی خوب میشه ارتباط برقرار کرد.

4

لینکن در برزخه؟؟ بچه ها بعد خوندن بگین کدوم ترجمه خوبه. من اون ترجمه رک دارم. ولی اگه این ترجمه خوبه اونو بیخیال بشم و اینو بخرم

5

انصافاً ترجمه‌ش خیلی به نسبت باقی نشرها بهتره. نویسنده‌ای به بزرگی ساندرز، چقدر حیفه که تو ایران اینقدر محجوره

5

عالی این کتاب??

5

عالی بود توصیه می کنم

3.6
(17)
39,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
لینکلن در باردو
لینکلن در باردو
جورج ساندرز
مجید
3.6
(17)
39,000
تومان