0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زن سی ساله
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی زن سی ساله

درباره زن سی ساله

این رمان سرگذشت دردناک زنی است که زندگی زناشویی کامش را برنمی‌آورد و سرانجام پس از وسوسه‌های بسیار به عشقی رمز آلود تن می‌دهد. وی به کودکی که حاصل این عشق اوست بیش از فرزند مشروع خود مهر می‌ورزد. دخترش که از راز مادرش آگاه است، آن کودک را به رودخانه می‌اندازد و خود با خشم از دامن آلودهٔ مادرش به آغوش جوانی، که خود نیز مثل دختر دستش به خون آغشته است، می‌افتد و تا آخر عمر با هم به شادی زندگی می‌کنند. در انتهای داستان حوادث هیجان انگیزی روی می‌دهد و زن ناپاک از شدت درد و رنج می‌میرد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
499.۸۶ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۵۶:۳۵
نویسنده اونوره دو بالزاک
مترجم علی اصغر خبرزاده
راویرامونا شاه
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۸/۱۴
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۹۹.۸۶ مگابایت
۰۸:۵۶:۳۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.7
از 5
براساس رأی 30 مخاطب
5
ستاره
16 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
30 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
33 ٪
19 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

اخطار ..حتما بخونید..هیچ کسی از کسی که اخر فیلم یا داستان رو تعریف میکنن یا لو میدن ! ،خوشش نمیاد، شما چطور فیدیبو!!?? شما خواننده یا شنونده احتمالی این رمان زیبا ،به توضیح داستان نگاه نکنید.خطر لو رفتن کل ماجرا!!!!!!!!

3

کتاب خوب بود ولی متاسفانه راوی داستان خانوم شاه برای این کار ساخته نشده و اصلا داستان رو زیبا روایت نمیکنه اونقدر بی روح و طوطی وار بدون هیچ احساسی ....بعضی از راویان اونقدر زیبا داستان رو روایت میکنن آدم فکر میکنه نمایش نامه میبینه و خودش رو جای افراد میبینه ولی کتابش جالب بود .?

3

طبق عادتم اومدم اول توضیح معرفی کتاب رو بخونم که دیدم فیدیبو جان زحمت کشیدن کل داستان رو توی یک پاراگراف خیلی خوشگل و کامل تعریف کردن و ظاهرا صدای راوی هم خوب نیست پس من برم دنبال یه کتاب دیگه بگردم شب خوش

3

ا‌ومدم ببینم درباره چیه دیدم کل داستانو توی یه پاراگراف تعریف کردی تموم شد رفت... خب چه کاری بود 😐😐😐

1

گوینده هیچ مهارتی در بیان داستان نداره و متاسفانه علیرغم اشتیاقم به داستان از گویندگی خانم شاه هیچ خوشم نیومد و یکنواختی خواندنشون جذابیت داستان رو خیلی تنزل داده .

3

فاجعه از هر نظر گوینده فففاااجججعه با صدای تو دماغی و یکنواخت ترجمه فاجعه جملات طولانی و بی سر و ته و ناملموس محتوای داستان فاجعه بدبختی و‌ دردو رنج زنی بدبخت و بی فکر

1

راوی به معنی کامل کلمه افتضاحه. متن کتاب رو با خوانش یکنواخت نابود کرده. اصلا سر در نمیاری که کلمات رو چه کسی گفت و مخاطب کیه. دنبال نسخه صوتی دیگه ای هستم که بخرم.

1

واقعا متاسفم که کل داستان در قسمت خلاصه تعریف شده میخواستم بخرم ولی دیگه فایده نداره وقتی خود فیدیبو داستان لو میده توقعی از برخی خواننده ها هم نیست👎👎👎👎👎👎

3

کتاب بدی نبود ولی یه سوال کل کتاب همین بوده یا اینکه با سانسور این شده؟؟ آخه من همش فکر میکردم که مطالب کتاب پرش داره

2

موسیقی های متن خیلی خوبند ولی کاملا نابه جا استفاده شدند و به طرز عجیبی غالب اند به صدای راوی، این واقعا کلافه کننده بود.

نمایش 9 نقد دیگر
2.8
(29)
44,000
٪30
30,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
زن سی ساله
زن سی ساله
اونوره دو بالزاک

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زن سی ساله
٪30
زن سی ساله
اونوره دو بالزاک
نوین کتاب
2.8
(29)
44,000
٪30
30,800
تومان