0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
وارث
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب وارث

مجموعه ی انتخاب کتاب چهارم
نویسنده:
کیارا کاس
ناشر:
آذرباد
درباره وارث
به بازوی آرن تکیه داده بودم و در باغ قدم می‌زدیم: «بنابراین، گمونم تونستم برای مدتی حواس همه رو پرت کنم.» آرن نگاه عاقل اندر سفیهی بهم انداخت و به‌زور جلوی خودم را گرفتم که او را نزنم: «ببینیم و تعریف کنیم. خب حالا چطور بود؟» و بالاخره او را زدم: -ای خوک کثیف! یه بانو هیچ‌وقت این چیزا رو تعریف نمی‌کنه. -آره؟ یه بانوی واقعی دستور می‌ده در تاریکی از ابراز علاقه‌ی خواستگارش عکس بگیرن؟ شانه بالا انداختم: «به‌هرحال جواب داد.» عکس من و کایل همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردم مثل بمب صدا کرد. به نظر کمی عجیب بود که مردم ولع چنین چیزی را داشته باشند؛ اما تا وقتی راضی و خرسند بودند اهمیتی نداشت. هرچند عکس‌العمل‌ها نسبت به آن متفاوت بود. تعداد زیادی از روزنامه‌ها آن‌را خوب می‌دانستند؛ ولی اکثراً از اینکه به همین زودی رقابت را به آن مرحله رسانده‌ام ناخشنود بودند. حتی یکی از مجله‌های زرد جدالی لفظی بین دوتا از گزارشگران مشهورش به راه انداخته بود. یکی اعتقاد داشت؛ چون به این زودی وا‌داده‌ام بی‌بندوبار هستم و دیگری می‌گفت این حرکت معنی‌دار و زیباست؛ چون کایل را از بدو تولدم می‌شناختم. سعی کردم اهمیتی ندهم، به‌زودی موضوعات مهم‌تری برای صحبت پیش می‌آمد. رو به آرن برگشتم: -داخل روزنامه‌ها رو هم گشتم، حتی یه گزارش از معضلات طبقات اجتماعی سابق نبود. - پس برنامت برای امروز چیه؟ می‌ری دوباره اشک پسرا رو دربیاری؟ چشمانم را تاب دادم: «فقط یکی‌شون بود؛ و نمی‌دونم، شاید امروز با هیچ‌کدوم ملاقات نکنم.» آرن درحالی‌که مسیر حرکت را عوض می‌کرد، سریع گفت: «نخیر. ببین ایدلین، اگه قراره به‌زور تو رو از این مسیر رد کنم و به سلطنت برسونم بگو زودتر انجامش بدم. ناسلامتی تو قبول کردی در مراسم انتخاب شرکت کنی.» دستم را از بازوی او جدا کردم: - دست خودم نیست، احساس می‌کنم برای پدر اصلاً این‌قدر سخت نبوده. - ازش پرسیدی؟ - نه؛ و فکر نمی‌کنم بتونم بپرسم.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۱ مگابایت
تعداد صفحات
330 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۰۰:۰۰
نویسندهکیارا کاس
مترجممهسا شفیعی
ناشرآذرباد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۸/۰۷
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
35,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۱ مگابایت
۳۳۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 25 مخاطب
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
40 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
4 ٪
18 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

جلدای ۱ تا ۳ به هم وصلن و ۴ و ۵ هم دنباله همن. متاسفانه ۴ جلد رو خریدم. اگه اطلاع داشتم تا ۵ نیومده بود ۴ رو هم نمی خریدم. همه جلدا حتی جلد ۶ هم که شامل چندتا داستانه توی انتشارات باژ برای فروش گذاشته شده ولی حقیقتش حوصله کتاب چاپی ندارم وگرنه معطل فیدیبو نمی شدم. جایی نیست که به فیدیبو درخواست بدیم؟

4

این کتاب ۵ جلد داره که مجموعه ی انتخابه برگزیده انتخاب شاهدخت وارث و تاج و کتاب فوق العاده ای من همشو خوندم و پیشنهاد میکنم بخونینش ❤❤

4

دوستانی که میگن جلد پنجم چی، من زبان اصلیشو خوندم فقط برای اینکه این داستانو توی ذهنم ببندم. ولی فکر نکنم بزارنش بخاطر عشق ممنوعه داخل کتاب.

4

دوستان اگه کسی تو آکانت فیدیبو خودش کتابای زیادی داره به این لینک تلگرام بیاد کتاب هامونو با هم عوض کنیم @fidibohtj

3

۳۵ مرد جوان به قید قرعه از سراسر کشور به قصر پادشاه دعوت شده اند تا یکی از آنها به عنوان همسر دختر شاه، انتخاب شود.

4

جلد پنجم رو کی میذارین؟!؟

4

امیدوارم که زودتر جلد پنج قرار بگیره داستان جذابیه

4

این کتاب واقعا فوق العاده هست ولی لطفا جلد ۵ و ۶ رو هم قرار بدید

5

جلد پنجم چی؟

5

کتاب عالیه عالی اصلا از دستش ندین رقابت های باحال برای زندگی

نمایش 8 نقد دیگر
4
(25)
گیرا 🧲 (1)
22,400
٪50
11,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
وارث
٪50
وارث
مجموعه ی انتخاب کتاب چهارم
آذرباد
4
(25)
گیرا 🧲 (1)
22,400
٪50
11,200
تومان