0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پایان دروغ ها

معرفی، خرید و دانلود کتاب پایان دروغ ها

جایی برای پنهان شدن نیست
نویسنده:
اندرو برت
درباره پایان دروغ ها

داستان‌های جنایی یک ژانر جدید در ادبیات است که  معمولا حول محور یک جرم نوشته می‌شود. این ژانر  پس از سال 1841 به سرعت رشد کرد و در مدت کوتاه به محبوبیت زیادی رسید. در حال حاضر این سبک از داستان اکنون طرفداران زیادی دارد و یکی از 5 کتاب پرفروش هر کتابفروشی را به خود اختصاص داده است. کتاب پایان دروغ‌ها نیز یکی از همین کتاب‌های محبوب است که توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. این کتاب با قلم اندرو برت در سال 2017 منتشر شد.

درباره‌ی کتاب پایان دروغ‌ها اثر اندرو برت

کتاب پایان دروغ‌ها پیچش‌های داستانی فراوانی دارد و مخاطب را تا آخرین لحظه به فکر کردن و حدس زدن واخواهد داشت، یک تریلر بی‌نظیر. کتاب شروعی طوفانی دارد و با خواندن اولین صفحات آن دیگر نمی‌توان آن را رها کرد. نویسنده یکراست سر اصل مطلب می‌رود و مخاطب را با داستان درگیر می‌کند. او در کتاب خود از دو عنصر اساسی داستان‌های جنایی و ترسناک، یعنی شک و معما  به خوبی بهره گرفته است و آنها را با هنرمندی تمام تا پایان داستان حفظ می‌کند. اگرچه این ژانر برای مخاطب عام جذابیت زیادی دارد، اما نباید آن را با کتاب‌های عامه پسند اشتباه گرفت. اندرو بَرِت نویسنده‌ی جوان و مطرح انگلیسی است. او اولین داستان خود را در سال 1985 منتشر نمود. اغلب داستان‌های او در ژانر معمایی نوشته شده است کتاب پایان دروغ‌ها با قلم او داری پیچیدگی‌‌های خاصی است که مسیر خود را از یک روایت ساده جدا می‌کند.

‌خلاصه داستان پایان دروغ‌ها اثر اندرو بَرت               

یک برنامه‌ی کلاه برداری دقیق، دروغهای سنجیده و ادامه دار و جنازه‌ای که برکف اتاق نشیمن خانه‌ی کریس و بکی افتاده است، مضمون اصلی رمان جنایی پایان دروغ‌ها را شکل داده است. بکی یک کتابدار میانسال و کریس همسرش، افسر بازرس پلیس است.

بکی و کریس با هم طرح یک  کلاهبرداری کوچک را ریخته‌اند. آن دو برنامه‌ریزی‌کرده‌اند که این کار کوچک را با یکدیگر انجام دهند. اگر آنها بتوانند با مشکلاتی که بر سر راهشان به وجود می‌آید مقاومت کنند می‌توانند از شمال انگلستان فرار کنند و به یک مکان امن و گرم برای بازنشستگی بگریزند. آنها برای عملی کردن نقشه خود باید لیست اطلاعات پلیس را به یک مجرم بدنام بفروشند.

تا اینکه یک روز بکی به خانه باز می‌گردد و با جنازه‌ی خونین کریس در کف اتاق نشیمن روبه‌رو می‌شود. آنطور که ظاهر خانه نشان می‌دهد افرادی که کریس را کشته‌اند خانه را به هم ریخته و غارت کرده‌اند. بکی برای کمک به یکی از دوستان خود به نام سییِنا پناه می‌برد. او به بکی در تعقیب و گریزها کمک می‌کند و با یکدیگر ماجراهای زیادی را پشت سر می‌گذارند.

 ترجمه‌ی کتاب پایان دروغ‌ها به فارسی

فرانک سالاری متولد سال 1351 است. این مترجم نام آشنای عرصه‌ی ادبیات، تاکنون آثار متعددی را ترجمه کرده است که ازمیان آنها می‌توان به کتاب‌های «مهمان ناخوانده»، «دختر قبلی»، «به درون آب» و «دختری در قطار» اشاره کرد. کتاب دختری در قطار اثر پائولا هاوکینز یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان به شمار می‌آید. انتشارات البرز کتاب پایان دروغ‌ها را با ترجمه‌ی فرانک سالاری درسال 1397 عرضه کرده و آن را در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

انتشارات البرز، از گذشته تا اکنون

«انتشارات البرز» یکی از قدیمی‌ترین و پرکارترین ناشران ایران است که در حوزه‌های مختلف ادبی آثار ارزشمندی را منتشر می‌کند. این انتشارات بیش از سه هزار نسخه کتاب منتشر کرده است که شامل آثار داستانی و غیرداستانی هستند. بسیاری نام این انتشارات را بانام کتاب «بامداد خمار» اثر «فتانه حاج سید جوادی (پروین)» می‌شناسند. انتشارات البرز طی پنجاه سال فعالیت خود با نویسندگان و مترجمان زیادی همکاری کرده و معرف آثار جهانی ارزشمند به فارسی‌زبانان بوده است. این نشر آثار نویسندگان مشهوری همچون «میچ آلبوم» و «پائولا هاوکینز» را منتشر کرده است. علاوه بر رمان و ادبیات چاپ آثار حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت از تخصص‌های آن به‌حساب می‌آید و در این زمینه بسیار پرکار و فعال است.

چرا باید کتاب پایان دروغ‌ها را خواند؟

کتاب پایان دروغ‌ها در دسته‌ی کتاب‌های داستانی جنایی و ادبیات انگلیسی قرار دارد. این کتاب برای گروه سنی بزرگ‌سال مناسب است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 247 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 12 روز بخوانید. کتاب پایان دروغ‌ها جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع داستان‌های انگلیسی قرن 21 است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی ادبیات و رمان‌های جنایی و مهیج زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

‌در بخشی از کتاب پایان دروغ‌ها می‌خوانیم

گمان نمی‌کردم صبح از خواب بیدار بشوم و ببینم که همه آن ماجراهای خونین به پایان رسیده است. چمدان هنوز سرجایش بود. این چمدان باید کلی فرصت فراهم می‌کرد. اما در عوض کلی مشکل با خودش به همراه آورده بود. دست به سینه ایستاده بودم و به سییِنا  و چمدان نگاه می‌کردم. باید سرش را چند تابی چسب زخم می‌زدم. شب تا صبح دوباره سرش به خونریزی افتاده است. وقتی از خواب بیدار شد. از درد فریاد کشید. سییِنا  با انگشت‌های خونی, موهای آغشته به خونش را تمیز کرد. اما آن‌ها حسابی به هم چسبیده بودند. من نیز کوشیدم تا چسب‌ها را محکم کنم. اما ضمانتی نداشت که چسب تکان نخورد. دیشب را در کنار هم خوابیدیم. چون هر دو می‌دانستیم که تخت اضافه‌اش اصلاً تخت راحتی نیست و پس‌ازآن روز پردردسر نمی‌توانستم بر روی آن بخوابم, باید کلم«خوابیدیم»را به شل‌ترین شکل ممکن استفاده کنم. چون شبی پراسترس داشتیم؛ از درد بدنی و آشفتگی ذهنی خوابم نمی‌برد. احتمالا سییِنا  نیز همین وضع را داشت. از ضربه‌ای که به سرش خورده بود به خودم می لرزیدم, نزدیک بود بمیرد.

مانند دو پیرزن از اتاق‌خواب بیرون آمدیم. جایی که آن عوضی دستم را کشید. کبود و زخمی شده است و البته، جایی که میلگرد سینه‌ام را زخمی کرده بود می‌سوخت. تی‌شرتم پر از لکه‌های خونی بود. به درد سطل آشغال می‌خورد. اما باهم ابن تفاسیر خوشبختانه هر دو زنده بودیم.

چمدان همان‌جایی بود که دیشب گذاشته بودیم, باران گل‌ولای روی آن را شسته بود, اما گوش آن را موش‌ها جویده بودند. درونش را نگاه کردیم, کربس پول نقد را در کیسة دربسته، بسته بندی کرده بود. نمی‌دانم از سوییج چطوری آن را تحویل گرفته است. کیسه را شناختم، هفته‌ی پیش، لباس عروسی‌ام را درونش بسته بندی کرده بودم. زندگی پیشین من.

 سییِنا  بلند شد ایستاد. گریه می‌کرد.

گفت:«خیلی اذیتمون کردن.»

«خب. بذار ببینم می تونیم با یه میلیون پول سرحال بشیم.»

نگاهم کرد و گفت:«می‌خوای برش گردونی. مگه نه؟»

«هنوز نقشه‌ای ندارم. بسته به اینه که ببینم فهرست پیدا می‌شه یا نه.»

«سویچ پیداش نکرده. تا جایی هم که من می‌دونم. پلیس هم پیداش نکرده. خطر نکن. پولو برگردون. بعدش دوباره می‌تونیم به زندگی عادی‌مون برگردیم.»

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب پایان دروغ‌ها اثر اندرو برت بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی رمان‌های معمایی و ادبیات انگلیسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۲ مگابایت
تعداد صفحات
248 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۱۶:۰۰
نویسندهاندرو برت
مترجمفرانک سالاری
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The end of lies
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۸/۰۱
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
39,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۲ مگابایت
۲۴۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.9
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
30 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
30 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
30 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

داستان راحب یه نیروی پلیسه که کشته میشه و ماجراهایی هستش که بعد مرگش واسه زنش اتفاق میافته. اصلا قابل پیش بینی نبود ولی صحنه سازی هایی که داشت خیلی آبکی بود مثه تو فیلما بود خلاقیتی نداشت.ترجمه خوبی داشت ولی راجب داستان بخوام نظر بدم معمولی بود نه زیاد بد بود نه خیلی عالی

3

ازخرید کتاب واقعاً پشیمون شدم، هدررفتن وقت، هدررفتن پول به معنای واقعی! دقیقاً مثل فیلمهای بی محتوا و هجو تلویزیون آمریکا. حتی برای کشتن وقت هم توصیه ش نمیکنم.

5

سلام خسته نباشید .خیلی جالب بود من خوشم اومد .فردی به قتل میرسه...... و داستان خوب پیش میره .حتما بخونید.با تشکراز فیدیبو

3

خیلی جذاب بودوهیجان انگیز.مدتهابودجنین داستانی نخونده بودم.

3

نخونید بهتره..وقتتون رو برای کتابهای دیگه بذارید

2.9
(13)
32,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پایان دروغ ها
پایان دروغ ها
جایی برای پنهان شدن نیست
انتشارات البرز
2.9
(13)
32,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر