0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مهارت های استادی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب مهارت های استادی

نویسنده:
رابرت گرین
ناشر:
هورمزد
درباره مهارت های استادی
نوعی قدرت و هوش وجود دارد که حد اعلای توانایی بشر را به نمایش می‌گذارد. این هوش، که منشأ بزرگ‌‌ترین موفقیت‌ها و اکتشافات در تاریخ بوده، هوشی نیست که در مدرسه آن را به ما آموزش داده باشند یا کارشناسان آن را بررسی و تحلیل کرده باشند؛ اما تقریباً همۀ ما در شرایط یکسان آن را به‌طور انحصاری تجربه کرده‌ایم. این حس اغلب هنگامی‌ به سراغمان می‌آید که تحت فشار قرار می‌گیریم؛ مثلاً، هنگام روبرو‌شدن با مرگ، نیاز فوری داشتن به حل یک مسئله، در نقطۀ بحرانی یک انتخاب یا در نتیجۀ کار ثابت روی طرحی خاص. در هر حالت، به دلیل تحمل فشار‌ در شرایط محیطی خاص، احساسی غیرعادی، متمرکز و نیرومند به ما دست می‌دهد. می‌‌توان این حس را برای موفقیت‌های اجتماعی نیز به ‌‌کار برد. با نگاهی دقیق به دیگران، واکنش‌های آن‌ها را پیش‌‌بینی کنید؛ حتی می‌توانید تصمیماتی سریع و بسیار خلاقانه بگیرید. افکار به‌‌سرعت جذب ما می‌شوند. ما آموخته‌ایم که قوانین خوب و لازم هستند؛ اما اکنون می‌توانیم قوانین را بشکنیم و آن‌ها را بازنویسی کنیم. در فرایندهایی که به شکلی ما را به نهایت قدرت رهنمون می‌کنند، می‌توانیم سه سطح مستقل را شناسایی کنیم: تجربه‌‌اندوزی، خلاقیت، ‌‌فعالیت، مهارت است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۴۰ مگابایت
تعداد صفحات
593 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۹:۴۶:۰۰
نویسندهرابرت گرین
مترجملیلی سالاری
ناشرهورمزد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Mastery
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۷/۲۴
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
59,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۴۰ مگابایت
۵۹۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 48 مخاطب
سخت‌خوان 💎 (1)
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
29 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
8 ٪
29 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

واقعا عالیه...ممنونم از فیدیبو من همه ی کتاب های رابرت گرین رو خوندم و خیلی منتظر این کتاب بودم ، وقتی دیدم فیدیبو آورده خیلی خوشحال شدم. رابرت گرین در این کتاب با گفتن مثال هایی از زندگی لئوناردوداوینچی، انیشتین و غیره به ما نشون می ده این اساتید چه طور مسیر و هدف زندگیشون رو پیدا کردند و در طول کتاب به ما یاد می ده که چه طور صداهای ضعیف درونمون رو برای پیدا کردن هدف های اصلی زندگیمون بیدار کنیم. فوق العاده عالیه....توصیه می کنم کتاب های قوانین قدرت و قوانین مبارزه و قوانین نفوذ رو هم از همین نویسنده بخونید.

5

کتاب بسیار جالب و اموزنده ای هستش. وبیشتر حالت داستان گونه داره به طوری که برای هر موضوع یک داستان کامل از یکی از شخصیت های معروف رو نقل میکنه. والبته به نظرم شاید این کار باعث بشه کمی از خوندن خسته بشید .چون خیلی مفصل و طولانی داستان ها رو بیان میکنه. و من پیشنهاد میکنم اول کتاب هایی مثل اثر مرکب و به سوی کامیابی ۱-۵رو بخونید. و بعد از اون ها خوندن این کتاب خالی از لطف نیست. موفق باشید

5

دومین کتاب مطالعه شده گرین بمن این الگو را داد نوشته های گرین واقع گرایانه ، عمل گرایانه، مبتنی بر تجربیات که بر بستر داستان جریان پیدا میکنه.این کتاب گرین درمورد تجربه اندوختن رو حتما بخونید.

1

چرا اینقد گروون

5

متن نمونه رو خوندم ، کتاب حاوی مطالب ارزشمندی راجع به مهارت استادی هستش...اما متاسفانه ترجمه روان نیست و انسان رو خسته میکنه.

4

ترجمه این کتاب افتضاحه! پر از غلط و جمله‌های نامفهوم. واقعا حیف که این کتاب فوق‌العاده با این ترجمه نابود شده :(

5

مثل همیشه رابرت گرین کتابی بی نظیر رو نوشته که داستانهای فوق العاده آموزنده ای از یادگیری و رسیدن به بالاترین مهارت رو مطرح کرده

4

چرا من این کتاب رو خریدم ولی نمی تونم بخونم ؟؟با نسخه ویندوزی این مشکل نیست و باز میشه ولی اینجا باز نمیشه ... !

4

یکی از کتابهای خوب که به درد تمام جنبه های زندگی می خوره ونشون میده که تلاش و انگیزه می تونه کمبود استعداد روجبران کنه

5

یک کتاب بیییی نظیر از رابرت گرین من چاپیش رو تهیه کردم واقعا ارزش خوندن داره ??

نمایش 19 نقد دیگر
4.1
(48)
سخت‌خوان 💎 (1)
20,000
٪30
14,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مهارت های استادی
٪30
مهارت های استادی
رابرت گرین
هورمزد
4.1
(48)
سخت‌خوان 💎 (1)
20,000
٪30
14,000
تومان