0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دیدار شرق و غرب

معرفی، خرید و دانلود کتاب دیدار شرق و غرب

نویسنده:
یانگ لیو
ناشر:
راشین
درباره دیدار شرق و غرب
این کتاب تجربه‌های یک هنرمند چینی از زندگی‌اش در دو کشور چین و آلمان است که در دنیا با استقبال بسیار زیادی روبرو شده است. یانگ لیو با بیانی ساده و در عین حال بسیار گویا، دو قطب فرهنگی دور از هم، یعنی چین و آلمان را با یکدیگر مقایسه می‌کند اما هر بیننده ای، از هر ملیتی که باشد، با تماشای این طرح ها، ناخودآگاه خودش را با این دو ملت مقایسه می کند و از خود می پرسد: ما در میان این دو قطب فرهنگی چه جایگاهی داریم و در کجای این نمودار قرار می‌گیریم؟ شباهت ما به کدامیک از این دو بیشتر است؟ در چه مواردی هیچ شباهتی به هیچ کدام نداریم؟ کدام طرز رفتار را سازنده و کدام را بازدارنده می‌دانیم؟ نکته دیگر این است که با در نظر گرفتن اطلاعات و تجربه های شخصی مان ممکن است برداشت یانگ لیو را در مواردی تحسین کنیم و در مواردی نپسندیم اما مهم این است که در هر صورت نمی توانیم نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
2.۷۰ مگابایت
تعداد صفحات
96 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۱۲:۰۰
نویسندهیانگ لیو
مترجماشرف رحمانی
مترجم دومکورش طارمی
ناشرراشین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۷/۲۴
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۲.۷۰ مگابایت
۹۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خوندن این کتاب برای من شاید کمتر از نیم ساعت طول کشید چون کتاب متنی نداره اما چون خودم گرافیک میخونم دیدن همچین کتابی با همچین طرح های دیجیتال ساده ای واقعا جالب بود. ارائه ی متفاوت و جالبی داشت ولی من دنبال کتابی بودم که توضیحات روشنی درباره ی تفاوت فرهنگ شرق و غرب داشته باشه چون اکثر ما جایگاهمون رو بین این دو فرهنگ گم کردیم. مخصوصا نسل های جوون تر.

5

این هنرمند چینی بسیار هنرمندانه و در عین حال ساده و گویا تفاوتهای فرهنگی غرب و شرق رو با هم مقایسه میکنه. من در این مقایسه ها خیلی وجوه مشترک پیدا کردم بین ما ایرانیها و چینی ها. کتاب جالبیه!

5
(3)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دیدار شرق و غرب
دیدار شرق و غرب
یانگ لیو
راشین
5
(3)
10,000
تومان