0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آدولف هیتلر
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی آدولف هیتلر

نویسنده:
برندا هاوگن
درباره آدولف هیتلر

کتاب صوتی آدولف هیتلر یکی از مجموعه کتاب‌های سری شخصیت‌های تاثیرگذار، منتشر شده توسط انتشارات ققنوس است.

‌درباره‌ی کتاب صوتی آدولف هیتلر اثر برندا هاوگن

این مجموعه به بررسی و ارائه‌ی آشنایی و زندگی‌نامه‌ی شخصیت‌های مهم تاریخی در دوره‌های متفاوت می‌پردازد. به عنوان نمونه می‌توان به کتاب‌های ویلیلم شکسپیر، کریستف کلمب، مارتین لوتر، کنفوسیوس، سقراط، ایندیرا گاندی، موسولینی، فیدل کاسترو و بسیاری دیگر اشاره کرد که همه برای دانلود کتاب الکترونیکی و شنیدن نسخه‌ی صوتی در کتابخانه‌ی اپلیکیشن فیدیبو در اختیار مخاطب قرار دارند.

مروری بر فصل‌های کتاب صوتی آدولف هیتلر

این کتاب در ده فصل نوشته شده است که هر کدام به دوره‌ای از زندگی آدولف هیتلر رهبر آلمان نازی می‌پردازند. عناوین این فصل‌ها عبارتند از:

  • روی صحنه‌ی جهان
  • خشمگین بار آمدن
  • ناکامی در وین
  • سرباز آلمانی
  • ورود به سیاست
  • به قدرت رسیدن
  • دیکتاتور آلمان
  • جنگ با جهان
  • به رغم شکست
  • مرگ یا اسارت

گروه فرهنگی آوانامه که مسئولیت ارائه‌ی نسخه‌ی صوتی کتاب آدولف هیتلر را به عهده داشته از گویندگی آرمان سلطان زاده در این کتاب صوتی بهره‌مند شده است. هرکدام از فصل‌های صوتی این کتاب زمان میانگین ده دقیقه‌ای دارند و به همین دلیل شنونده می‌تواند به سرعت اطلاعاتی جامع در ارتباط با زندگی تا مرگ آدولف هیتلر کسب نماید.

‌در بخشی از کتاب صوتی آدولف هیتلر می‌شنویم

...

پائولا بعد‌ها نوشت:" خصوصا برادرم آدولف بود که همیشه پدرم را به تندی و خشونت وا می‌داشت و حسابی از او کتک می‌خورد. اگرچه از آن طرف مادرم آدولف را ناز و نوازش می‌کرد و می‌کوشید چیزی را که پدر با تندی در به‌دست آوردنش موفق نبود با مهربانی به دست بیاورد. "

آدولف در شش سالگی مدرسه را شروع کرد و معلوم شد دانش‌آموز تیز‌هوشی است. او مطالعه را دوست داشت مخصوصا داستان کابوی‌ها و سرخپوست‌ها. او به ویژه از نقاشی خوشش می‌آمد. درس تاریخ هم کنجکاوی‌اش را برمی‌انگیخت اما قبل از شروع سال تحصیلی جدید پدرش باز نشست شد. به همراه خانواده به مزرعه‌ی کوچکی در لوندینگ نقل مکان کرد. آلوئیس می‌خواست آدولف پا جای پای او بگذارد و کارمند دولت اتریش شود. آدولف درست نمی‌دانست که می‌خواهد چه‌کاره شود ولی می‌دانست که نمی‌خواهد مثل پدرش کارمند اداره باشد. آلوئیس همچنان به ترغیب او ادامه می‌داد. برای پسرش درباره‌ی اینکه چه لذتی از کارش می‌برد داستان‌ها می‌گفت. اما آدولف گوشش به این حرف‌ها بدهکار نبود. آدولف بعد‌ها نوشت: "به خمیازه می‌افتادم و دل آشوبه می‌گرفتم از فکر این‌که محروم از آزادی در دفترکار بنشینم. دیگر ارباب وقت خودم نباشم و به اجبار محتوای یک عمر زندگی را در صفحات سفیدی بریزم که باید پر شوند."

رویای آدولف این بود که هنرمند شود و این امر پدر را خشمگین می‌کرد. واکنش آدولف این بود:"پدرم مرا منع کرده بود از این‌که کوچکترین امیدی برای تحصیل هنر در دل بپرورانم. من قدمی فراتر از این برداشتم و گفتم اگر چنین باشد به کلی از تحصیل دست می‌کشم" و او دست به همین کار زد. از دوازده سالگی مردود شدن او آغاز شد که معلمان علت آن را عدم پشتکار می‌دانستند. توضیح آدولف چنین بود: "در آن زمان یک چیز مسلم بود. عدم موفقیت آشکارم در مدرسه. هرچیزی که برایم لذتبخش بود یاد می‌گرفتم. مخصوصا چیز‌هایی که به نظرم بعد‌ها برای نقاش شدن به آن‌ها نیاز پیدا می‌کردم. چیز‌هایی را که به خیالم مهم نبود به کلی کنار می‌گذاشتم."

...

‌درباره‌ی برندا هاوگن نویسنده‌ی کتاب صوتی آدولف هیتلر

برندا هاوگن نویسنده‌ای پرکار در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان است که بیش از همه با کتاب "Zodiac Killer" شناخته می‌شود. او همچنین مجموعه کتابی به نام زندگی‌های شاخص دارد که کتاب پیش رو یکی از آن‌ها به شمار می‌رود. انتشارات ققنوس کتاب‌های این مجموعه را با ترجمه‌ی فارسی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده و نسخه‌ی الکترونیکی و صوتی کتاب‌های این مجموعه در فیدیبو برای دانلود ارائه شده است.

ترجمه‌ی کتاب صوتی آدولف هیتلر به فارسی

عنوان اصلی این کتاب در نسخه‌ی لاتین خود "Adolf Hitler: dictator of Nazi Germany" است. انتشارات ققنوس کتاب صوتی آدولف هیتلر را با ترجمه‌ی برندا هاوگن عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. انتشارات آوانامه خوانش صوتی کتاب آدولف هیتلر را برای مخاطبان انجام داده است.

چرا باید کتاب صوتی آدولف هیتلر را شنید؟

آدولف هیتلر برای کسی غریبه نیست و بعید است کسی پیدا شود که نام رهبر دیکتاتور آلمان نازی در جنگ جهانی دوم را نشنیده باشد. اما با توجه به چاپ اول این کتاب در سال 2006 شنونده‌ی این کتاب می‌تواند به اطلاعاتی دست اول و به روز‌تر در ارتباط با زندگی هیتلر دست پیدا کند. این کتاب بیشتر با رویکرد ارائه‌ی اطلاعات جامع و کلی درباره‌ی زندگی هیتلر نوشته شده است و مناسب برای کسانی است که زندگی‌نامه‌‌های دیگر نوشته شده درباره‌ی هیتلر را نخوانده باشند. انتشارات ققنوس این کتاب را با جامعه‌ی مخاطب کودک و نوجوان به بازار ارائه کرده است که انتخابی درست به نظر می‌رسد چرا که طول و عرض اطلاعات ارائه شده در این کتاب بیشتر مناسب برای خوانندگان نوجوان است.

کتاب صوتی آدولف هیتلر در دسته‌ی کتاب‌های زندگی‌نامه قرار دارد.

کتاب صوتی آدولف هیتلر مناسب برای تمامی گروه‌های سنی است.

خوانش کتاب صوتی صوتی آدولف هیتلر را آرمان سلطان زاده به‌عهده داشته‌است.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صوتی آدولف هیتلر اثر برندا هاوگن بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی زندگی‌نامه می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
94.۵۲ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۴۲:۵۵
نویسندهبرندا هاوگن
مترجمرضا علیزاده
راویآرمان سلطان زاده
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۷/۲۳
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۹۴.۵۲ مگابایت
۰۱:۴۲:۵۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 47 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
44 ٪
4
ستاره
27 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
6 ٪
31 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

اولین مزیتش اینه که کسایی که به خوندن تاریخ علاقه ندارن ولی میخوان یسری اطلاعات کلی داشته باشن این کتاب صوتی براشون خیلی مفیده .دومی هم کوتاه بودن هر بخشه نهایتا ۱۵ دقیقه هستش .

3

خیلی خلاصه بود ای کاش بیشتر به زندگی خصوصیه هیلتر پرداخته میشد همه دوست دارن در مورد روحیات او در خانواده اش بیشتر بدانند

2

دیکتاتور کسیه که برای مردم کشورش سخت گیری کنه و خودخواه باشه هیتلر از دل حزب کارگر بر اومد

5

سلام این بار دیدم دوستان راجع به راوی صحبت کردند من هم با نظر دوستان موافق هستم .راوی عالی بود وحس خوبی به انسان میداد که تا آخر گوش دهد و ترک کند.آفرین زنده باشی سلامت و برقرار آقای راوی عزیز

3

یک کتاب فوق العاده خلاصه و در حد اطلاعات کلی از زندگی هیتلر برای آشنایی با روند شکل گیری شخصیت این دیکتاتور بزرگ! شاید بشه گفت یک خلاصه به عنوان دستگرمی برای خوندن کتابهای مفصل تر.

5

دیکتاتوری هیچ وقت تمام نمی‌شود ، فقط جابجا میشن، از لباسی به لباسی تعویض می‌شوند.

5

روایت خوبی داشت،خیلی کلی در مورد هیتلر صحبت میکنه ولی اصل وقایع مهم در روند زندگی هیتلر بیان میکنه،راوی هم که بی نظیر

4

جالب بود هرچند بسیار خلاصه بود ولی یک دور نمایی تز شخصیت هیتلر بود جنبه مثبت این کتاب روایت جذاب اقای سلطان زاده بود

5

Delam mikhast bishtar rajebe hitler bedonam vali yeki az behtarin ketabhaye tarikhi bood kebaes shod jzb besham

3

خیلی خلاصه و تیتروار زندگی رو روایت میکنه ولی راوی بسیار عالی بود

نمایش 21 نقد دیگر
3.9
(51)
آموزنده 🦉 (1)
41,000
٪30
28,700
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه صوتی شخصیت‌های تاثیر‌گذار
شامل 33 عنوان کتاب
آدولف هیتلر
٪30
آدولف هیتلر
برندا هاوگن
آوانامه
3.9
(51)
آموزنده 🦉 (1)
41,000
٪30
28,700
تومان