0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ریشه کن

معرفی، خرید و دانلود کتاب ریشه کن

ناشر:
آذرباد
درباره ریشه کن
رهروها، گرگ‌های دیوانه و هار، کتاب‌هایی که تبدیل به هیولا می‌شوند، بیمارهایی که با گرده‌ی گل در سرتاسر وادی پخش می‌شوند، رودخانه‌ای که پایانش مشخص نیست... همه این‌ها از جنگل اهریمنی نشات گرفته، جنگلی مرموز که ناگهان حمله کرده، ساکنان وادی را می‌دزدد و دهکده‌های را نابوده می‌کند. جادوگر برج، ۱۰۰ سال است که از وادی محافظت می‌کند؛ اما این بار آگنیشکا به کمک او می‌آید، دختری روستایی و لجوج که باید به کمک جادوگر راز جنگل را کشف کند، در غیر این صورت وادی و در پی آن تمام سرزمین توسط جنگل تسخیر خواهد شد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۳۳ مگابایت
تعداد صفحات
462 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۵:۲۴:۰۰
نویسندهنائومی نوویک
مترجمیاسمن میرزاپور
ناشرآذرباد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Uprooted
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۷/۲۳
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
47,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۳۳ مگابایت
۴۶۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 63 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
خوش‌خوان 🪶 (3)
5
ستاره
69 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
3 ٪
40 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من مدت هاست دیگر چندان طرفدار کتاب های جادویی نیستم، ولی مطمئنم نوشتن داستان های فانتزی برای بزرگسالان و نوجوانان، طوری که هم منطقی و هم افسانه ای باشد کار بسیار مشکلی است. نویسنده این کتاب قطعا در توصیف جادو و شیوه به کار بردن آن بسیار خبره بوده است. توصیف های این کتاب فوق العاده بودند، جوری که مجبور میشدم روی تک تک جملات تمرکز کنم تا بفهمم نویسنده دقیقا چه چیزی را به چه چیزی تشبیه کرده است، نوع نگارش، شخصیت سازی، همه و همه عالی بود و داستان همچنین از روند بسیار هیجان انگیزی برخوردار بود. طوری که مجبور به ادامه خواندن هستید تا بفهمید بعد از این پاراگراف چه اتفاقی خواهد افتاد. اگرچه، لازم است اعتراف کنم که داستان ایده کلی خیلی جدیدی نداشت، ولی در ادامه طوری بود که نویسنده این ایراد را کاملا پوشش دهد. در آخر از مترجم عزیز به خاطر نثر روان، شیوا و بسیار عالی تشکر میکنم و خسته نباشید میگویم.

5

باورم نمیشه خوندنش رو تموم کردم!!! اول که شروع کردم فکر می‌کردم با یه دنیای بی نهایت طرفم... انگار که خیالم راحت بود حالا حالا‌ها تموم نمیشه، به شدت کنجکاو راز و معمای داستان بودم. عالی بود! شخصیت‌ها منحصربفرد و خاص بودن و شخصیت پردازی هم خیلی قوی بود! نیشکا، سارکان، ماریک، شاهین، کاسیا، آلوشا... همشون دوست داشتنی و باحال بودن‌. جونور غیرقابل تحمل گفتن های سارکان که عالی بود:))) یا اخلاق رو مخ شاهین و ماریک که یه جورایی احمق دوست داشتنی بود:/ کاسیا و شخصیت قوی‌اش و نیشکا که حتی نمی‌دونست درست و حسابی لباسش رو تمیز نگه داره:/ ترجمه کتاب هم عالی بود. عااالی. خیلی خوب و روون و شیرین جمله‌های کتاب کنار هم چیده شده بودن و توصیف‌ها هم دقیق و واضح نوشته شده بودن. داستان هم موضوع جالب و قشنگی داشت. اولش که شروع می‌کنی فکر می‌کنی حدس می‌زنی که آخرش چی میشه اما بعدش انقدر اتفاق در طول داستان میفته که شوکه میشی. واقعا لذت بردم از خوندنش‌:)))

4

کتاب فوق العاده ای است، حتی اگر فانتزی دوست ندارید از این کتاب لذت می برد. داستانش تکراری است، یک دختر جوان دهاتی که متوجه می شود قدرتهای جادویی دارد و حالا وسط توطئه های درباری و خطر حمله هیولایی وحشتناک و گرفتاری عشقی بی فرجام باید یاد بگیرد از قدرتهایش استفاده کند تا زنده بماند، نویسنده همین داستان تکراری را انقدر خوب روایت می کند، آنقدر نکته سنجی های روانشناسانه را وسط ملودرام و ماجرا قشنگ جا می دهد که در کمتر از یکسال سه بار خواندمش. جزو ده کتاب برتری است که در این چند سال خواندم.

3

ایده کلی کتاب جدید نبود،اکثر اتفاقاتش هم قابل حدس بود،اما ایده های جزئی جالبی داشت،قلم نویسنده خوب و روونه و داستان کتاب رو به خوبی جمع و جور کرده؛در کل بخوام بگم ارزش خوندن داره و اتفاقا خوندنش هم برای دوست داران ژانر فانتزی لذت بخشه ولی اگر زیاد فانتزی خونده باشید از همون اوایل کتاب متوجه میشید که کتاب خوبیه اما اینطور که میگن شاهکار نیست و غافلگیرتون نمیکنه با این حال بازم خوندنش خوشاینده،چون مشخصا نویسنده قالب فانتزی رو به خوبی میشناسه و انسجام کلی داستان رو به خوبی حفظ کرده.

5

به نظر من که عالی بووود واقعا عالی بود، کتابی با خط داستانی جذاب و پر کشش و هیجانی و در عین حال لطیف? کتابی که میتونه حداقل برای مدتی که دستتونه جادو کنه تا از مشکلات و نگرانی های زندگی رها بشید. در خوندنش شک نکنید که فوق العاده است، ترجمه خیلی روون و خوبی هم داره. شخصیت های کتاب واقعا دوست داشتنی هستن بخصوص شخصیت سارکان و نیشکا، داستانی کاملا لذت بخشه.

4

به ترجمه اصلاشک نکنید که عالیه. شخصیت ها هم خیلی خوب طراحی شدن. مخصوصا شخصیت سارکان(آدم با "جونورغیرقابل تحمل" گفتن هاش کیف میکنه). داستان خیلی خوب شروع میشه و کمی گنگ میشه آخرا، طوری که باید روش فکر کنید. روند داستان یکم کنده و نویسنده گاها بیش از حد مکان ها رو توصیف میکنه. ولی در کل کتاب خوبی بود

5

یک فانتزی کلاسیک و به شدت جذاب! به طور اتفاقی چند صفحه اش رو توی اینترنت خوندم و انقدر خوشم اومد که کلی دنبالش گشتم... قلم قوی نویسنده و ترجمه خوب و روان باعث شده یک کتاب فوق العاده جلوی شما باشه که نتونین زمین بذارینش:) کتاب دیگه این نویسنده رو هم خوندم و ریشه کن رو خیلی خیلی بیشتر دوست داشتم و فوق العاده بود برام.

5

ترجمه از این نظر که کم سانسور داره خوبه. غلط ترجمه هم نداره، اما مترجم اصلاً فارسی بلد نبوده. یه جاهایی می‌موندم که الان این نوع جمله‌بندی رو از کجا آورده؟ کلی غلط دستوری داشت. کلی غلط نگارشی داشت. کلی غلط تایپی داشت. فکر کنم کلاً ویرایش نشده.

5
حال‌خوب‌کن ✨
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

کتاب فوق العاده ایه حتما پیشنهادش می‌کنم! فضای جادویی قشنگی داره. جادوی کهنه، باستانی، مرموز و در عین حال گرم و نرمی که انگار خیلی وقته توی کتابای فانتزی‌ ندیدم. اصلا دلم نمی‌خواست تموم شه. داستان هم اصلا برام کسل کننده نبود و پیچیدگی های جذابی داشت.

5

گستره شیرین تخیلات یک نویسنده چیره دست و تسلط کامل یک مترجم توانا کتابی را در دسترس خواننده قرار می دهد که تا پایان بیننده را با شگفتی به دنبال داستان می کشد و اجازه نمی دهد چشم از خطوط برگیرد.از هر دو متشکرم،

نمایش 30 نقد دیگر
4.4
(65)
خوش‌خوان 🪶 (3)
29,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ریشه کن
ریشه کن
نائومی نوویک
آذرباد
4.4
(65)
خوش‌خوان 🪶 (3)
29,900
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر