0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هنوز هم من
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب هنوز هم من

نویسنده:
جوجو مویز
درباره هنوز هم من
لو کلارک به خیلی چیزها پی برده است... می داند کیلومتر ها بین خانه ی جدیدش در نیویورک و دوستش سام در لندن فاصله است. می داند کارفرمای جدیدش آدم نازنینی است و همسرش رازی را از او پنهان می کند. چیزی که لو نمی داند این است که با کسی آشنا خواهد شد که زندگی اش را زیرو رو می کند،زیرا این فرد او را یاد دوستی می اندازد و این یادآوری آزار دهنده خواهنده بود. لو نمی داند چه کند،ولی می داند هر تصمیمی بگیرد،اوضاع دیگر مثل سابق نخواهد بود. آیا او باید به تجربه های جدید «بله» بگوید و با بیرون آمدن از منطقه ی امن خود پذیرای چالش های جدیدی شود؟ لو می خواهد بداند اگر عاشق کسی هستی،آیا برای داشتنش باید ار رویاهایت دست بکشی؟یا می توان هر دو را با هم داشت و هیچ یک را فدا نکرد؟
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۸۳ مگابایت
تعداد صفحات
616 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۰:۳۲:۰۰
نویسندهجوجو مویز
مترجممریم مفتاحی
ناشرنشر آموت
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Still Me
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۷/۱۸
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۸۳ مگابایت
۶۱۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 273 مخاطب
گیرا 🧲 (1)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
5 ٪
192 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

مرررررسییی که بالاخره اوردین😍😍😍 جلد سوم من پیش از تو هست این کتاب. میگن از من پس از تو بهتر کار شده. اگه قبلیا رو خوندین اینم بخونید، ولی اگه اصلاً من پیش از تو رو هم نخوندید، به جای این برید سراغ دختری که رهایش کردی که کلن از این سری، بهتره. در مورد ترجمه هم، مترجمش خانم مریم مفتاحی، اولین کسی بودن که کتابای جوجو مویز رو ترجمه کردن و به ایرانیا معرفی کردن، ترجمشونم همیشه عالیه پی‌نوشت: امروز کتاب رو تموم کردم(۹۸/۸/۳) غیرقابل پیشبینی بود. منو از حال و هوای داغون این هفتم بیرون اورد. قوی بود و شخصیت های جدید قوی‌ای داشت. لذت می‌برید.

5

من پیش از تو من پس از تو هنوز هم من دست از سر این "من" بر نمیداره

4

یدیبو خوبه ولی در صدد رفع ضعفهای که آشکار به چشم می خورن نیست. بجای اینکه بگی ما برای تهرانیها تو مترو باکس کتاب گذاشتیم هوراا. یا مثلا برای پولدارها دستگاه کتاب خوان فیدیبوک اختراع کردیم اقا بیا ضعفهاتو درست کن. فهرست نداری، فونت‌های برنامه بی اسم و مسخره هستند، حالت چرخشی نداری، برای پیوست هزار بار باید رو عدد کلیک کنی و دور خودت برقصی یه پاپ اپ بذار برای پیوستها، تحت وب نداری. ولی اپ همسایه که بردن اسمش هم جرمه بی ادعا همه اینارو داره + آزادی بیان هم داره. مثلا اونجا میشه بنویسی فیدیبو ولی اینجا اسم اونو بنویسی موقع سند می فهمی که همه زحمتت به باد رفته و باید از اول بنویسی

5

من نمیدانم چرا بعضیها اینقدر غر میزنن، دوست ندارین، خوشتان نمیاد نخوانید، کسی مجبورتان نکرده. چرا اینقدر غر میزنین؟!

4

کتاب خوبیه و البته آدم بعد از خوندن من پیش از تو و من پس از تو به نوعی معتاد میشه . نویسنده یه کاری کرده که آدم فکر میکنه لو کلارک حقیقیه و الان هم میخواد بدونه خوب الان چند ماه گذشته لو چیکار میکنه؟

5

خب راستش من بعد از دیدن فیلم کتاب اول وقتی کتاب دوم رو شروع کردم انتظار داشتم به طرز معجزه اسایی ویل زنده باشه و فکر نمیکردم جلد دوم کتاب چندان واسم خوشایند باشه اما بود و دوسش داشتم و باعث شد تا جلد اخر (باز هم من)ادامه بدم به طور کلی ویژگی های معمولی شخصیت اصلی و اتفاقات زندگیش دریچه تازه ای از زندگی واسم بود واسه منی که شاید خیلی از این دغدغه ها رو داشته باشم

5

من امشب میخوام دانلودش کنم نمیدونم چیه،من پیش از تو خیلی خوب و قشنگ بود،من پس از تو هم خوب بود ولی نه به اندازه اون امیدوارم این روند افت ادامه دار نشه و از خریدم پشیمون نشم،در ضمن برای ما که شهرستان هستیم این کتابهای الکترونیکی عالیه و دسترسی بهشون اسونه ولی خب هیچی جای کتابهای کاغذی رو نمیگیره ،مرسی از همه دوستانی که نظر دادن?

5

خیلی زیبا و دلنشین بود و من رو همراه خودش کرد به اتفاقاتش فکر می کردم ... پردازش خیلی خوبی داشت داستان، و البته ترجمه اش هم روان و فخیم بود، &#۳۴;من پس از تو&#۳۴; رو دوست نداشتم چون از یک مترجم دیگه بود روان نبود و حس ها بهم منتقل نمی شد و البته داستانش هم زیادی سرهم بندی به نظرم می اومد....

4

بعد از خوندن من پس از تو تصمیم گرفتم هر دو جلد رو ببرم یه جایی اهدا کنم! از روند زندگی لو کلارک راضی نبودم اون چیزی که ویل براش میخواست محقق نشده بود. برای خوندن این کتاب مردد بودم اما بالاخره تصمیم گرفتم اینم بخونم و چه کار خوبی کردم! لو مسیر خودش رو پیدا کرد. حالا دیگه نمیخوام کتابها رو اهدا کنم :)

5

عالی عالی عالی دلم نمیومد بخونمش??، دوست نداشتم تموم بشه?هر سه کتاب را سه روزه خوندم، وقتی شروع می‌کنی غرق داستان میشی، شخصیت لوییزا را خیلی دوست دارم، کلی هم چیز میشه یاد گرفت، قلمشو خیلی دوست دارم، طنز هم داخلش داره، شبیه این رمان بهم معرفی کنین??

نمایش 182 نقد دیگر
4.4
(278)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
166,500
٪30
116,550
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
هنوز هم من
هنوز هم من
جوجو مویز

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هنوز هم من
٪30
هنوز هم من
جوجو مویز
نشر آموت
4.4
(278)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
166,500
٪30
116,550
تومان