0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رهایی از زندان ذهن

معرفی، خرید و دانلود کتاب رهایی از زندان ذهن

درباره رهایی از زندان ذهن
این کتاب قصد آموزش چگونگی تماشای ذهن را به شما دارد. می‌توانید به هنگام تماشای ذهن‌تان، دریابید که کدام فکر برایتان مفید است و کدام یک دردسرساز و مضر. اگر موافق‌اید، شروع کنید. مطالب زیادی درباره ذهن‌تان وجود دارد که باید یاد بگیرید. هرچه آگاهی شما از عملکرد ذهن بیشتر شود، ذهن‌تان کمتر موفق به کنترل حالات خلقی و زندگی‌تان می‌شود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
636.۱۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
129 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۱۸:۰۰
نویسندهکاترین سوتکر
نویسنده دوم متیو مک کی
مترجم ساره حسینی عطار
مترجم دوم امید خواجه محمودآبادی
ناشرنشر شمشاد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Leave you mind behind
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۷/۰۷
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
60,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۳۶.۱۵ کیلوبایت
۱۲۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 97 مخاطب
پربار 🌳 (2)
آموزنده 🦉 (2)
5
ستاره
59 ٪
4
ستاره
21 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
5 ٪
52 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشنوی گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش من این کتاب رو تازه خریدم منظورم کتاب کاغذی هست و هنوز نخوندم ،فقط چندتا کامنت در مورد این کتاب خوندم و یاد این شعر افتادم هرکسی بسته به جایی که از نظر فرکانسی داخلش هست بخشی از آگاهی های درون یک نوشته یا کتاب رو متوجه میشه ودرک می‌کنه ،،گول سادگی کلمات رو نخوریم وقتی یک نوشته رو بارها و بارها بخونیم وراجع بهش فکر کنیم درک های جدیدی از اون نوشته بدست میاریم ، در واقع کلمات و جملات و نوشته ها و کتاب ها مفاهیم و درک های نامحدودی رو درون خودشون دارن که ما انسان ها با تفکر و با تکرار خوندن و با تفکر کردن میتونیم لایه به لایه قسمت های زیرین یک نوشته رو بهتر و بیشتر درک کنیم برای همین شاعر میگه تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشنوی گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش یه نفر یه کتابی میخونه و چون با تفکر میخونه و به خاطر این عادت خوب که تفکر می‌کنه درکهای زیادی از این کتاب بدست میاره یه نفرم روزنامه وار میخونه و فکر نمیکنه پس بنابراین چون فکر نکرده نامحرم به حساب میاد برای دریافت آگاهی و درک از خواندن اون کتاب و این میشه که نظرات متفاوت هست چون ماها در مدارهای فرکانسی متفاوتی قرار داریم و مدار ما تنها با تفکر بالا می‌ره برای بهتر درک کردن موضوعات و کتاب هایی که می‌خونیم به قول یک بزرگواری ، مانمیدانیم که چه چیزی را نمی‌دانیم.. یک کتاب رو که می‌خونیم نباید فکر کنیم که فهمیدیمش چون وقتی یکبار دیگه بخونیمش و تفکر کنیم در جملات و کلمات کمی بهتر موضوع رو درک می‌کنیم و اگر باز بخونیمش و تفکر کنیم مجدد درک جدیدی بدست میاریم و این روند نامحدود می‌باشد برای همین بعضی از اساتید موفقیت میگن کتاب های خوب رو ۱۰۰۰ بار بخونید چون وقتی ۱۰۰۰ بار بخونید و فکر کنید در موردش در تمام این تکرار خواندن ها درک جدیدی بدست میارید و اگه ۱۰۰۱ بار اون کتاب رو بخونید و فکر هم بکنید باز درک بهتری بدست میارید چون شما گوش و چشم و درک شما محرم میشه به دریافت آکاهی های درون اون نوشته و کتاب کلید تمام این صحبت ها تنها یک جمله هست .. تفکر. تفکر پرده ها رو برای درک بهتر هر چیزی کنار میزنه .. یک ساعت تفکر بهتر از هفتاد سال عبادت است.

5

لطفا کامنت من را لایک کنید

5

یکی از چند کتابی بود که تراپیستم معرفی کرد. حقیقتا فکر می‌کنم بهتر بود اول از این کتاب شروع نمی‌کردم چون تمرینات این کتاب نیاز به تمرکز بالا و پیش‌زمینه ذهنی داره که متاسفانه من در حال حاضر فاقدش هستم ولی از اونجایی که معرف کتاب رو قبول دارم حتمن به موقعش کتاب تأثیرگذاری خواهد بود.

5

این همون کتاب هر فکری را زیاد جدی نگیر است که فقط اسم روی جلد کتاب عوض شده ولی کتاب بشدت مؤثر و پر کاربرد پیشنهاد میکنم حتما بخوانید

3

کتاب بدی نیست و راه حل‌هایی که میده اگه انجام بشه میتونن موثر باشند. ولی ویراستاریش افتضاحه و مشکلات تایپی زیاد داره. امیدوارم اصلاح بشه برای افراد دیگه ای که قراره بخونن

4

کتاب خوبی برای تمرین کردن است. ولی اگه خواستید عمیق تر بشین کتاب نیروی حال اکهارت تول رو بخونید

5

کتاب عمیقی نیست و به نظر من راه حل ها خیلی کاربردی نیستند ولی با خواندن کتاب پی می برید که چقدر افکار ذهن همه ما مشترک هستند و چقدر نباید آنها را جدی بگیریم. این تصور اشتباه است که همه هشدارها، قضاوت ها و پیش بینی های مغز ما درست هستند.

4

دیدگاه کلی کتاب،جالب به نظر میاد. ایده های عملی پیشنهاد شده هم حدودا کاربردی هستن و مفید واقع میشن. در کل کتاب مفیدیه به جهت اینکه دامنه دید آدمو وسیع تر میکنه و بهتر میشه به قضایای اطراف نگاه کرد.

3

کتاب ساده‌ای هست . و به نسبت این‌که چقدر توانایی در زمان حال هستید یا نیستید، تأثير میذاره . تمرین خوبیه که بتونید رو افکارتون تسلط پیدا کنید که در گذشته یا آینده نباشید و در زمان حال زندگی کنید .

5

کتاب خیلی خوبیه و خیلی کاربردیه و کلی تمرین داره که باید انجام بدی، کمک میکنه به درک افکارت و کنترل افکار منفی

نمایش 42 نقد دیگر
4.3
(97)
پربار 🌳 (2)
27,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
رهایی از زندان ذهن
رهایی از زندان ذهن
کاترین سوتکر

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رهایی از زندان ذهن
رهایی از زندان ذهن
کاترین سوتکر
نشر شمشاد
4.3
(97)
پربار 🌳 (2)
27,000
تومان