0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
5 نقطه قوت خود را بشناسید

معرفی، خرید و دانلود کتاب 5 نقطه قوت خود را بشناسید

نویسنده:
تام راث
درباره 5 نقطه قوت خود را بشناسید
بنجامین فرانکلین می‌گوید: «استعدادهای خود را پنهان نکنید. استعداد برای این خلق شده است که به کار گرفته شود. گذاشتن ساعت آفتابی در سایه چه فایده‌ای دارد؟» آیا ما شانس این را داریم که هر روز کارهایی را انجام دهیم که در آنها استعداد و توانایی بیشتری داریم؟ بیشتر ما این شانس را نداریم. ما همۀ وقتمان را برای بهبود نقاط ضعفمان صرف می‌کنیم. در کتاب پیشِ رو گلاپ شما را یاری می‌کند، نقاط قوّت خود را بشناسید. نقاط قوّتی که برای بسیاری تا آخر عمر ناشناخته می‌ماند. وقتی مدیر مسئول گرانقدر نشر کتیبۀ پارسی برای ترجمۀ کتاب با من تماس گرفت، به محض خواندن مقدمه با اشتیاق آن را پذیرفتم. باور داشتم که در جامعۀ ما در این زمینه خلاء عمیقی وجود دارد و با این امید که اثر پیشِ رو در پر کردن نقطه‌ای از این خلاء جامعه‌مان را یاری کند، آن را ترجمه نمودم. ترجمۀ عنوان ۳۴ درون‌مایه یکی از دشواری‌های ترجمۀ این کتاب بود. برگزیدن معادل برای کلماتی که در انگلیسی هم جدید هستند، چالشی بزرگ بود. با این وجود تلاش کردم معادل‌ها را طوری برگزینم که علاوه بر وفاداری به متن اصلی محتوای درون‌مایه را نیز در بر بگیرند، به نحوی که خوانندۀ گرامی با خواندن عنوان، مفهوم را دریابد. معادل انگلیسی درون‌مایه‌ها نیز در پانویس هر صفحه آورده شده است. هرکجای اثر که نیاز به اطلاعات یا توضیح بیشتر بود، آن را در پانویس افزوده‌ام. معادل انگلیسی برخی اسامی ناآشنا نیز برای سهولت تلفظ، زیرنویس شده است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۲ مگابایت
تعداد صفحات
169 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۳۸:۰۰
نویسندهتام راث
مترجممریم بردبار
ناشرانتشارات کتیبه پارسی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۷/۰۴
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
43,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۲ مگابایت
۱۶۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 93 مخاطب
5
ستاره
36 ٪
4
ستاره
38 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
8 ٪
65 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

جدیداً، عبارت : فهرست موجود نیست . خیلی به چشم می‌خورد و رو به تزاید هست. لطفاً فهرست گذاری شود چون فرصت نیست همه کتابها را نمونه گرفت و حتی در نمونه هم فهرست کامل موجود نیست. فهرست بطور اجمالی به ما می گوید که کتاب در چند فصل است و به چه ترتیبی از چه سخن می‌گوید.

1

ترجمه افتضاااااااح بود. خیلی جاها مفهوم درست منتقل نمی‌شد از بس که این ترجمه به درد نخور و نامشخص و دو پهلو بود. از بس انتخاب واژه های فارسیش ضعیف بود. بد ترین ترجمه ای که می‌تونستن بذارن. بد ترین انتخاب کلمات. بدترین ترکیب ها! واژه ی دلبری مثلا.. اصلا اصلا اصلا جاش درست نبود.. این همه واژه ی بهتر!! ضعیف ترین ترجمه... کتاب خوبیه، ترجمه ی مزخرف! امیدوارم این کتاب رو برای بقیه با ترجمه ی بهتری بیارید

2

نداشتن تست خیلی اشکال بزرگی است که به این کتاب وارده،فکر کنم ۳۶ یا ۳۴ تا گروه شخصیتی رو براتون تعریف میکنه و میگه لا این گروه‌ها چه جوری رفتار و تعامل داشته باشید و همینطور به هر تیپ شخصیتی هم یک سری توصیه ها میکنه،ولی تشخیص اینکه شما کدوم ۵ تا ویژگی رو به طور شاخص دارا هستید با خودتونه.شاید به درد متخصصین این رشته بخوره ولی به درد من خیلی نخورد.

4

راستش خیلی جامع و کلیه از نظر من نمیشه گفت که فرد با خوندن این کتاب میتونه تمام استعداد های خودشو پیدا و شکوفا کنه ولی میتونه مسیر کلی رو بهتون نشون بده یه جمله هم تو کتاب بود من خیلی خوشم اومد اینکه شما نمیتونین هر چی که می خواین بشین بلکه میتونین صد ها برابر خودتون باشین یه چیز تو همین مایه ها?

5

این کتاب واقعا عالیه پیشنهاد میکنم حتما بخونین و تست شخصیت شناسیشو بزنین البته نسخه فارسیش این تست رو نداره ولی میتونین نمونه خوب اینترنتیشو پیدا کنین بهتون کمک میکنه خودتون رو بهتر بشناسین و با تمرکز روی توانایی هاتون زندگی بهتری تجربه کنین و روی توسعه فردیتون سرمایگذاری کنین

4

واقعا ممنون از زحمات شما، قبلا این کتاب رو سفارش داده بودم و بی صبرانه منتظر موندم تا اون رو به فهرستتون اضافه کنید. بازم تشکر میکنم از خدمات مفید شما???

3

وقت همگی بخیر فعلا مقدمه کتاب رو تمام کردم. یخورده با ترجمه کتاب مشکل دارم.فعلا به کتاب ۳ ستاره میدم تا. ولی قصد دارم در مدت یک هفته کتاب رو‌ تمام کنم پس بازم براتون نظر میذارم. برای همه آرزوی موفقیت دارم.

5

سلام. به من که کمک کرد تونستم دوتاشو ۱۰۰٪ پیدا کنم دوتا دیگه شک دارم .ولی در کل سرنخ های خوبی میده یه ذره باید فکر کنید وقتی اون استعداد رو بیان می کنه و با گذشته ی خودتون تطبیق بدید.

1

واقعا متاسفم برای مترجم این کتاب ۲۲ هزار دادم برای نسخه الکترونیکی اش ولی ۱۰ صفحه اولش رو خوندم ولش کردم پیشنهاد میکنم همین کتاب رو با مترجم امیر‌کامگار‌و مهتاب بیات ریزی بخونید عالیه

3

اول باید تست کلیفتون رو انجام داد بعد این کتاب رو مطالعه کرد ، بیشتر راهنمای آزمون است در کلیت این نوع نگاه به توانایی ها و انتخاب ها در زندگی می تواند مطلبی موثر باشد

نمایش 55 نقد دیگر
3.9
(98)
21,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
5 نقطه قوت خود را بشناسید
5 نقطه قوت خود را بشناسید
تام راث

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
5 نقطه قوت خود را بشناسید
5 نقطه قوت خود را بشناسید
تام راث
انتشارات کتیبه پارسی
3.9
(98)
21,500
تومان