0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
به درون آب

معرفی، خرید و دانلود کتاب به درون آب

درباره به درون آب

«رمانی رمزآلود، وهم‌انگیز و هیچکاکی» این توصیفی است که یو اس تودی برای رمان جدید پائولا هاوکینز به‌کاربرده است. تریلری نفس‌گیر و هیجان‌انگیز که بازهم طرفداران قلم هاوکینز را به وجد آورده است .نویسنده‌ی رمان جذاب و پرفروش «دختری در قطار» کتاب دیگری نوشته است که توانست در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز و آمازون قرار بگیرد.

‌درباره‌ی کتاب به درون آب اثر پائولا هاوکینز

به درون آب دومین تریلر هیجان‌انگیز پائولا هاوکینز، نویسنده‌ی انگلیسی است. این رمان پس از انتشار توانست نظرات را به‌سرعت به خود جلب کند و با استقبال شدید مخاطبان مواجه شد. داستان به درون آب 11 راوی دارد و هر قسمت از داستان از دیدگاه یکی از شخصیت‌ها، که اهالی یک شهر هستند، روایت می‌شود، همین مسئله باعث شده است بعضی منتقدان چندان از این کتاب راضی نباشند و کار هاوکینز را بیش از حد گیج‌کننده بدانند. اما از سوی دیگر عده‌ای همین اتفاق را هنر هاوکینز می‌دانند و معتقدند شیوه‌ی روایی داستان آن را به کتابی متفاوت تبدیل کرده است. کتابی سرشار از تعلیق و دلهره که باید تمرکز کنید تا بتوانید حلقه‌های زنجیری که پائولا هاوکینز ساخته کنار هم قرار دهید.

 شرکت فیلم‌سازی«  Steven Spielberg’s DreamWorks»  همان سال امتیاز ساخت فیلم از روی این داستان را خرید و به‌زودی فیلمی از روی این تریلر روان‌شناختی هیجان‌انگیز ساخته خواهد شد.

خلاصه داستان به درون آب

وقتی نل ابوت در برکه‌ی پایین صخره غرق می‌شود، جولز ابوت برای نگه‌داری از خواهرزاده‌اش به بکفورد می‌آید. درباره‌ی مرگ نل ابهامات زیادی وجود دارد، این زن جوان چطور غرق‌شده است؟ خودکشی؟ حادثه ؟ یا؟ به حال کم‌کم پای شخصیت‌های مختلف به داستان باز می‌شود، آدم‌هایی که ارتباط‌های ظریفی با یکدیگر دارند و همه به طرز عجیبی با مرگ نل گره‌خورده‌اند. جولز که می‌خواهد علت اتفاقات را بفهمد همه‌چیز را پیگیری می‌کند و کم‌کم چیزهای عجیبی می‌فهمد.

داستان جایی عجیب‌تر می‌شود که جولز متوجه می‌شود نل تنها زنی نیست که در این برکه غرق‌شده است. پیش از او دو زن دیگر هم غرق شده بودند و قبل‌تر هم چند زن دیگر. به نظر می‌رسد میان برکه و مرگ زنان رابطه‌ای وجود داشته باشد. اما چه اتفاق در حال رخ دادن است؟ آیا نل به قتل رسیده است؟

‌در بخشی از کتاب به درون آب می‌خوانیم

دیروقت بود. درست ساعت دو بامداد. که او به خانه رسید. پروازش از مالاگا با تأخیر انجام‌شده بود. وی بلیت

پارکینگ خودرواش را گم‌کرده و اين امر او را از کوره به دربرده. سبب شده بود برای یافتن خودرواش در پارکینگ چهل‌وپنج دقیقه معطل شود.

اکنون آرزو می‌کرد که ای‌کاش معطلی‌اش بیشتر به درازا می‌کشید. ای‌کاش اصلاً هرگز خودرواش را نمی‌یافت ناگزیر که پنجره‌های خانه‌اش شکسته شده است. می‌دانست که آن شب و یا هیچ شبی نمی‌توانست بخوابد. آسودگی به پایان رسیده بود. راحتی خیال نابودشده بود. به او خیانت شده بود.

 

وی همچنین آرزو کرد که خونسردتر و محکم‌تر بود؛ که با نامزدش همراه شده بود. در آن صورت. وقتی‌که به سراغش می‌آمدند. می‌توانست بگوید:«من؟ من همین‌الان از اسپانیا اومدم. با نامزدم چهار روز در آندالوسیا بودم. نامزد جذاب، کارکشته و بیست‌ونه ساله م.»

آگرچه، تفاوتی نمی‌کرد، می‌کرد؟ مهم نبود که چه می‌گفت. چه‌کار می‌کرد زندگی‌اش را چگونه گذرانده بود: آنان به منحرفی با سابقه افتادن به دنبال دخترانی با نصف سن خود نبود. اهمیتی نداشت که او عاشق شده و کسی عاشق او شده بود. احساس های دوطرفه‌شان نادیده گرفته می‌شد - رشد و بلوغ کیتی. جدی بودنش، هوش و ذکاوتش، انتخابش - هیچ‌یک از این‌ها اهمیت نداشت. همه آنچه آنان می‌دیدند سن او بیست‌ونه، و مال کیتی، پانزده بود وزندگی‌اش را متلاشی می‌کردند.

در زمین چمن مقابل خانه ایستاد. به پنجره‌های تخته کوب شده زل زد و به گریه افتاد. در آن‌وقت، اگر چیزی برای شکستن باقی‌مانده بود، خودش درهم می‌شکست. در زمین چمن ایستاد و کیتی را نفرین کرد به روزی نفرین فرستاد که برای نخستین بار چشمش به او افتاده بود؛ دختری بسیار زیباتر از دوستان احمق و به خود مطمئنش. روزی را مورد لعن و نفرین قرارداد که کیتی آرام به میز کار او نزدیک شد. با عشوه و لبخند بر لب و پرسید: «آقای هندرسن؟ می تونم برای چیزی از شما کمک بگیرم؟» او طوری به سویش خم‌شده بود که بوی عطرش به مشام وی می‌خورد. او ابتدا جاخورده و خشمگین شده، تصور کرده بود که کیتی قصد بازی کردن با او را داشت. سر به سرش می‌گذاشت. آیا کیتی نبود که همه این‌ها را آغاز کرده بود؟ و چرا کیتی بایستی او را انتخاب و سپس رهایش کند تا از پیامدهای آن کارشان رنج بکشد؟ در زمین چمن ایستاد...

‌درباره‌ی پائولا هاوکینز نویسنده‌ی کتاب به درون آب

پائولا هاوکینز نویسنده‌ی انگلیسی متولد زیمبابوه است  او در 26 آگوست 1972 به دنیا آمده است. او بیشترین شهرتش را از رمان دختری در قطار به دست آورده که موضوعاتی مانند خشونت خانگی، الکل و سوءمصرف مواد مخدر را کنار هم قرار داده و تریلری کم‌نظیر خلق کرده است.

پائولا در هراره پایتخت زیمبابوه به دنیا آمد و بزرگ شد. پدرش استاد اقتصاد و روزنامه‌نگار زمینه‌ی اقتصادی بود. او در هفده‌سالگی زیمبابوه را ترک کرد و برای ادامه‌ی تحصیل در لندن اقامت کرد. پائولا هاوکینز در دانشگاه آکسفورد درس‌خوانده است و سال‌ها در روزنامه‌ی تایمز مطلب می‌نوشت.

او از سال 2009  نوشتن رمان را آغاز کرد  اما 4 داستان اولش موفقیتی به دست نیاورد. درنهایت او تصمیم گرفت یک داستان جدی بنویسد و به این ترتیب دختری در قطار طی شش ماه نوشته شد. رمانی که زندگی نویسنده‌اش را تغییر داد. او در سال 2016، یکی از صد زن منتخب بی بی سی بود.

ترجمه‌ی کتاب به درون آب به فارسی

به درون آب یکی از معروف‌ترین کتاب‌های داستانی سال‌های اخیر است که چندین بار در ایران ترجمه‌شده است. اولین بار علی قانع این کتاب را با عنوان «درون آب» به فارسی برگرداند. این ترجمه را انتشارات کوله‌پشتی در ایران منتشر کرد. ترجمه‌ی دیگر این کتاب که  با عنوان «توی آب» شناخته می‌شود ترجمه‌ی سمانه پرهیزکاری است که نشر میلکان روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است. نشر نون نیز این کتاب را با ترجمه‌ی نازیلا محبی و حدیث حسینی با نام «در ژرفای آب» چاپ کرده است.

انتشارات البرز کتاب به درون آب را با ترجمه‌ی اصغر اندرودی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

چرا باید کتاب به درون آب را خواند؟

به درون آب یک تریلر روان‌شناختی جذاب است. کتابی پر از شخصیت و جزئیات باورنکردنی که ذهن قدرتمند نویسنده‌اش را نشان می‌دهد. این کتاب برای کسانی که دلشان می‌خواهد در فضای یک رمان غرق شوند انتخاب بسیار مناسبی است. فضای داستان هاوکینز به‌قدری ملموس است که پس از چند صفحه از خواندن کتاب احساس می‌کنید در بکفورد هستید و همراه شخصیت‌های داستان به دنبال راز مرگ نل می‌گردید. به درون آب را اگر شروع کنید به‌سادگی نمی‌توانید آن را زمین بگذارید.

کتاب به درون آب در دسته‌ی کتاب‌های تریلر قرار دارد.

کتاب به درون آب مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 448 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 22 روز بخوانید.

کتاب به درون آب جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع تریلر است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  تریلر زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب به درون آب اثر پائولا هاوکینز بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی تریلر می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۳۵ مگابایت
تعداد صفحات
448 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۵۶:۰۰
نویسندهپائولا هاوکینز
مترجمفرانک سالاری
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Into the water
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۶/۲۵
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
35,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۳۵ مگابایت
۴۴۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
20 ٪
1
ستاره
20 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

ترجمه از این بدتر نمیشه. ترجمه واقعا افتضاحی داره هر دو صفحه میگم بی خیال خوندنش بشم. گوگل ترنسلیت از این بهتر ترجمه می کنه. حتی زحمت اینکه جمله بندی کنه یا حتی دستور زبان رو رعایت کنه نکشیده. حیف پول و وقت

2

ترجمه بدی داره. انگار گوگل ترنسلیت زحمتشو کشیده. داستانش هم روان نیست.

5

خیلی خوب بود.

3.6
(5)
21,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
به درون آب
به درون آب
پائولا هاوکینز
انتشارات البرز
3.6
(5)
21,000
تومان