0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مهارت های سخنرانی و سخن گفتن

معرفی، خرید و دانلود کتاب مهارت های سخنرانی و سخن گفتن

چطور با صحبت کردن در هر موقعیتی برنده شویم
ناشر:
راشین
درباره مهارت های سخنرانی و سخن گفتن
***انتشارات راشین دارای مجوز از برایان تریسی برای ترجمه و انتشار کلیه کتابهای او به زبان فارسی است.*** برای رسیدن به موفقیت لازم است توانایی صحبت کردن برای یک جمع را داشته باشی. خوب صحبت کردن می‌تواند برایت احترام و اعتبار به وجود بیاورد، تو را برای شرکتی که در آن کار می‌کنی ارزشمندتر کند و توجه کسانی را که می‌توانند به تو کمک کنند و درهای موفقیت را به رویت باز کنند به سمت تو جلب کند. همچنین توانایی خوب صحبت کردن مردم را متقاعد می‌کند که به‌طور کلی بااستعداد‌تر و باهوش‌تر از بقیه افرادی هستی که نمی‌توانند به‌خوبی تو صحبت کنند. با‌ارزش‌ترین دارایی تو چیست؟ ذهن تو. یکی از با‌ارزش‌ترین مهارت‌هایی که داری توانایی خوب فکر کردن و به‌خوبی بیان کردن افکارت برای دیگران است. این مهارت به‌اندازه سایر استعدادها و مهارت‌هایی که می‌توانی در خودت پرورش بدهی به تو کمک می‌کند که درآمد بیشتری به دست بیاوری و سریع‌تر ارتقا مقام پیدا کنی. در نهایت تنها راهی که برای نشان دادن تسلط و مهارتت در یک موضوع خاص وجود دارد این است که عقاید و افکارت را واضح و روشن بیان کنی یا آنها را بنویسی. وقتی خوب صحبت کنی، مردم خواهند گفت: «هی! اون واقعاً می‌دونه چی داره می‌گه.» نکته جالب اینجاست که ذهن تو مثل یکی از ماهیچه‌هایت است. اگر از آن زیاد و درست استفاده کنی قوی‌تر و تواناتر می‌شود. اگر افکار و کلماتت را از قبل در ذهنت سازمان‌دهی کنی خیلی راحت‌تر و بهتر می‌دانی می‌خواهی چه بگویی و چطور می‌خواهی آن را بگویی. برنامه‌ریزی، آماده کردن و در نهایت ارائه آن و سخنرانی کردن تو را مجبور خواهد کرد که از ذهنت بیشتر استفاده کنی و این کار باعث می‌شود واقعاً باهوش‌تر شوی.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۴ مگابایت
تعداد صفحات
208 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۵۶:۰۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجمسحر لقایی
ناشرراشین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Speak to Win: How to Present with Power in Any Situation
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۶/۲۱
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۴ مگابایت
۲۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 24 مخاطب
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
4 ٪
14 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من امروز موقع کنفرانس تو دانشگاه شدید استرس گرفتم و استاد گفت بشین حرف بزن....حالم گرفته شد جلو بچه ها😔ولی قرار نیست همیشه بشینم👊🏼من باید بلندشم💪🏼

4

سلام امیدوارم که حالتون هر کجا که هستید خوب باشه خداروشکر به خاطر موهبت داشتن چشمانی که امروز تونست این اثر از آقای تریسی رو ببینه مغز تونست تجزیه و تحلیل کنه و حافظه هم با تکرار میتونه این مطالب رو حفظ کنه نکات عالی و خوبی رو ارائه دادن حتما مطالعه داشته باشید ??

5

کتابیه که واقعا ارزش خوندن داره و چه در سطح حرفه ای و چه کسی که می خواد تو جمع یک سخنرانی کوچیک انجام بده به درد می خوره در چند فصل از کتاب در مورد بادی لنگویج، تمرین ها و راهکار هایی برای تقویت صدا وهم چنین راهکار هایی برای اقناع خریدار برای فروش محصولتون اراعه میده که بسیار کاربردیه?

5

البته من هنوز این کتاب رو تموم نکردم ولی با انجام تمریناتی که گفته به سطح قابل قبولی رسیدم نسبت به همکارام

5

روشهایی که یاد میده واقعا کار میکنه. ترجمه عالیه، دقیق و روان.

5

کتاب برایان عالی . بخصوص این کتاب برای افراد ک بخاد برای اساتید ارائه بدهند

5

این کتاب بی نهایت عالی هست .چیزی کم و کسر نداره.

5

عالیه توصیتذمیکنم یکبار هم که شده بخونید

5

کتاب خوب و مفیدی است.

5

کتاب عالی هست

نمایش 4 نقد دیگر
4.5
(24)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مهارت های سخنرانی و سخن گفتن
مهارت های سخنرانی و سخن گفتن
چطور با صحبت کردن در هر موقعیتی برنده شویم
راشین
4.5
(24)
30,000
تومان