0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
2000 نکته از آلودگی های محیط زیست

معرفی، خرید و دانلود کتاب 2000 نکته از آلودگی های محیط زیست

درباره 2000 نکته از آلودگی های محیط زیست

هدف از نوشتن کتاب «۲۰۰۰ نکته از آلودگی‌های محیط زیست»ارائه‌ی مطالب آلودگی‌های محیط زیست (آلودگی آب، خاک، هوا، تصفیه‌خانه فاضلاب، انرژی هسته‌ای، آلودگی صنعتی، آلودگی پسماند و....) است، به نحوی که بتواند به آسانی مورد استفاده دانشجویان و دیگر علاقه‌مندان محیط زیست قرار گیرد. از ویژگی‌های کتاب حاضر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ۱- ارائه بیش از ۲۰۰۰ نکته از آلودگی‌های محیط زیست به زبانی ساده و پرهیز از هرگونه کلی گویی مطالب. ۲- ارائه نکات بیست سال اخیر آزمون‌های کارشناسی ارشد آلودگی‌های محیط زیست به صورت، جامع و کامل از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۹۳. ۳- ارائه نکات مطالب به‌صورت بخش به بخش (بخش آلودگی آب، تصفیه‌خانه فاضلاب، آلودگی خاک، آلودگی هوا، آلودگی صنعتی، آلودگی پسماند و....) و ارائه مطالب هر بخش به‌صورت ترکیبی و کاملاً منظم و منسجم تا یادگیری مطالب آسان‌تر گردد. ۴- یکی از مهمترین مشکلات دانشجویان مقطع دکتری، دروس آلودگی صنعتی و مدیریت مواد زائد جامد و مکان‌یابی دفع مواد زائد می‌باشد. از این‌رو در این کتاب سعی شده است تا حد امکان نکات مهم و کاربردی مربوط به این دروس آورده شود تا بخشی از دغدغه‌های دانشجویان برطرف گردد. ۵- خلاصه مطالب کتاب آلاینده‌ها، بهداشت و استاندارد در محیط زیست و بازیافت مواد زاید جامد شهری به‌صورت کامل در این کتاب آورده شده است. کتاب آلاینده‌ها، بهداشت و استاندارد در محیط زیست یکی از منابع بسیار مهم آزمون‌های ورودی دکتری مهندسی منابع طبیعی محیط زیست می‌باشد که چند سالی است چاپ مجدد نشده و دسترسی آن برای دانشجویان همواره با دشواری‌هایی همراه بوده است. ۶- اساتید این رشته می‌توانند از نکات استاندارد این کتاب به عنوان سوالات امتحانی استفاده نمایند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۲۰ مگابایت
تعداد صفحات
212 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۰۴:۰۰
نویسندهقاسم رجایی
نویسنده دومعاطفه میر
نویسنده سومفاطمه صفری
ناشرانتشارات آوای قلم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۶/۱۹
قیمت ارزی
9 دلار
قیمت چاپی
220,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۲۰ مگابایت
۲۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
20 ٪
4
ستاره
40 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
40 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب نکات خوبی را در مورد آلودگی های زیست محیطی جمع اوری کرده است از دیگر خصوصیت خوب این کتاب قابلیت سرچ کردن در متن کتاب با استفاده از کلمات کلیدی است که باعث میشه مطلب مورد نظر را به سرعت بیابم.

1

شاید کتاب خوب باشه ولی چون به صورت epub در اومده و دارای متن انگلیسی هست به هم ریختگی متن بیش از حده و اصلا قابل خواتدن نیست فرمت کتاب بسیار ضعیفه

4

سلام مطالب خوبی جمع اوری شده ولی متاسفانه در تایپ فرمول ها و علایم اختصاری ترکیب های شیمیایی دقت نشده

5

کتاب محشریه گرچه بعضی از جاهایی که بلدی نیستی رو میشه از اینترنت مطالعه کنی تشکر سجاد روشن

3
(5)
95,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
2000 نکته از آلودگی های محیط زیست
2000 نکته از آلودگی های محیط زیست
قاسم رجایی
انتشارات آوای قلم
3
(5)
95,000
تومان