0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شیدایی

معرفی، خرید و دانلود کتاب شیدایی

سه گانه ی شیدایی کتاب اول
نویسنده:
لارن الیور
ناشر:
آذرباد
درباره شیدایی
باید درک کنید. من فرد خاصی نیستم. فقط یک دختر تک و تنها. صد و پنجاه و هفت سانتی‌متر قد دارم و همه چیزم از همه لحاظ معمولی است. ولی یک راز دارم. می‌توانید دیوارهایی تا به آسمان بسازید و من راهی پیدا خواهم کرد تا بر فراز آن پرواز کنم. می‌توانید با صدها هزار دست مرا پایین بکشید و من راهی برای مقاومت پیدا می‌کنم. و آدم‌هایی مثل من زیاد هستند، بیشتر از آن چه فکرش را بکنید. مردمی که اجازه نمی‌دهند باورهایشان را از آن‌ها بگیرید. مردمی که در دنیایی بدون دیوار عشق می‌ورزند. کسانی که در اوج تنفر و محدودیت، باامید و بدون ترس، عشق می‌ورزند. دوستت دارم. یادت باشد آن‌ها نمی‌توانند این را از ما بگیرند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۶۲ مگابایت
تعداد صفحات
466 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۵:۳۲:۰۰
نویسندهلارن الیور
مترجممهتاب هادوی
ناشرآذرباد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Delirium
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۶/۱۴
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
46,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۶۲ مگابایت
۴۶۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 31 مخاطب
پربار 🌳 (1)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
48 ٪
4
ستاره
38 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
0 ٪
17 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من این کتاب رو به عنوان یک کتاب تک جلدی گرفتم و بعد فهمیدم که سه گانه هست، در هر صورت، امیدوارم که خانم اولیور بتونن در جلد های بعدی هم به اندازه همین جلد اول اثر فوق العاده ای خلق کنند. کتاب اول، شیدایی، آدم رو واقعا به تامل وادار میکنه، طوری که صحنه ها توصیف میشن، احساسات بیان میشن و زیبایی ها رو به تصویر میکشن واقعا قابل تحسینه. خوندن این کتاب رو، حتی اگه واقعا حوصله خوندن سه گانه رو ندارید پیشنهاد میکنم.

4

سه گانه ی شیدایی یه کتاب فوق العاده است که شما را تا اوج هیجان،احساسات،غم،عشق جوانی و ترس از دست دادن کسی فرو میبره به نظر من نویسنده این کتاب بسیار ماهر و فوق العاده است که توانسته همچین کتاب و داستان زیبایی خلق کند حتما این کتاب رو پیشنهاد می کنم بخونید چون عالیه ???

5

توصیفاتش فوق‌العاده است ترجمه هم عالیه اصن دهنم باز مونده جوری که صحنه ها، افکار، بوها، احساسات و صحنه ها رو توصیف کرده واقعن محشره دوسش داشتم. با شخصیت اصلی داستان خیلی میشه همزاد پنداری کرد احساساتش خیلی قابل لمسن.

4

بی نظیر اصلا کلمه ای برای توصیفش نیس.انقد خاصه هر احساسی که شخصیت داستان داره کاملا بهت منتقل میشه اصلا غرقت میکنه.و برا همه ایرانیا توصیش میکنم مردم ایران کاملا این رمانو درک میکنن.....

4

عالیه پیشنهاد میکنم بخونید ٬ یک داستان پاد آرمان شهری هست و خیلی قشنگه جلد دوم رو آذرباد هم منتشر کرده اما اگه دنبال جلد سوم هستید انتشارات شهر قلم اون رو چاپ کرده

4

دوستان اگه کسی تو آکانت فیدیبو خودش کتابای زیادی داره به این لینک تلگرام بیاد یه گروه زدم که میشه توش کتاب هامونو با هم به اشتراک بزاریم @fidibo۲f۴

4

ایده داستان فوق العاده است، هرچند جاهایی از رمان کمی کش دار می شه ولی یه جورایی برنامه آینده خودمونه! بلافاصله می رم سراغ جلد بعدی.

5

من واقعا این کتاب رو دوست دارم و پیشنهادش میکنم البته که خیلی گریه کردم ، ولی اسم جلد های بعد رو پیدا نمیکنم . میشه بگید ؟

5

فوق العاده است من که عاشقشم پیشنهاد می کنم بخونید من کتابشو دارم ?

4

چرا جلد سومش رو نمی‌گذارید؟ ترجمه و منتشر نشده هنوز؟

نمایش 7 نقد دیگر
4.3
(31)
پربار 🌳 (1)
19,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شیدایی
شیدایی
سه گانه ی شیدایی کتاب اول
آذرباد
4.3
(31)
پربار 🌳 (1)
19,400
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر