0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اول من بعد ما

معرفی، خرید و دانلود کتاب اول من بعد ما

پیش از ما، من را انتخاب کنید
درباره اول من بعد ما

گاهی شکست دریک رابطه یا تنهایی متداوم ممکن است باعث کاهش اعتماد به نفس شود. زنانی که در رابطه همه‌ی قلب و توجه خود را معطوف داشتن عشقی گرم می‌کنند در این شرایط ممکن است احساس کنند چرا همه در زندگی خود خوشبخت و شاد هستند و من هنوز تنها هستم. چرا دیگر کسی مرا دوست ندارد. چرا همه‌ی زنان در روابط خود خوشبخت هستند اما من نمی‌توانم مثل دیگران باشم. اینها همه‌ی سوالاتی هستند که ذهن یک زن را بعد اط شکست درگیر می‌کند و در نهایت باعث می‌شود تا او دیگر خودش را نبیند. کریستین آریلو در کتاب اول من بعد ما به زنان سراسر جهان میگوید که چطور با خودشناسی میتوانند مشکلات‌شان را حل کنند.

درباره کتاب اول من بعد ما

کتاب اول من بعد ما نوشته‌ی کریستین آریلو است که در دسته کتاب‌های روانشناسی با موضوع خودشناسی و خودپذیری در زنان قرار می‌گیرد. این کتاب اولین بار در سال 2009 منتشر شد و در ایران با ترجمه‌ی مهدی قراچه داغی از سوی انتشارات البرز راهی بازار نشر شده است. آریلو در این کتاب به زنانی که احساس تنهایی و طردشدگی دارند توضیح می‌دهد که برای داشتن یک زندگی ارزشمند و عاشقانه پیش از هر چیز باید «من» بودن را یاد بگیریم و بعد «ما» بودن. آریلو در کتاب اول من بعد ما تاکید دارد که هیچ زنی نباید بدون شور، خوشحالی، عقل و قدرت عقلانی زندگی کنند. هر زنی باید بداند که قبل از هر چیز ابتدا این قلب خود اوست که باید نزدیک‌ترین دوست او باشد. در واقع اولین عشق شخصی یک زن خود حقیقی اوست که همیشه در درون اوست، خودی که همیشه آماده ارائه مشاوره عاقلانه و صمیمانه به اوست.

در این کتاب چالش‌هایی مطرح شده تا زنان را راهنمایی کند که برای کشف واقعیت باید عادت‌های قدیمی را تغییر دهند. چرا که باورها و اعتقادات غلط رویاهای زنان را ویران می‌کند و اغلب آن‌ها را دچار مشکلات بیشتر، از جمله کمبود اعتماد به نفس می‌کند. همچنین یکی از نکات حائز اهمیت درباره کتاب حاضر تجربیات واقعی نویسنده از افراد اطراف او از جمله مراجعه کنندگان و دوستان و آشنایان است. آریلو خود نیز قبلا به دلایلی یک اشتباه ازدواج داشته است. به همین دلیل صحبت‌های او به عنوان یک زنی که یک بار طعم شکست را چشیده و دوباره روی پای خود ایستاده می‌تواند برای مخاطبان حس باورپذیری و اعتماد ایجاد کند. نویسنده بعد از تجربه‌ی تلخ خود محکم و قوی ادامه داده است و زندگی مملو از عشق و موفقیت برای خود ساخته است. آریلو در این کتاب با همه‌ی زنان صحبت می‌کند. مخاطبان او تنها زنان شکست خورده نیستند بلکه او زنانی را که به دنبال یک رابطه جدی هستند، زنانی که در مرحله پیش از انتخاب همسر هستند و یا زنانی که نسبت به ادامه زندگی با همسرشان مردد هستند را مخاطب خود قرار داده و به آن‌ها می‌گوید که در روابطشان دقیقا باید چه چیزهایی را کاووش کنند. 

در بخشی از کتاب اول من بعد ما می‌خوانیم

دروغ‌هایی که می‌گوییم و صداقتی که به آن نیاز داریم تا خود، مردان مورد علاقه ما و روابط را بشناسیم

توجه داشته باشید که همه ما در زمانی به خود دروغ گفته‌ایم، برای آنکه با حقیقت نمی‌توانستیم روبه رو شویم. در رابطه‌مان با دیگران بیش از اندازه‌ای که لازم بوده است، دوام آورده‌ایم، به توصیه‌های دوستانمان توجه نکرده‌ایم. دوست داشته یا نداشته باشید، شماری فراوان از زنان توهم دروغ‌پردازی دارند. اگر لازم بدانیم، رفتارمان به گونه‌ای خواهد بود که وانمود کنیم این همان چیزی است که به آن نیاز داریم. می‌خواهیم به هر شکل اذعان کنیم که زندگی خوشایندی داریم.  ماموریت این فصل از کتاب بسیار آشکار و ساده است. توضیح داده‌ایم که شما با خویشتن واقعی خود چگونه رفتار می‌کنید. چقدر می‌خواهیم با خود صادق باشیم. بسیاری از ما می‌گوییم « ما از وضعیتی که داریم، راضی هستیم. »  وقتی پای « او » و « ما » به میان می‌آید، راحت‌تر است که با دروغ‌ها و خودفریبی‌ها کنار بیاییم. در ادامه مطلب فرصتی دارید که از روابط خود متوجه شوید تا چه اندازه با خود صادق هستید. فصل را زمانی به پایان میبریم که با آنچه به راستی هستیم، صادق باشیم.

حقیقی بودن در روابط به نظر شما، چه تعدادی از زنان به « ما » و « او » فکر می‌کنند؟ بسیاری از ما زنان می‌خواهیم به هر قیمت که شده است، رابطه خود را با آنان زنده نگه داریم. امّا واقعیت این است که در بیشتر وقت‌ها می‌کوشیم به خودمان دروغ بگوییم.  البته، وقت‌هایی متوجه نیستیم که در مقام خودفریبی گام برمیداریم، امّا بیشتر وقت‌ها میدانیم که اشکالی وجود دارد. با این حال، در بسیاری از موارد می‌کوشیم که واقعیت‌ها را پنهان سازیم. می‌خواهیم احساس‌های ناخوشایند را پنهان کنیم.  امّا این ما را به کجا می‌برد؟ به جایی که خسته و ناراحت می‌شویم. ما با جدیت در تلاشیم که در حیطه امن و راحت خود باقی بمانیم. گاه با مشکل‌های عاطفی و مالی و ازدواج بدون عشق زندگی می‌کنیم، امّا نمی‌توانیم حقیقت را پنهان‌سازیم. در وقت‌هایی حقیقت پا به میان می‌گذارد. گاه گرفتار بیماری و افسردگی می‌شویم، گاه این‌ها سبب می‌شوند که پیرتر از آنچه هستیم به نظر برسیم.

درباره کریستین آریلو

کریستین آریلو نویسنده، مشاور و سخنران انگیزشی برای زنان است. کتاب‌های او همواره جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه زنان است؛ و کارگاه‌ها و برنامه‌های او الهام‌بخش بسیاری از زنان برای ادامه مسیر زندگی‌شان بوده است. آریلو 15 سال است در زمینه بازاریابی، استراتژی و ارتباطات تلاش می‌کند تا زنان را برای برگشت به زندگی واقعی و هدایت آنان در مسیر موفقیت و پیشرفت در همه‌ی زمینه‌ها سوق دهد. آنچه آریلو برای آنان تلاش می‌کند اعتماد به نفس دادن به زنانی است که قبل از خود حقیقی‌شان تنها به مای رابطه فکر می‌کنند.

آریلو از سال 2012 تا 2015 همراه همسرش تصمیم گرفتند برای تحقق رویایشان تمام عمر را سفر کنند. آن‌ها خانه و ماشین خود را فروختند و سه سال پی در پی در سفر بودند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
898.۳۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
134 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۲۸:۰۰
نویسندهکریستین آریلو
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
choosing me before we, every woman's guide to life and love
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۶/۰۵
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
25,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۹۸.۳۹ کیلوبایت
۱۳۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.8
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
25 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
33 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

من کتاب زبان اصلی رو نگاه کردم مترجم خیلی جاها متنو اصلا ترجمه نکرده و ازش گذشته و به نظر من همین باعث شده بود حرفای نویسنده بعضی جاها در ترجمه ی فارسی تحریف شده به نظر برسه و کلا وقتی دارید ترجمه رو میخونید حس میکنید یه چیزی مشکل داره تو متن.

3

کناب خوبیه ولی مشکلی که وجود داشت اینه که بیشتر به درد این میخوره که بخواین از یه رابطه بیاین بیرون نه اینکه داخل یه رابطه باشین

3

به نظر من که خوب بود ولی یه جاهاییش ترجمه متن مشکل داشت، زیاد روون نبود...ولی در کل من با متن ارتباط برقرار کردم کاملا.??

1

کتاب خوبی بود برای من آموزنده بود خیلی چیزا یاد گرفتم که حتما تو زندگیم پیاده می کنم.??

1

ترجمه بد.به درد نمیخوره

1

ارزش خریدن و خواندن نداشت.

5

عالیییی فوق العاده است این کتاب

5

عالی

2.8
(12)
18,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اول من بعد ما
اول من بعد ما
پیش از ما، من را انتخاب کنید
انتشارات البرز
2.8
(12)
18,000
تومان